środa, 18 kwietnia 2012

` 4 Najgorsza jest walka między tym co wiesz, a tym co czujesz.


siema :d

bierzesz = piszesz .xdd



Każdego dnia boję się, że przestaniesz mnie kochać.


“Jest czas, kiedy czujesz się jakbyś była zagubiona. Czujesz, że noc się nigdy nie skończy. Wiesz tylko, że jest jutro, które przywraca do przytomności Twoje zmysły.”


Sądząc  po doświadczeniach na wszystko powinniśmy być przygotowani. Na nagłe złamanie serca, spierdolenie się najmniejszych spraw czy banalne rozlanie kawy. Gdybyśmy tylko to przewidywali byłoby prościej, cholernie prościej.


Co noc głaszczę swoje serce w formie pocieszenia. Zapewniam, że wszystko wkrótce będzie dobrze, ułoży się.. Biedne, nie przywykło jeszcze do tego świata, do kłamstw


Najgorsza jest walka między tym co wiesz, a tym co czujesz. 



Chodzi o tą cholerną bezgraniczną pewność, że ktoś jest, że czuje to samo.


Chcę być dziewczyną, która zmieniła wszystko. Dziewczyną, która ma znaczenie. Dziewczyną która dała Ci historię do opowiadania. Dziewczyną bez której nie możesz żyć.


Może i nie powinnam Cię kochać ale inaczej nie potrafię.


Ile razy ostrzegali tyle razy nie słuchałam aż się sama w końcu przejechałam.


Powiedz mi proszę, co myślisz chociaż raz. Wykrzycz mi głośno, wszystko co byś chciał.


Jakbym się cofnęła, spróbowałabym tego znowu.


Przypadki nie istnieją, wszystkie rzeczy, które się zdarzają, zdarzają się w jakimś celu.


Wiedziała, że bardzo ją zranił. Mimo to nie mogła o Nim zapomnieć. Nie mogła przestać Go kochać.


Arogancki dupek, bez którego moje życie nie miałoby sensu.


Zastanawiałam się, jak wiele razy wybaczamy komuś tylko dlatego, że nie chcemy go stracić, nawet jeśli ten ktoś nie zasługuje na nasze przebaczenie.


obojętność bolała bardziej niż słowa, którymi chciał mnie zranić.


A to, co dzisiaj nas przerasta już jutro będzie niczym.


ten , kto wraca jest zawsze kimś innym niż ten , który odszedł ,


Nikogo i tak nie obchodzi, co Cię boli, z czego się cieszysz, dlaczego płaczesz.

---------------------------------

hue hue hue :D
  aj Kicia jest zajebiście nie ?:D
damy rade :*

pisała ; Oliwka :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz