środa, 18 lipca 2012

` 39 Żyj, bo życie to najlepsze co mogłeś dostać .

siema siema :D



 dobrze wiesz, że nie mogę Cię kochać.


On? - sens wstawania rano, sens uśmiechu, sens po prostu.


a gdy Cię spotkam, co zrobię? co powiem na przywitanie? jak będzie wyglądała moja reakcja na Twój uśmiech? jaki kształt przybiorą moje tęczówki? będę się bała?... a może z długiego braku Twojej obecności potraktuję Cię jak całkiem obcą mi osobę, może nie zwrócę uwagi na to, jak przechodzisz? może spojrzę w Twoje oczy i z tęsknoty za tym blaskiem dostanę nagłego ataku serca... może umrę, zniknę, zapadnę się głęboko pod ziemię, nie wiem, zbyt dużo się zmieniło.


To, że nie mam jego zdjęcia na tapecie wcale nie oznacza, że go nie kocham.


nie boję się być szczęśliwa. boję się, że znowu nadejdzie taka chwila, w której ktoś mi to tak po prostu odbierze.


wykańcza mnie tęsknota. ten ból w środku. czuję jak się rozsypuje na kawałki... przez Ciebie'


'naprawdę tęsknię za prawdziwym Nim. za Jego czułymi słowami, dotykiem, ustami, dłońmi i Jego miłością kurwa, tą prawdziwą miłością.'


Nie pamiętam daty, co miałeś na sobie i jaka była pogoda, gdy się poznaliśmy. Pamiętam tylko, że powiedziałeś ''cześć'' głosem, który brzmiał jak miłość.


Najbardziej lubię myśleć o przeszłości, gdy jestem sama. Wtedy nikt nie zapyta co się stało. Wtedy nikt nie zapyta dlaczego płaczę. Wtedy łzy swobodnie będą spływały po moim policzku.

A jak kiedyś zamknę przed Tobą drzwi, to obiecaj, że i tak je wyważysz.


nie ma nic piękniejszego niż moment, kiedy w życiu pierdoli Ci się dosłownie wszystko.


pozwól się kochać.


A smutek płynął po jej policzku..


Każdego dnia czekam aż nadejdzie taki moment kiedy sam, bez żadnych powodów podejdziesz do mnie, przytulisz mnie, po czym spojrzysz w oczy i powiesz "To własnie na Ciebie tyle czekałem."


Zbyt często odwracam się, szukając ciebie za sobą, bo przez przypadek poczułam twój zapach między przechodniami


- idziesz na podryw ?
- poderwać to Ty możesz najwyżej dupe z krzesła


S.Z.K.O.Ł.A - Sanitarny Zakład Karno Opiekuńczy Łączący Analfabetów .




Nie robiąc prawie nic rozkochał w sobie małolatę . ♥


Nieważne czy masz niebieskie, zielone, czy brązowe oczy .Są Twoje, więc są najpiękniejsze .♥


Żyj, bo życie to najlepsze co mogłeś dostać .


`Przyjaźń z drugim człowiekiem polega na tym,że zaczyna się lubić jego dziwactwa . ; D


Podobno jeśli ktoś Ci się śni to znaczy że dużo o tobie myśli ♥


Usłyszałam Twoje imię, przymknęłam powieki i mimowolnie się uśmiechnęłam . Pragnęłam tylko, by nikt nie zauważył, jak bardzo oczy mi się błyszczą, na samą myśl o Tobie .♥


Przekonałam się, że serce ma długą pamięć .


Jest we mnie teraz coś, co w każdej chwili może wybuchnąć łzami.


Nienawidzę, gdy ranisz, a ja tak bardzo kocham.


' i niby wszystko jest w porządku , niby zasypiam i niby się nie przejmuje . '





przyzwyczaiłam się do siebie, do swoich błędnych decyzji, do swojego totalnie złego nastawienia, do samotności. przywykłam do tego, że lubię facetów, których inni nienawidzą.


Może Ty mi powiesz, dlaczego tak się trzęsę gdy z Tobą rozmawiam.


Postaw życie na jedną kartę. Odważ się. Jeśli nie wyjdzie - nie krzycz, nie załamuj się, nie próbuj zakończyć tego, co najcenniejsze. Walcz, do cholery.


"to tylko deszcz, nie moje łzy, naprawdę życzę Ci, bądź szczęśliwy, szczęśliwy z nią."


Nie wiem jak to nazwać.. wiem jednak, że cholernie boli.


A tyle razy mówiłam sobie, żeby do nikogo się nie przyzwyczajać, bo prędzej czy później każdy odchodzi i zostawia mnie z bólem. Nawet nie pamiętam, kiedy przyzwyczaiłam się do Ciebie, ale wiem, że Twoje odejście zabolało i nadal boli.


On zawsze będzie wracał - w śnie, myślach, marzeniach, uderzając mnie sentymentem zardzewiałej od łez miłości.


Nie miej do siebie żalu, że nie potrafisz o nim zapomnieć. Nie potrafisz, bo ten człowiek zbyt mocno odcisnął się na Twojej duszy, nie potrafisz,bo musiałabyś zapomnieć najlepsze momenty swojego życia. Nie płacz, nikt się na Ciebie nie gniewa. Nie zapominasz, bo nie możesz.


Nie, nie pomoże mi alkohol, dobry balet, czy fajki, dużo paczek fajek. Nie potrzebuję zrozumienia, litości i słów typu "wszystko będzie dobrze". Muszę przejść przez to bagno sama, weszłam w nie i kiedyś wyjdę, na pewno.


                       
i choć jest złym, nieodpowiedzialnym i niesłownym człowiekiem, darzę Go najpiękniejszym uczuciem na ziemi


           
Możesz mnie nawet, zabić ale kochać cię i tak nie przestanę. ♥


                       
Niekoniecznie mieliśmy zły start, przeciwnie - był prawidłowy, po prostu spieprzyliśmy coś w środku, pomiędzy początkiem, a śmiercią


Robię źle, bo spotykam się z innymi w głowie mając tylko Jego. Po prostu chcę iść na przód, nie stać w miejscu, pokochać kogoś innego, kogoś kto będzie zawsze.


Nie wybaczę, bo poczułam się jak idiotka, z którą można spędzić kilka dni, bliskich dni.. i odejść, tłumacząc, że są rzeczy ważniejsze, że to było tylko chwilowe cofnięcie czasu, odskok od rzeczywistości, zemsta za błędy. Nie żyłam i nie będę żyć tylko po to, by być czyjąś zabawką...


gdyby nie to, że jestem tak cholernie mocno uczuciowa, nie żałowałabym teraz, a życie by tak nie bolało.


chcę wiedzieć kim byłam w momentach, gdy mocno mnie ściskałeś, gdy całowałeś bez opamiętania, w chwilach, gdy upajałeś się moim dotykiem, chcę wiedzieć kim teraz dla Ciebie jestem

----------
haahahhahhahahhaha :D
dziś dziś dziś :D świetny dzień <3
Gosia :* xD dzięki :D
"podryw na pasek" :P
"idziecie z nami na frytki?" hahahha uwielbiam Cię <3
 wakacje <3 nareszcie je czuje <3
 jest lepiej . z dnia na dzień coraz lepiej :)

dziś wraca Pecia więc trochę odpoczniecie od moich notek :)





pisała ; Oliwka :D do następnej :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz