niedziela, 6 maja 2012

` 11 słooodziaku , tak jakoś ten no .. wyglądasz jak mój przyszły mąż .

siemaaa :D

bierzesz = piszesz .xdd


wszystko dzieje się naprawdę.Uważaj na każdy swój ruch i nie zmarnuj żadnej danej Ci szansy


w sumie to potrzebujemy miłości w dużej, jak i w małej dawce


zmienia się wszystko dookoła, kiedy poznajemy smak miłości


możemy zmienić każdego człowieka, który nas pokocha tak mocno, na ile jest w stanie to zrobić.


dużo dzieje się przez nieprzemyślane decyzje.Za szybko mówimy koniec, a za późno dochodzi do nas, że mogliśmy kogoś mocno zranić


Czasami mi się śni, że Cię nie ma..


Uzależnił mnie bardziej niż przewidywałam tego dnia, kiedy Go poznałam


Ostatnio miewam sny i zaczynam tęsknić za kimś o kim powinnam zapomnieć.


Miłość jest jak jednorożce.Wszyscy się nią zachwycają, ale można ją zobaczyć tylko w bajkach. 


Fajne byłoby mieć kogoś, do kogo można przytulić się w każdym miejscu i o każdej porze.!


Rozpierdol mi życie ale zostan w nim na dłużej ♥


Mowisz, że mnie rozumiesz, bredzisz - ja sama siebie nie ogarniam.


chciałabym uchwycić na zdjeciu, kazdy moment, w którym śmialiśmy się i wygłupialiśmy.


W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym, tylko o to, żeby rozłąka nic nie zmieniała.


Lubię jak chłopak przepuszcza dziewczynę w drzwiach ♥


Istnieją na świecie takie osoby , dla których warto było poświęcić więcej . ♥


godzina 3:00 w nocy, dźwięk sms zerwał mnie z łóżka. wstałam, popatrzyłam na ekran i pokazało się jego imię. myślałam że umrę ze szczęścia jak przeczytałam jego treść. dwie minuty po odczytaniu, zadzwonił. odebrałam pierwsze jego słowa ' odpowiedz, kochasz mnie? ' chwile milczałam, rozpłakałam się i odpowiedziałam że nie wie nawet jak bardzo, nie wie jaki jest dla mnie ważny. a kiedy powiedziałam że kocham go najmocniej na świecie, kazał mi wyjść na balkon. wyszłam i pod nim stał on, krzycząc że mnie kocha. piękne, nie? tylko szkoda że mi się to śniło.


strasznie łatwo jest pomylić miłość z tęsknotą. bo to normalne, że tęsknisz za kimś, z kim wiązałaś przeszłość.


Przerastają mnie myśli, że kiedyś mi Ciebie zabraknie.


Czasem trudno jest funkcjonować gdy nie ma przy Tobie nikogo...


Pokaż co czujesz albo spierdalaj..jutro może byc za późno.


nie potrafiłam mu się oprzeć . był jak żywioł , który nagle spada na człowieka i porywa .


Bo przyjaciel to członek rodziny, którego sam sobie wybrałeś ♥


koszulki przesiąknięte jego perfumami były lekarstwem na wszystko .


słooodziaku , tak jakoś ten no .. wyglądasz jak mój przyszły mąż .
 
-------------------------------------------



huhuhhu ;d 
tak krótka,szybka  notka ;d 

macie muzykę : 


Find me here, speak to me
I want to feel you, I need to hear you
You are the light that's leading me to the place
Where I find peace again
You are the strength that keeps me walking
You are the hope that keeps me trusting
You are the life to my soul
You are my purpose
You're everything

dobra lecę na poprawiny bye ;*

pisała ; Oliwka <3

1 komentarz: