poniedziałek, 23 lipca 2012

` 41 Czasami brakuje mi tego jakim byłeś gdy Cię poznałam

heeeej :D 





życzę Ci odwagi , jaką ma słońce , które codziennie od nowa wschodzi nad wszelką nędzą świata ,


Nigdy nie dziel się szczęściem. Nie mów skąd je masz i co sprawiło, że się uśmiechasz. Ludzie, to jebani egoiści i będą chcieli Ci to odebrać, pamiętaj.


Przytul mnie i powiedz, że jesteś, bo chyba mi źle i znów nie wiem dlaczego.


I tak codziennie starać się optymistycznie patrzeć na świat pomimo trudności.


Czasami brakuje mi tego jakim byłeś gdy Cię poznałam


Nigdy nie przepraszaj za to, że masz zbyt wysokie wymagania. Ludzie, którzy naprawdę chcą być w Twoim życiu postarają się im sprostać


gdybym mogła Ci jeszcze raz spojrzeć w oczy , spojrzałabym tak , że już byś nie odszedł .


niestety jestem tą sentymentalną idiotką , dla której wszystko ma jakieś znaczenie ,


Bo On jest jak czterolistna koniczyna. Rzadki i najbardziej uszczęśliwiający okaz na świecie.


' kocham Cię bardziej niż wcześniej i jeśli dziś nie widzę Twojej twarzy , nic się nie zmieni . nikt nie może Cię zastąpić . to staje się trudniejsze z każdym dniem . '







 z perspektywy czasu zmieniłam tok myślenia , tusz do rzęs i światopogląd .


 odsuń się . nie chcę , by serce znów poczuło Twoją obecność .


To nie jest tak, że wiecznie marudzę i na wszystko narzekam, bo jestem zbyt wybredna czy pruderyjna. Ja po prostu mam dość wszystkiego co mnie otacza. Brak mi sił, aby to wszystko zaakceptować. Nie jestem w stanie 'patrzeć przez palce' i iść przed siebie z nadzieją na lepsze jutro. Skończyły mi się skrupuły do oszukiwania samej siebie.


Uwierz, że pomimo wszystko nigdy nie będziesz mi obojętny.


Największym moim błędem, było postawienie Cię na pierwszym miejscu w moim życiu.


widzisz to? widzisz jak w powietrzu zamiast słów unosi się dym, w którym chowa się miłość, pokój i zaufanie?


I just wanna stay with you in this moment forever. ♥


Tak, to prawda - są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy.






Bo czasem trzeba się uśmiechnąć . Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć . Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń . Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci .


 - Miłość, zabawa, uśmiech to wszystko czego potrzebujesz .


 Za każdym razem zachwycam się na nowo, mimo że doskonale znam Ten uśmiech.


Jeśli się kogoś kocha, tak z całego serca, to dla tej osoby zrobi się dosłownie wszystko.


Jesteś dla mnie o wiele więcej niż wszystkim.


Chociaż od naszego rozstania minęło już kilka tygodni, ja nadal pamiętam Twój ulubiony utwór muzyczny, Twoje niebieskie oczy i każdy szczegół z twojego życia.


- Cześć. Co robisz?

- Zapominam.

- O kim?

- O Tobie. Sam mi kazałeś więc z łaski swojej spierdalaj.



Może przyjdzie taki dzień, że będzie mi wszystko jedno, i może w końcu wtedy odmienię codzienność.


Problem tkwi, jak zawsze, w sentymencie.



 

Pamiętaj dziewczyno, jak chłopu zależy, to znajdzie czas i sposób, żeby się z Tobą skontaktować. więc przestań tu siedzieć jak ten ostatni osioł z telefonem w ręce tylko idź i zapomnij o nim i przestań się łudzić. Niech wie co stracił.


tak, był czas kiedy uśmiech nie schodził mi z twarzy. gdy leżałam na łóżku, słuchając muzyki i uśmiechając się sama do siebie. gdy, wybiegałam na deszcz w samej koszulce śmiejąc się i skacząc po kałużach. gdy nie przesypiałam nocy, bo rzeczywistość była lepsza niż sen. gdy uśmiechałam się do telefonu. tak, byłam wtedy szczęśliwa. tak, wtedy był też On.



największe marzenie ? - znowu usłyszeć od Ciebie " kocham Cię ".


i choć chcesz to wiesz, że pierwsza odezwać się nie możesz. bo coś trzyma Cię tam w środku. wolisz pocierpieć .


ej, skoro już się do mnie nie odzywasz i udajesz, że mnie nie znasz, to dlaczego się tak patrzysz.?


Nie moge znieść myśli że jeszcze niedawno w jakiś sposób zależało Ci na mnie. Byłam wniebowzięta kiedy spojrzałeś mi w oczy i w najpiękniejszy sposób jaki potrafisz uśmiechnąłes się do mnie. A dzisiaj? Jesteś dla mnie obcym człowiekiem, którego nie stać nawet na głupie przywitanie.


siemaaaaa :D 

jak jest ?:D 
świetny dzień ! :D Kicia :*  no to zaczynamy wieczór ;)


pisała: Oliwka ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz