piątek, 22 czerwca 2012

` 29 Niby kocha się za nic , a ja kurwa kocham Cię za wszystko.

siemaaaa :D

'Uczucia nie są czymś, co się zapala i gasi jak światło.'


choć jestem jak karzeł , mogę jak olbrzym kochać , spróbować się odnaleźć w twoich emocjach .


Zakochałam się przez przypadek .


Był najgorszym, najokrutniejszym chamidłem jakiego znałam, a i tak uważałam się za niezwykle wyróżnioną mogąc nosić jego bluzę.


W chwilach ostatecznego lęku kocha się chyba każdego, kto wtedy przy nas jest. Wystarczy, że jest blisko nas. Ktokolwiek to jest.


nie jestem niemiła. jestem realistką, a rzeczywistość bywa często okrutna.


jednej prawdziwie kochającej osoby. i niczego więcej


- już się na mnie nie gniewasz? - dziś nie. jutro nie wiem jak będzie. - od czego to zależy? - od Ciebie. dziś jesteś. a jutro?


Możesz go ignorować, możesz się wściekać, może wydawać się nieludzki, może zadawać ból, ale jeśli go kochasz, nie pozwól mu odejść.


Nie znoszę tego uczucia , gdy wiem że coś czuje do Ciebie


Po prostu znów muszę nauczyć się wszystkiego. Sama jeść, sama spać, sama żyć, sama być.


Dałbyś mi wszystko o czym marzę będąc ze mną.


Tak, kochanie Ty nie czujesz motylków w brzuchu tak jak ja, tylko ogromny ucisk w rozporku!


Nic tak nie krzywdzi jak przypadkowe słowa dające nadzieję 




Związek jest złożony z dwóch osób , ale niektóre szmaty nie umieją liczyć


Nie potrzebuję czasu, żeby zapomnieć. Potrzebuję kogoś, kto sprawi, że będę miała nowe, lepsze wspomnienia.


Niby kocha się za nic , a ja kurwa kocham Cię za wszystko.


kocham Cie , więcej nie chce pamiętać .


Nie potrzebuję wiele oprócz ciepła, zrozumienia i miłości. Chcę wiedzieć, że ktoś mnie kocha, że jestem komuś potrzebna.


Kobiety potrzebują ciągłych zapewnień. Nawet gdy jest coś pewne.


Chce mi się do Ciebie, bardzo.


Nie jestem gwiazdą Hollywood, ani Playboya nie jestem gwiazdą polarną, nie spadam z nieba i nie spełniam życzeń, nie krążę wokół Ciebie jak ciało niebieskie, jestem niezależna - mów mi Słońce. ♥


-Ulubiony kolor.? -Zielony.-Jak trawa.? -Nie, jak jego oczy


Tak dobrze czuję się, gdy jesteś obok tak ważna czuję się, gdy mogę Cię objąć, wiesz ?


Zbliżyła się do Niego, usiadła mu na kolanach, objęła i przysuwając usta do Jego ucha, powiedziała: dobrze nam z sobą, nie spieprzmy tego.



Szczerze ? Nienawidzę wysłuchiwać, że zasługuję na jakiegoś lepszego, bo ja nie chcę lepszego, chcę Jego.


Dobrze wiesz i ja to wiem, że kochasz, kochasz, ale boisz się.


Ze mną albo przeciwko mnie, wybieraj.


Sztuką jest uwieść chłopaka spojrzeniem, uśmiechem, charakterem a nie odsłoniętym tyłkiem i cyckami.


Przytul mnie. Nie potrzebuję niczego więcej.


------------------------------
siema :D

aj aj <3 
świetny dzień co nie Kicia ?:D :*
oby więcej takich <3


pisała ; Oliwka :D

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz