sobota, 18 sierpnia 2012

` 52 - daję radę , choć czasem jest mi ciężko .





Nie jestem nieuprzejma. mówię tylko to, czego inni nie mieli odwagi Ci powiedzieć ..


Jestem wredna, arogancka, niemiła? Być może. Ale to dlatego, że ktoś mi kiedyś powiedział, że w życiu nie można być gorszym od innych. Trzeba się dostosować.


Prawdziwie szczęśliwi są Ci, którzy sami zdobyli własne szczęście.


Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście


przepraszam za smutek, przepraszam za łzy, przepraszam że los był dla Ciebie taki zły..


Czasem mam wrażenie, że lepiej będzie jak już sobie pójdę, ale nie umiem odejść bez słowa. 


Raz się żyje, potem się tylko straszy .


Bo na 'Kochanie' z mojej strony trzeba sobie zasłużyć Skarbie


Pobawmy się w głuchy telefon! - Po co? - Powiem Ci na ucho? Kocham Cię!?, a Ty będziesz musiał wypowiedzieć to głośno


Jeśli mówisz o miłości, odsuń się ode mnie o 5 metrów i upewnij się, że mam słuchawki na uszach, a mp3 jest włączone na full.


W niektórych sytuacjach "kurwa" to za mało.


Jesteśmy dla siebie jak status na gadu gadu - Ty dla mnie niedostępny, ja dla Ciebie niewidoczna.


zobacz, pozmieniało się ostatnio trochę.


pobiegła na stację PKP , by go zatrzymać ... W filmie by zdążyła .


Chcę pić sake w Japonii, a w Meksyku tequillę Chillować jak w Chile, bo w życiu piękne są tylko chwile.


są marzenia które pozostaną tylko w snach . ♥


Moje życe pokryło się szarością odkąd nie ma cie przy mnie ...


Spójrz na jej zdjęcie, zastanów się kim dla Ciebie była i co straciłeś.


Pokonujemy milion chwil, zapominając o sobie.


kiedy cię spotkałam , domyśliłam się , że powinnam iść wtedy inną uliczką ...


-Ugryzł bym Cię..! - Mmm.. Aż taka jestem słodka..? - Nie..ale masz ryj jak salceson..


Po prostu potrzebuje czuć, że jesteś.


Nie kurwa, nie jestem agresywna! Po prostu lubie czasem popatrzeć na tępe przedmioty lecące w Twoim kierunku.


daję radę , choć czasem jest mi ciężko .


Pierdolić fałszywe suki , które zmieniają się pod wpływem towarzystwa.



Weź oddech i spójrz, bo zaczynam brać się w garść. Jeszcze jeden krok, do drzwi za którymi czeka mnie coś lepszego. Daj mi rękę, i wejdź w to razem ze mną.


pocałuj mnie tylko tak będę mogła cię mieć na zawsze w moim umyśle...


powiesz mi że zawsze jestem na nie, że nic nie chce robić. Masz rację, bo według Cb WSZYSTKO to tylko jedno.


 zaakceptuj to, że lubię Cię bardziej niż powinnam .



Gdy dotkniesz mojej ręki nic ci się nie stanie.



Jeżeli komuś na czymś bardzo zależy to nigdy nie przestanie o to walczyć.


------------------------
Siema :D
Co tam?
U mnie jak najbardziej pozytywnie <3
Zapominam, z dnia na dzień idzie mi coraz lepiej, 
ale boje się powiedzieć, że Go już nie kocham. 
Boje się, że jak przestanę Go kochać, nagle On będzie chciał wrócić. :(
Dlaczego to jest takie trudne?! :(

Jutro chrzciny, nie chce mi się iść! ; O 
Chce 23 września!
Chce glany!
Chce ramoneskę na zimę!
Chce aparat!
Chce miłości!
Chce spać! 

Boże ; O 
jak się rozpisała. 
huhuhuhuhuuhu :D
dobra papa :*


Muzyczka: 




Crucify the dead
Crucify the dead

The thorns are not around your head
Your ego cut you till you bled
You cannot crucify the dead
To me you're dead, yeah







pisała; Pecia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz