niedziela, 3 czerwca 2012

`21 “ Kiedyś " - to takie zaszyfrowane " nigdy ”

siema ;dd
 
 
zasada pięciu zet - zapoznać, zauroczyć, zakochać, zerwać, zapomnieć.


Pomszczę Cię serce - szepnęłam, patrząc na fotografię tego, które niegdyś je złamał.


'Jeśli czujesz że straciłeś coś, co nigdy nie było Twoją własnością, to znaczy, że kochałeś.


Raz na jakiś czas w naszym życiu pojawiają się ludzie, po których sprzątamy latami.


Lubię za Tobą tęsknić wieczorami. To mój ulubiony przejaw masochizmu.


Bycie o załamanym sercu jest jak posiadanie złamanych żeber. Na zewnątrz wygląda na nic złego, ale każdy oddech boli.


Żyj tym co jest teraz, nie co było, lub co będzie jutro.


Najbardziej tęsknimy za osobami, które sprawily nam najwięcej bólu .


Nie pytaj mnie o jutro bo ledwo ogarniam dzień dzisiejszy


`zostań, bo jak nikt przynosisz mi powietrze. <3


'Jeśli Ty też udajesz że go nie kochasz, podnieś rękę w górę.


Gdybym miała taką okazję żeby wziąć tylko jedną twoją rzecz, wziełabym serce.


Zawsze trzeba pamiętać kto był, gdy nikogo nie było.


Jeśli znajdziesz prawdziwego przyjaciela to chroń go, bo to drugi ty.


Najcięższą rzeczą jest oglądanie kogoś kogo kochasz, kochającego kogo innego.


I przychodzi taki moment, że zaczynasz potrzebować mężczyzny a nie chłopca.


'Tęsknię za Twoim uśmiechem, ale za swoim jeszcze bardziej. 
 
 
 
Związek jest złożony z dwóch osób, ale niektóre szmaty nie umieją liczyć.


Los decyduje kto pojawi się w Twoim życiu. Ale to serce decyduje, kto w nim zostanie.


To jest ważne, to jest najważniejsze, bo nigdy nie znajdę nikogo takiego jak Ty.


Mętlik myśli. Mnóstwo supełków i nadzieja, na to, że kiedyś się rozwiążą.


Trzeba się zmienić, by nie zepsuć tego co naprawdę w życiu ważne.


Może muszę trochę zobojętnieć, uzbroić się psychicznie przeciwko zbyt silnym uczuciom.


Wychodzisz do ludzi, śmiejesz się, na chwilę zapominasz o wszystkim. Potem wracasz do domu i wszystko wraca, cała szara rzeczywistość.


Miłość to szanowanie ludzkich uczuć, a nie wystawianie ich na próbę.


Teraz jej nie szanujesz, a pomyśl sobie co byś czuł gdyby miał ją kto inny.


Trzech rzeczy potrzebuję do życia: słońce, księżyc i Ty. Słońce za dnia, księżyc nocą, a Ciebie na zawsze.


Nigdy nie zapomnę początków, momentu, w którym Cie poznałam.


Pokochałam Go zdając sobie sprawę, że kiedyś może odejść zostawiając pustkę w moim sercu. Jest pierwszym mężczyzną, którego naprawdę pokochałam licząc się z konsekwencjami rozstania.


Szukanie drugiej połówki jest bardzo męczące. Mam nadzieję, że moja druga połówka męczy się tak samo .
 
 
 
 
budując świat dla dwojga pamiętaj , aby można było w nim swobodnie oddychać .


Nie był w jej typie, dopóki przez przypadek nie spojrzał w jej oczy.


Chciałabym zatrzymać czas ,kiedy patrzysz na mnie i się uśmiechasz


Dwie rzeczy mogę powiedzieć z ręką na sercu. Pierwsza - że go kocham, druga - że nie powinnam.


Chciałabym móc powiedzieć 'żegnaj' ale to najtrudniejsze ze wszystkich słów jakie znam.


bo najczęściej próbujemy zapomnieć o kimś , kogo tak naprawdę chcemy pamiętać .


Cześć. To ja, dziewczyna, która postawiła miłość na pierwszym miejscu i straciła dla niej wszystko.


Spojrzenie 'mówi' to, czego nie są w stanie powiedzieć usta♥


Każdy z nas ma wspomnienia, każdy z nas za czymś tęskni i każdy pamięta o kimś, o kim powinien zapomnieć


Kochająca ko­bieta wy­bacza wszys­tko, lecz nie zapomi­na niczego.


a zawsze gdy może ciut za bardzo wyluzuję, ludzie pytają mnie się czy coś brałam .♥


wysyłam Ci serce. akceptuj . xD


a przeszłość ? ma niebieskie oczy i wciąż bardzo mi na nim zależy ..


zaufanie - często przekonujemy się, że to słowo nie ma takiego znaczenia jak nam sie wydawało.


Kurwa mać . - Co ?! - Motylki w brzuchu mi zdechły. xd


“ Kiedyś " - to takie zaszyfrowane " nigdy ”


Bo czasem spotyka się takich ludzi, których uwielbia się za wszystko, mimo, pomimo i wbrew


najgorsze jest to, jak w jednym momencie wali się wszystko, to co dawało Ci chęć do życia.
 
--------------------------------------------

 

siemaaaa ;d
jak tam ? 
u mnie git ;d
na Lednicy świetnie było ;p
 
pisała ; Oliwka ;p
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz