czwartek, 7 czerwca 2012

` 23 Uwielbiałam Twój dotyk, oddech i świadomość tego, że jesteś obok.


siema :D

 

największym błędem jaki możesz popełnić jest okłamać kogoś, bezwstydnie patrząc mu w oczy.


I chuj mnie obchodzi jakie masz do mnie podejście. Chcesz wiedzieć ? Powoli zapominam że jesteś.


chciałabym Cię kochać. tak mocno, aby zarazić tą miłością Ciebie.


nie liczyłoby się gdzie, czy jesteśmy sami i kto nas widzi. podeszłabym do Ciebie, złapała za rękę i powiedziała jak bardzo było mi źle bez Ciebie.


 To dziwne, że człowiek dobrze czuje się przy innej osobie, a i tak rezygnuje ze szczęścia, bo boi się sparzyć i ciągle patrzy w przeszłość.


Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście


Tańcz, tak jak tańczysz w domu, gdy nikt nie patrzy.
Śpiewaj tak jakby nikt nie mógł cię usłyszeć.
Kochaj tak, jakby nikt wcześniej cię nie zranił.
Żyj tak, żeby mieć swoje osobiste niebo na ziemi.  



Podobno szczęściem można się zarazić jak chorobą. Ale jakoś nigdy nie widać epidemii.


Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym.


Czasem wydaje nam się ,że coś ma sens.Czasem po prostu miewamy urojenia.


I nagle kończy się to wszystko w co wierzysz, co kochasz...


Pierwszy upadek boli najbardziej, później to już rutyna.


Miłości nie da się wymazać, trzeba się z nią zmierzyć.


Ważne są fajne wspomnienia, a nie rozsądne decyzje.


Zawsze będziesz tym najlepszym, tym którego najbardziej kocham i chcę mieć do końca.


Boję się, że tak naprawdę ta znajomość wiele znaczy tylko dla mnie.


Bez Ciebie wszystko jest dla mnie tak nieważne.


w oczach dalej mam szczerość , tylko rzadziej wybaczam ,
Jedno spojrzenie wystarcza, by wiedzieć, w czyje oczy pragnie się spoglądać przez resztę życia.


Nawet gdyby przede mną była ciemność, której tak cholernie się boję, a wiedziałabym, że to jedyna droga do Ciebie - poszłabym.


Gdy kocha się naprawdę, reszta to szare tło.


Przyznaj , że gdy słuchasz muzyki , to właśnie jego masz przed oczami .


 siedząc obok Ciebie .. Kraść Twoje spojrzenia <3


Jestem uśmiechnięta , kiedy On jest uśmiechnięty <3


Fajnie jest mieć ludzi , którym można powiedzieć wszystko , z którymi można robić rzeczy niemożliwe <3


Od kiedy wiem jak masz na imię , tak nazywa się całe moje życie <3 .


I tęsknię za tą iskierką w oku kiedy się uśmiechałeś .


Najgorzej mieć marzenia i wiedzieć że nigdy się nie spełnią.


Uwielbiałam Twój dotyk, oddech i świadomość tego, że jesteś obok.


Nikt nie będzie mnie kochał lepiej. Nikt nie sprawi, że poczuję się lepiej. Ty robisz to idealnie. Jak nikt.


Jesteś tym chłopakiem, którego będę uwielbiać zawsze i mimo wszystko.


` Czasami wystarczy tylko się odważyć , żeby przeżyć coś wspaniałego ♥ .



Idealny mężczyzna to taki, który może być wszędzie, ale woli być przy tobie. 
----------------

hahhahhahahhah  ;D

siema :d

jak tam ?:d
u mnie świetnie ;d
hahhahaha dziś :D 

jutro ognicho :D <3

pisała ; Oliwka <3


 

arrrr <3
Kicia czekamy na 4 sezon ;x
nie wytrzymam !!!
oglądamy odnowa co Ty na to ?! :D

After everything
Undisclosed Desires
happy ending 

"The only thing stronger than your craving for blood is your love for this one girl"-Klaus
"That kind of love never dies" - Klaus
"...You can break through this, fight for it, feel something, anything Stefan. Because if you don't you're gonna lose me forever " -Elena

   wiem wiem ale po prostu ich uwielbiam <3
  

   Kocie kiedy robimy wieczór cały z TVD ?;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz