czwartek, 3 maja 2012

` 10 zbyt wiele tlenu zmarnowałam na oddechy z dedykacją dla niego.


siema ;d

bierzesz = piszesz xdd

 

nienawidzę słów " inni mają gorzej " , bo każdy , choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata .


Mogę uciec, zniknąć i nigdy nie wrócić, a niewielu ludzi ujrzy w sobie pustkę po mnie.


' człowiek jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia , które ma dla innych , ale i za te , które w innych budzi . '

idealni w oczach obcych , zbyt skomplikowani we własnych


Ty jesteś głownym celem moich marzeń <3


oddalabym Ci nawet ostatnią kostkę mojej ulubionej czekolady !.


Ze łzami w oczach patrzyła na Jego szczęście , bo wybrała prostszą drogę - poddała się .


Muzyka to narkotyk .. - Tak mamo , jestem narkomanką


Tylko On się tak słodko uśmiecha <3

Mieszaj głośniej, niech sąsiedzi wiedzą, że mamy cukier!

Jesteśmy beznadziejni, przelewamy miłość przez kable.


Czasami mam ochotę uśmiechnąć się i napluć komuś w mordę.


rzadko mamy wpływ na to, kto pojawi się w naszym życiu, ale czasem mamy po prostu szczęście.


Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Jak dla mnie to tlen w sumie jest najważniejszy.


Jestem pewna, że zatęsknisz. Może to będzie tylko chwila, moment, ułamek sekundy, ale zatęsknisz - wiem to. Wtedy przed oczami zobaczysz każdy mój uśmiech, każdą łzę, każdą chwilę spędzoną razem.


najbardziej boli, nie złamany paznokieć, rzucony chłopak czy szlaban na komputer. boli kiedy odchodzi osoba, z którą byłeś na prawdę blisko.


zbyt wiele tlenu zmarnowałam na oddechy z dedykacją dla niego.



Czasami widzisz kogoś codziennie, ale zapominasz mu powiedzieć ile dla Ciebie znaczy. A potem jest już za późno.


Pamiętam jakie uczucia wywołałeś we mnie, gdy spotkaliśmy się po raz pierwszy. Już chyba nigdy nie zapomnę, co działo się w moim sercu i w mojej głowie.


Uwielbiam dni spędzane z Tobą, zwykłe dni, z kimś niezwykłym.


Może czasami musimy trochę pocierpieć, by potem móc docenić jak pięknym uczuciem jest brak bólu.


Potrzebuję Ciebie, Twojego wsparcia, Twojej obecności.


Mimo wszystko chcę widzieć Jego uśmiech i wiedzieć, że to moja zasługa.


Czuje się przy Nim tak wyróżniona i tak jedyna, jak przy nikim innym na świecie.



On pomógł mi znaleźć swoje miejsce na tym świecie.


I ma w sobie to coś czego nie ma żaden inny.


Nikt nigdy nie dał mi tego, co Ty dajesz jednym spojrzeniem, słowem, gestem.


I znów jesteś przy mnie, znów życie nabrało barw


Największa miłość to ta która przetrwa.


Wystarczy Ci On żeby świat znów nabrał kolorów.


- Kocham Cię tak bardzo, że mogłabym wziąć ślub z Tobą nawet jutro w dżinsach  - Jutro odpada. - Czemu ? - Dżinsy mam w praniu.


- Uczysz się? - Nie, opracowuję plan masowej zagłady ludzkości, przy użyciu supernowoczesnego wirusa. - Co? - Tak uczę się.


kiedyś myślałam , że cię kocham . ale .. kiedyś myślałam też , że jeśli nie zjem obiadu porwą mnie kosmici .no wybacz.


Poczułam się wyjątkowa, gdy powiedziałeś, że jedyną istotą, z którą się mną podzielisz będzie nasze maleństwo.<3


Uszanuj to,że czyjeś serce bije dla Ciebie .

--------------------------------------


Oh, and it's breaking over me,
A thousand miles down to the sea bed,
I found the place to rest my head.

pisała ; Oliwka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz