piątek, 12 października 2012

` 67 - wiele się zmieniło, gdy tak w przeszłość patrzę.

,




Patrzę w lustro, co widzę? Dziewczynę z marzeniami, które nigdy się nie spełnią...


    -Czemu dziewczyna taka jak Ty nie ma chłopaka? - Bo taki chłopak jak Ty nie chce mieć dziewczyny...

nie, dziś już nie czekam z utęsknieniem na Twoje 'dobranoc' , nie myślę całymi dniami co właśnie robisz, nie wylewam łez jak głupia gdy nie odzywasz się kilka dni. dziś zwyczajnie mam wyjebane, a Ty dajesz mi mega satysfakcję gdy za każdym razem odzywasz się pierwszy.


Być może Cię kocham, być może nie powinnam..


Mogę spać z Tobą ? Samej mi smutno .


Czasami nie mówię nikomu jak naprawdę się czuję . Nie dlatego, że nie wiem. Nie dlatego, że boję się ich reakcji. Nie dlatego, że im nie ufam, ale dlatego, że nie znajdę odpowiednich słów, żeby choć w małym stopniu mogli mnie zrozumieć.


Teraz jedyne czego chcę, to znaleźć kogoś, kto weźmie mnie w ramiona i powie : teraz będzie inaczej. Obiecuję .



z nią przetańczę całą noc chociaż nie umiem tańczyć, to jej ugotuje obiad chociaż kucharz ze mnie marny. będę pisać jej wiersze chociaż do poety mi daleko,opowiem jej o sobie gdy będziemy szli równo z rzeką ,pokaże jej jak to jest żyć po królewsku, chociaż księciem to ja nie jestem.udowodnię jak to jest być dla kogoś życia sensem. /


wiele się zmieniło, gdy tak w przeszłość patrzę.


Tak słowo Przyjaźń w waszych ustach brzmiało jakoś pusto...


Uwielbiam gdy wieczorem spacerujemy a on nagle bezczelnie i gwałtownie przyciąga mnie do siebie namiętnie całując. 


Kiedyś ktoś powiedział mi " Im bliżej będzie wam do 18 i ukończenia szkoły, tym bardziej będziecie się od siebie oddalać". Nie chciałam uwierzyć, często wykłócałam się o to. Usuwałam owe słowa ze swojej świadomości. Nie chciałam w nie uwierzyć. Bo przecież byliśmy zgraną ekipą od dziecka. Zawsze razem. Wszędzie razem. Jedno za drugim poszłoby w ogień. Wspólne imprezy. Wspólnie spędzane wieczory. Miliony przegadanych godzin. Tysiące wspaniałych chwil. Setki rozwiązanych problemów. Myślałam, że będzie tak zawsze. Jak bardzo się myliłam? Przekonałam się o tym w wakacje. Każdy obrał własną ścieżkę. Niektórzy postawili miłość ponad przyjaźń. Inni znaleźli nowych znajomych, którzy okazali się ważniejsi niż przyjaciele od dziecka... Choćbym nie wiadomo jak się wypierała tych słów w przeszłości, to teraźniejszość pokazuje jak bardzo się myliłam.


zastanów się nad tym, co mi kiedyś mówiłeś i nad tym, co teraz robisz kotku


I proszę, spełnij moje ostatnie życzenie. Podaruj mi siebie. Bez wielkiego pudła, kolorowego papieru i czerwonej wstążeczki. Tylko siebie. Nic więcej.


Jeśli nie masz nic do zaoferowania...to zaoferuj swój uśmiech


Zobacz serduszko , on już sobie poszedł musimy sobie radzić bez niego


Wolę się z Tobą przyjaźnić i mieć Cię przy sobie, niż powiedzieć dwa słowa za dużo i stracić Cię na zawsze. Rozumiesz?


jeśli patrząc mi prosto w oczy, powiesz, że nigdy nic dla Ciebie nie znaczyłam, odejdę, nie mając nic do Ciebie. No dawaj kurwa !



---------------
siemneczko :)
co tam? 
u mnie nuuuda, no i piąteczek D:




Dzisiaj z Kochaniem <3

pisała; Pecia D:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz