czwartek, 27 marca 2014

85

" Ze wszystkich rzeczy wiecznych miłość trwa najkrócej. "
                         


                                                           " Jakiekolwiek byłoby źródło mojej głupoty, jeszcze się nie wyczerpało. "
                                                                                       "Dlaczego nieobecność tak bardzo potęguje miłość?"


"Po raz pierwszy w życiu było mi wiosną tak ciężko i samotnie. Już wolałbym trzy razy z rzędu przeżyć luty."


"Będzie dobrze, teraz będzie najtrudniej, a potem będzie już dobrze."




"Wracałeś za każdym razem. Ja ciebie raniłam, zdradzałam, zawodziłam, ty odchodziłeś, leczyłeś rany na ciele i na duchu, wybaczałeś – za każdym razem mi wybaczałeś – by wracać."



"Jesteśmy zbyt skrzywdzeni, żeby żyć razem."



"'Z uniesień pozostało mi uniesienie brwi, ze wzruszeń - wzruszenie ramion."

"Ile to już razy powtarzałem przecież, że wasz podstawowy błąd polega na tym, iż nie doceniacie znaczenia oczu człowieka. Zrozumcie, że język może ukryć prawdę, ale oczy – nigdy!"

"Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie."


"Ludzie najczęściej okłamują sami siebie, innych okłamują raczej wyjątkowo.""Spójrz na mnie, jak ja na Ciebie patrzę, i pocałuj mnie, a potem zacznij już do mnie wracać!""Są rzeczy, po których człowiek się już nigdy nie podnosi. Są historie, po których zmieniamy się bezpowrotnie, a o tym czy, kiedy i jak one się nam przydarzą, rozstrzyga zazwyczaj ślepy zbieg okoliczności. Prawie każdy z nas jest w jakiś sposób szalony." 

"Wszystko jest możliwe, a co nie jest, zajmuje tylko trochę więcej czasu."


"Każdy ma takiego demona, na jakiego zasłużył."
"Czasem obracam się i czuję w powietrzu twój zapach i nie mogę, kurwa, nie mogę nie wyrazić tego potwornego kurewsko koszmarnego fizycznego bólu kurewskiej tęsknoty za tobą."




"Jestem gorszy niż mówisz, ale lepszy niż myślisz."



" - Czy ty jesteś bardzo odważny? 
- Średnio. 
- A co zrobiłeś najodważniejszego w swoim życiu? 
- (...) Wstałem dziś rano."

"Zapomniałem o tobie już zupełnie. Ciągle muszę o tym pamiętać."





Witam Was wszystkich bardzo serdecznie, jestem Aga :)
 To moja pierwsza notka tutaj, więc trochę taka chaotyczna, ale postaram się poprawić w kolejnych ;) Ogromne podziękowania chciałam skierować ku Pałli , która zaproponowała mi prowadzenie wraz z nią tego bloga. :* Ustaliłyśmy, że Ona będzie dodawała opisy, a ja cytaty (mam nadzieję,że Wam się spodobają choć niektóre) ;p

Buziaki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz