niedziela, 5 sierpnia 2012

` 47 . bolało mnie to , ale nie chciałam Ci o tym mówić . przecież to tylko ja .

siemaaaa :d

' czuję się tak źle . pragnę móc wziąć ten ogromny błąd . sprawić , że odejdzie , ale już za późno . '


Codziennie wychodzę z domu tylko dlatego, ze jest malutka, mniejsza niż ziarnko piasku, niż kryształek cukru nadzieja, że Cię spotkam. Tylko ta suka zawsze mnie zawodzi, nigdy Cię nie spotykam.


nie czuję życia , mimo faktu , że oddycham tlenem . '


 “Czasem trudno nam zrozumieć własne odczucia, ale bardziej boli kiedy nie rozumieją nas najbliżsi.”


Czasami mamy takie dni, że nie umiemy opanować swoich smutków, gniewu, wszystko wydaje się takie trudne a my nie zawsze umiemy sobie z tym poradzić.


 Powiedz ile razy chciałaś zrobić coś więcej, podjąć ryzyko, żeby chwycić za nogi szczęście, a jednak w ostatniej chwili odebrał Ci to strach ?


Jedna chwila zmienia wszystko i pozostawia Cię z milionem myśli, których nie potrafisz zrozumieć.






 Czasem osoba, która wydaje się najsilniejsza jest najsłabsza. Widzisz jej łzy i nic nie mówisz. Ona potrzebuje Twojego wsparcia. Może Ty też kiedyś znajdziesz się w takiej sytuacji ?


Nie ma ideałów na tym świecie nikt nie żyje po raz drugi Każdy stara się iść prosto, ale czasem drogę gubi.


chora manipulantka i egoistka z przerostem ambicji i pieprzoną dumą w zanadrzu ,



wiesz jak to jest . w naszym duecie egoizm zawsze brał górę .


 intrygujesz wyglądem , zatrzymujesz charakterem , rozkochujesz uśmiechem .

Wyznacz sobie jakiś cel. Znajdź motywację. Rzecz, osobę, miejsce. Pomyśl, jak wkurzony będzie Twój największy wróg, gdy osiągniesz sukces. Jak bardzo dumni będą z Ciebie Ci, na których Ci najbardziej zależy. Zrób wszystko, co tylko możesz. Walcz. Walcz, bo wiesz, że masz o co i masz dla kogo. Walcz dla siebie.'



 problem tkwi w tym , że pewni ludzie są niezastąpieni .


Przeczytasz Jego imię w internecie,w czyimś opisie czy notce.W jednej sekundzie żołądek wykonuje trylion obrotów,oddech ewidentnie przyśpiesza,a serce zaczyna bić niemożliwie głośno i szybko.Nie możesz racjonalnie myśleć.mimowolnie usta zaczynają Ci drgać,a do oczu napływają nieskazitelne łzy.Oszukuj się dalej,że o Nim zapomniałaś i nie żyjesz wspomnieniami jakie po sobie pozostawił.



Może i moi przyjaciele gadają z delmą,
uciekają przed małym głodem
i oglądają bajki Disneya,
ale za to ich kocham. <3



Lubie zastanawiać się nad tym,
jaka muzyka płynie w słuchawkach ludzi,
których mijam na ulicy.


 -I co ja mam zrobić z Tobą Garfierld?
-Karm mnie, kochaj mnie i nie opuszczaj <3



Wiesz, najlepsze w tym wszystkim jest to, że mimo moich ciągłych humorków, czepiania się, głupich awantur, on jest i obiecuje, że już na zawsze będzie.


' nie wszystkie miłości były na tyle atrakcyjne , by warto je wspominać . ale każda zostawiała takie samo uczucie pustki i niepokoju . że oczekiwanie nigdy się nie spełni i , że pragnieniami kierują złudzenia . wstydu , że własne i cudze słowa tracą nagle wartość .


Wiesz, są rzeczy do których można się przyzwyczaić, choć nie jest łatwo. Do takich rzeczy należy długo milczący telefon, smutne oczy i nocne napady płaczu.



Czasami mam straszną ochotę uciec na bezludną wyspę i spędzić kilka dni tylko z Tobą.


Chyba to prawda, że żeby było dobrze, najpierw musi być cholernie źle




Drugiego człowieka kocha się takim jaki jest, albo nie kocha się go wcale.


 ale to coś , nad czym nie mamy kontroli , to właśnie jest przeznaczenie . '



 czy ja wyglądam jak fortepian , że wszyscy grają mi na uczuciach ?


. bolało mnie to , ale nie chciałam Ci o tym mówić . przecież to tylko ja .


Romantyczna kolacja i milion róż - to nie dla mnie . wystarczy mi ławka w parku , twoja obecność i poczucie , że coś dla ciebie znaczę . < 3


 ei . no popacz na mnie tymi swoimi paczadałami , a ja cie cmokne moim cmokaczem . < 3


serce i rozum wybrały ciebie jednogłośnie . ♥


 - mam słabość do ciebie .
- to weź coś na wzmocnienie .


Pierwsza zależność jaka powinna zniknąć z tego świata, a mianowicie to, że zbyt często jesteśmy nikim dla tych, którzy są dla nas wszystkim.


Jeśli uwierzyłeś w to, że będzie mi lepiej bez Ciebie, to nigdy mnie dobrze nie znałeś.



I chciałabym, żeby razem ze łzami wypłynęły wszystkie problemy, zmartwienia i smutki.



Ten moment kiedy uświadamiasz sobie, jak niewiele są w stanie zrobić dla Ciebie osoby, dla których zrobiłabyś wszystko.


Nienawidzę słów "inni mają gorzej", bo każdy choć raz w życiu przeżywał swój własny koniec świata.


Ani różnice poglądów, ani różnica wieku, nic w ogóle nie może być powodem zerwania wielkiej miłości. Nic. Oprócz jej braku.



 Wypełniłeś moje życie, a ja byłam jednym z rozdziałów w Twoim.




Nie chcę kłótni, chcę jeszcze wiele z Tobą przeżyć. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby Nas nie być.


 Życie to hazard, dzisiaj masz wszystko, jutro nie masz nic. Dzisiaj kochasz to życie, jutro nie chce Ci się żyć.


Przepraszam tych, których powinnam. Za to, że czasem jestem nie do zniesienia, za niewypowiedziane myśli, że czasem zamykam się w sobie, że mówię 'odejdź' choć tak naprawdę myślę 'zostań'. Przepraszam za wszystkie wyrządzone krzywdy, za każde bolesne słowo. Przepraszam, że czasem nie potrafię spojrzeć Ci w oczy. Przepraszam za to, że nie umiem, nie chcę, nie potrafię i nie zamierzam się zmienić.



Chce mi się płakać. Czy płacz powoduje, że razem z łzą wypływają wspomnienia i ból ?


 Bo kłótnie są po to, abyśmy uświadomili sobie ile dla nas znaczy ta druga osoba.


 Chcąc nie cierpieć, i tak cierpisz.


Jestem Twoją złą decyzją, a czy z tego wyjdzie dobry finisz to zależy od Ciebie.


Pragnę Twojego towarzystwa zbyt mocno, by słuchać głosu rozsądku.


Patrząc w moje oczy, pocałowałeś mnie w czoło.. Wtedy poczułam, jaka ważna dla Ciebie jestem.




siemaaa :d 
jak tam ?;d
ale jestem padnięta -,- weekend udany bardzo :D ;)


I'm Falling Even More In Love With You


8 dni :D <3


pisała; Oliwka :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz