piątek, 6 lipca 2012

` 35 99,9% powierzchni mojego serca należy do Ciebie, wiesz ?

Hej :D

Uzależniamy się od pewnych osób szybciej niż nam to się wydaje.


Trzymał za rękę tak jakby bał się, że ucieknę. Objął tak, że zrozumiałam, że nie chce żebym odeszła.


Nigdy nie walcz z żadną dziewczyną o faceta. Choćby nie wiem jak cudowny, przystojny i idealny był - nie podejmuj żadnej walki. Jeżeli jest prawdziwym facetem, nigdy na to nie pozwoli i nie dopuści do tego by dwie kobiety zadawały sobie trud Jego osobą.


Niesamowite uczucie kiedy kochasz tak mocno, że chwilami ciężko Ci oddychać


Miłość płynąca z mojego serca jest silna, tylko samo serce jest bardzo słabe


Zawsze będę szczęśliwa, i nigdy nie będę cierpieć, przecież nikt nie może zabronić mi marzyć


kiedy podniosła oczy, zauważyła , że się w nią wpatruje . gdy ich wzrok się spotkał wszystko jakby ucichło . podobało jej się to spojrzenie - delikatne , ale badawcze , jak gdyby chciał poznać ją lepiej , studiując jej twarz .


kiedyś staniemy naprzeciw siebie , spojrzymy głęboko w oczy - ja stwierdzę, że było warto, Ty - że zmarnowałeś czas.


Nie pytaj, ile razy płakałam przez niego, bo nie odpowiesz mi, ile razy wzięłaś oddech śpiąc. Nie mów, że zapomnę, bo ja nie życzę Ci śmierci.


powiedzcie mi, dlaczego mówią, że jestem za młoda na prawdziwą miłość? dlaczego twierdzą, że nie wiem jeszcze nic o życiu?


i wtedy zrozumiała, że wciąż jest dla niej ważny.


a wiesz dlaczego o Ciebie nie walczyłam? bo wolę być Ci obojętna, aniżeli miałbyś mnie nienawidzić.


zawsze będę nienawidziła siebie za to, że nie potrafiłam sprawić, byś był mój.


i choćbym nawet kochała, już nigdy tego nie wyznam.


I wziął ją za rękę . A zachodzące słońce pomalowało niebo na wszystkie kolory tęczy .


Jeśli się opamiętasz i zrozumiesz komu naprawdę na Tobie zależy , jej już nie będzie .


Czasem człowiek musi stracić, by zobaczył, czy kochał.


Najpiękniejszy uśmiech ma ten, kto wiele wycierpiał..


Urodzeni do imprezowania, zmuszeni do nauki.


Wciąż była zakochana, może nawet jeszcze bardziej. Mimo że wszystko pogrzebała, serce nie umiało zrezygnować z uczucia i ukryło je głęboko. Wbrew sobie była skazana na to, by kochać już na zawsze.


przepraszam za dziś, wczoraj, jutro przepraszam za zawsze i nigdy.


Nie przepraszaj za płacz. Bez takich uczuć jesteśmy tylko robotami.


miłość? dla mnie jej nie ma.


Przeszłość wraca, by skręcić ci kark


Brakuje mi go .

To, że wspominam o Nim coraz rzadziej nie znaczy, że o Nim zapomniałam. On nadal jest w moim sercu, zawsze tam będzie.


Czy kocham ? Z całego serca jak tylko potrafię i na tyle ile mam siły.


Ewidentnie uzależniona od Niego.


Kocham zwykłe rzeczy i jedną niezwykłą – Ciebie


Oddając mu całe serce, wierzę,
że będzie kochał mnie bezgranicznie.





Jesteś już codziennością, moją rutyną i sposobem na życie


Dobra wakacyjna impreza to taka, na której nie masz czasu poprawić makijażu


Do sukcesu nie ma windy, trzeba dążyć do niego po stromych, długich schodach.


Pojawiłeś się w moim życiu i pokazałeś mi, że potrafię kochać.


Wy faceci nie wiecie do czego zdolna jest zakochana kobieta.


i gapię się w tego sms'a ' zależy mi na tobie ' i nie wiem co mam o tym myśleć.


nigdy nie usłyszała, czegoś równie pięknego. znał Jej wady, Jej niedoskonałości, słabe strony. mimo tego, powiedział, że jest idealna. ♥


zdmuchując urodzinowe świeczki na torcie, zmarnowałam tyle życzeń na Ciebie.


99,9% powierzchni mojego serca należy do Ciebie, wiesz ?



heeej ;d jak tam ?:p

gooooorąco :D 

What the hell 


pisała: Oliwka <3 


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz