poniedziałek, 3 września 2012

` 59 - Chciałabym wiedzieć co myślisz, gdy mijamy się bez słowa.



Ta, i wiedz, że to łamie mi serce, Ale kurwa nie chce widzieć Ciebie więcej, nigdy więcej.



potrzebuję osoby takiej jaką ty jesteś dla niej, potrzebuję świadomości, że dla kogoś jestem wszystkim, że ktoś za mną tęskni, że ktoś się o mnie martwi, po prostu sama wymiękam


coś czuję, że już zaczyna mi ciebie po kawałku brakować.


Zawsze pojawia się uczucie, że na całym świecie istnieje tylko jedna osoba, którą możesz pokochać. Ale później znajdujesz sobie kogoś innego. I wydaje się śmieszne, że kiedykolwiek się o to martwiłaś.


Kiedyś będzie przepięknie, kurwa przepięknie.



niby dobrze a jednak coś jest źle .


Nie uwierzę już w żaden Twój kit, idioto.


Chodz ze mna na druga stronę lustra.


Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego. Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe.


ty masz mnie w dupie? jak ciebie też. proste? proste.


Chciałabym wiedzieć co myślisz, gdy mijamy się bez słowa.


-Nie chciałbyś być zakochany -Byłem kiedyś. To bolesne, bezcelowe i przereklamowane


Gdzieś pomiędzy tym wszystkim zgubiliśmy Siebie 


Nienawidzę ludzi za każde kłamstwo, które musiałem połknąć, żeby teraz nim rzygać, ale moje zimne oczy nie gasną i wszystko, wszystko dopiero się zaczyna.”


Z kiepskim poczuciem humoru zaczynamy ten rok . Nawet nie chcę tego komentować . Dobranoc ..


Czekaj na właściwy moment, na tego mężczyznę, który sprawi, że twoje życie upije się miłością.


Dobra kocham Cię. Myślę o Tobie przed snem i w każdej innej sekundzie mojego życia. Każdy krok wykonuje z myślą o Tobie. Herbatę też robię dla dwóch osób. Chyba popadłam w obsesje.


Jedno czego chcę, to powinnaś mieć świadomość. Mieć pewność, o tym, czego potrzebujesz. W łóżku, przy stole, w sercu i w rozumie. W tłumie i sama, potrzebna i niechciana.


Tęsknota. Za tym, co już nie wróci, jest przerażająca.


Do najprzyjemniejszych momentów w życiu należą te, kiedy nie możesz przestać się uśmiechać po spotkaniu lub rozmowie.


Przyjaźń jest jak słońce , czasem ją coś zasłoni ale nigdy nie zgasa .


zdałam sobie sprawę, że już nic nie będzie takie jak kiedyś, że nie ma sensu mieć nadziei



------------------------------
Tamtaramtam :D
siema
zaczynamy rok szkoly, jej jak fajnie. 
10 msc pracy, wstawanie o 6.30, nauczyciele, sprawdziany, kartkówki, testy 3 klas. 
masakra! 
nie chce mi się :(
ale cóż :D
dobra, nie zanudzam, Ciao :*


muzyczka:





pisała; Pecia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz