poniedziałek, 14 maja 2012

` 15 Potrzebuję Cię, by jutro było lepsze.


sieeema ;d


'przyjaciółka? to osoba, która będzie się z Ciebie śmiała, kiedy upadniesz. przyjdzie do Ciebie, najpierw zje wszystko co masz słodkiego, a później zapyta jak się czujesz. kiedy zostawi Cię chłopak, nie pociesza w sposób 'będzie dobrze' tylko mówi Ci, że był dupkiem, frajerem i na pociesze robi dobry melanż. przyjaciółka to osoba która powie Ci, że brzydko wyglądasz, zwyzywa Cię od dziwek, ale i tak wiesz, że Cię kocha i jesteś dla niej najważniejsza. ogółem przyjaciółka to osoba która powinna być w życiu każdego z nas i wywoływać uśmiech na twarzy swoim byciem.'


nie masz prawa mówić na mój temat rzeczy nieprawdziwych.


'u każdej z nas przychodzi taki dzień w którym uświadamiamy sobie, że jesteśmy zakochane. później przychodzą coraz cięższe dni, noce, łzy.'


'oprócz tego, że nie mam ochoty żyć i każdego dnia męczyć się z tym światem i tymi ludźmi to tak, masz rację jest dobrze'


'kocham, potrzebuje, obiecuje, zawsze - jakie te słowa w XXI wieku są puste, nic nie znaczące i takie bezsensu.'


w sklepie promocja.. szczęście na raty


mam ochotę na dobry film, ciepłą herbatę, koc i Ciebie obok ♥ .


Wystarczy żebyś słuchał, obejmował i od czasu do czasu kochał. Nic więcej.


Popatrz. Tyle par, które powinny być razem, ale nie są, tyle zajebiście dobrych i porządnych osób spędzających samotnie kolejne wieczory, tylu zajebistych ludzi męczących się z chujowymi czy patologicznymi rodzinami, wreszcie tylu skurwieli mających kwitnące życie towarzyskie i kogoś kto naprawdę ich kocha, zamknij się i po prostu popatrz, zanim jeszcze raz powiesz, że wszystko ma jakiś sens.


bo każdy wie jak boli upadek, ile łez kosztuje miłość, jak dobija samotność i ilu sił potrzeba by żyć.


Napajam się Twoją obecnością jak narkotykiem.


Szli razem, trzymając się mocno za dłonie, czuła jego ciepło, emanujące na prawo i lewo, czuła jego miłość której wciąż nie umiała pojąć. ♥


To łatwe wywołać uśmiech na czyjejś twarzy. Sztuką jest sprawić, by uśmiechało się serce. To stąd tyle w nas smutku - mało kto próbuje dotrzeć głębiej. Czasami nikt.


gdyby kochał każdy centymetr mojego ciała, każdy milimetr duszy, każde uderzenie serca, nie odszedłby.


W swej głowie słyszała jego głos, na swoim ciele czuła jego dotyk, na skórze wyczuwała jego zapach.



Spójrz w jej zapłakane oczy, przytul i nie pozwól więcej cierpieć.


Tak kolego. Przy Tobie wariuje ze szczęścia ♥


miejmy odwagę spróbować. może to akurat miłość


zagłuszone przez brud tych miejsc, bicie serca, niemo krzyczące, że kocha.


to w jaki sposób patrzysz mi w oczy jest najcudowniejszy na świecie .


Potrzebuję Cię, by jutro było lepsze.



Nie jesteś jedynym powodem mojego uśmiechu, ale stanowczo ulubionym.


Paradoksalne, że przez te przyjemne wspomnienia cierpimy najbardziej.


' nigdy nie przepraszaj za to , co czujesz . to jak przepraszanie za bycie prawdziwym .


Najgorsze jest to gdy zaczynasz wszystko od nowa, by znów popełnić te same błędy.


- nienawidzę Cię kochać.
- a ja kocham Cię nienawidzić.


wiedziałam, że totalnie mi odbiło, kiedy najpierw przystawiłam dyktafon do Twojej klatki piersiowej, a później nagrany dźwięk ustawiłam na dzwonek telefonu.


miłość jest wtedy, gdy zalejesz swoje ulubione płatki sokiem pomarańczowym zamiast mlekiem. obsesja jest wtedy, gdy zjesz te płatki w ogóle tego nie zauważając.


kocham Cię tak , że bunga bunga , waka waka i jejeje . ♥  '

--------------------------

siema ;d 
jak tam ? ;d 

Kicia :* dzięki ;d :* 

muzyczka : 



pisała ; Oliwka ;d

1 komentarz:

  1. arrr♥ ♥ ♥ Uwielbiam Cię ! ;*a o opisach nie wspomnę ;*

    OdpowiedzUsuń