poniedziałek, 9 lipca 2012

`36 To rodzaj miłości nie do powtórzenia.

heej :*


Nie obiecuję Ci być bezbłędna, najlepsza czy idealna. Ale obiecuję być zawsze, pomimo wszystko.


Jesteś wszystkim czego pragnę. Wszystkim, przez co wszystko inne jest tak nieważne.


Kurde nie moja wina , że się zakochałam . !


nawet jeśli byłabym nieziemsko piękna i mogłabym mieć każdego chłopaka na świecie i tak wybrałabym właśnie ciebie.


Bym do końca świata była dla niego jedyna i najważniejsza. O więcej Cię nie proszę..


-Powiedział Ci ktoś, że Cię kocha.
– Nie?
– No to właśnie Ci to mówi. ♥




Przyjaźń – gdy wspólnie robi się rzeczy  na które w pojedynkę byśmy się nie odważyli.


- Dasz mi swoje zdjęcie ?
- Po co ?
- Bo muszę pokazać św. Mikołajowi co chcę na gwiazdkę


Miłość to ryzyko. Ale warto ryzykować, bo cudownie jest być zakochanym . ' ♥


I pamiętaj , przeciwieństwa się przyciągają<3


i żeby mój uśmiech był twoim ulubionym ., tak jak twój moim <3


Chciałabym Cię mieć przy sobie całe 24h na dobę. Jeść z Tobą śniadanie, obiad, kolacje, oglądać telewizję, słuchać radia, spacerować po mieście, śmiać się, płakać tylko ze szczęścia i przytulać Cie.


Kazali mi zapomnieć, wyrzucić wszystkie pamiątki po Nim, wszystko co mi przypomina Jego postać... Zastanawiam się teraz jak mam się pozbyć mojego serca, bo to ono jest największym inicjatorem myśli o Nim.


 
A wszystko o czym marzę to móc Cię przytulać bez ograniczeń i wiedzieć że jesteś tylko MÓJ.


Nie zawsze trzeba umrzeć , żeby poczuć się jak w niebie ♥


zależy mi, ale nie walczę. już dawno przegrałam.


Jak długo można tęsknić za człowiekiem, wiedząc że już nigdy do Ciebie nie wróci?


Zadzwoń, i powiedz, że jestem dla Ciebie wszystkim


W życiu każdej kobiety jest mężczyzna, o którym nigdy nie zapomni, a też który nigdy nie był jej.


było jej źle, cholernie. a na dodatek gdzie nie spojrzała tam coraz to szczęśliwsi ludzie, jakby świat zaczął z niej kpić.


'świetnie się czuje, kiedy trzyma moją dłoń. kiedy całuje mnie w czoło. kiedy przytula mnie mocno do siebie. kiedy patrząc mi w oczy mówi 'kocham Cię'. świetne uczucie, mieć Ciebie obok'


I nie mów mi, co jest słuszne. Wystarczająco długo nad tym myślę, zanim usnę.


Tracę go i kurwa nic nie mogę z tym zrobić.


nie pozwól mi znowu upaść, a gdyby tak się stało to spraw, bym podniosła się z podwójną siłą.


w jej sercu nie było już miejsca na miłość. On zajął je w każdym milimetrze.


-Radzę sobie bez ciebie, nawet nie wiesz jak świetnie.-skłamała...


 
Pytasz co u mnie ? Nie rób tego i tak nie dowiesz się prawdy .


Proszę pocałuj mnie jeszcze raz. Ostatni ale zrób tak jak pierwszy.


Myślisz, że sobie radzisz i nagle ktoś przypierdala Ci przeszłością po plecach.


Uważam , że jestem trochę naiwna kochając go nadal.


Może taki właśnie jesteś? Może ja muszę na Ciebie czekać, chociaż Ty nawet nie masz w planach się pojawić. Taka huśtawka, szkoda tylko, że to ja jestem zawsze na dole


przecież tym, że Cię kocham tylko krzywdzę siebie.


mam nadzieję, że On teraz widzi swoje błędy i nie popełnia ich po raz kolejny.


jest ciężko, zajebiście ciężko jest mi się budzić i zaczynać nowy dzień bez Ciebie


 
Tak Cie kurwa kocham że płacze nocami za Tobą. Tak bardzo za Tobą tęsknie i potrzebuje. Nigdy nie dotrze do mnie że w naszym przypadku powrotu nie będzie.


I w pewnej chwili po prostu zdajesz sobie sprawę, że zostałaś z niczym. Straciłaś wszystko, co było miałaś i nie dasz rady tego odzyskać, choćbyś chciała i robiła wszystko, by to naprawić. Zostałaś z niczym, bo oddając mu swoje serce nie przewidziałaś, że zabierze je ze sobą, kiedy będzie odchodził. Nie przewidziałaś, że odejdzie


Cholernie Cię kocham . Nieważne gdzie jesteś, jak bardzo się zmieniłeś i czy czujesz to samo do mnie . Kocham i tyle .


przestałam już wierzyć na słowo. nie ufam patrząc w oczy. nie podziwiam za jeden wyczyn. uczę się wybaczać. poprawiam swoje błędy. umiem przepraszać. gardzę miłością. wątpię w lepszą przyszłość.


Najtrudniejsze w samotności są wieczory, kiedy zdajesz sobie sprawę, że kolejny dzień tracisz, nie mając dla kogo go wykorzystać.


To rodzaj miłości nie do powtórzenia.



















siemaa :D 
jak tam ? ;p
zamuła zamuła zamuła...
jest dobrze.


pisała: Oliwia ;]





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz