czwartek, 9 sierpnia 2012

` 49 człowiek skrzywdzony ma prawo do wszystkiego


siema :D




na jego pojawienie się, ucichły wszelkie dźwięki. podszedł, witając mnie buziakiem, a narastające milczenie dało się odczuć już każdym skrawkiem ciała. podążając za nim na krótkie 'chodź', omiotłam ostatnim spojrzeniem tych ludzi. bliskich mi, jak mało kto, pełnych obawy w spojrzeniach, że znów podpisuję kontrakt na tortury własnego serca.


chciałam tylko prawdy. tych kilku słów, które wytłumaczyłyby Jego odejście. pragnęłam głębokiego spojrzenia w oczy, które powiedziałyby mi wszystko. wierzyłam, że jest jakiś konkretny powód pozostawienia mnie samej. liczyłam na Jego szczerość i odwagę. tymczasem okazało się, że tak naprawdę brakowało Mu wolności. zaliczania przypadkowych panienek, pojawiania się na weekendowych imprezach, ćpania i picia. a pomiędzy tym wszystkim tak naprawdę nigdy nie było miejsca dla mnie.


Tak samo jak miłość, nienawiść ma siłę


i nie pierdolcie,że uczucia nie istnieją, że potraficie mieć wyjebane na wszystko i mimo wszystko, że nie lubicie, nie pragniecie, nie kochacie i nie marzycie o nikim. nie pierdolcie, bo chuja prawda, i tak większość z was płacze nocami w poduszkę


kurwa, życzę ci, żebyś kiedyś czuł się tak jak ja, kiedy cię widzę. żeby żal wpierdalał twoje serce, a sumienie mówiło "widzisz kurwa, pojebańcu? ona cię kochała, ale ty nie potrafiłeś powiedzieć do niej nawet 'cześć' ".


najgorsze jest to, że to najbliżsi potrafią zranić najbardziej.


Słabi nigdy nie wybaczają, to jest przywilejem silnych.





Każdego dnia staramy się coś zmienić, sprawić tak, żeby nasze życie stało się wyjątkowe. a najgorsze jest to że budzimy się rano i nie mamy odwagi by to zrobić


blizny zawsze będą nam przypominać, że było coś, o co warto było walczyć.


Nie pozwalaj odejść swojemu najlepszemu przyjacielowi. Nigdy. Nie pozwalaj mu się od siebie oddalić. Ty też się od niego nie oddalaj. Dbaj o niego. Przecież nigdy nie wiesz, kiedy któreś z was będzie musiało pomóc drugiemu składać swój malutki, prywatny świat.


Kocha się za nic, nienawidzi za wszystko.


Do najprzyjemniejszych momentów w życiu należą te, kiedy nie możesz przestać się uśmiechać po spotkaniu lub rozmowie.


Mam płakać i błagać, żebyś mnie kochał? No śmieszne, spierdalaj.


Tak niewiele potrzeba, by na twarzy ukochanej osoby pojawił się uśmiech. Czasem nawet jakieś 'jesteś głupia' potrafi poprawić humor, bo wypowiedziane przez odpowiednią osobę nie jest przejawem chamstwa, ale czystej miłości. Tak, jesteś głupi i kocham Cię najmocniej na świecie.


Nagle mówisz kocham Cię a ja czuję to samo.. Te dwa proste słowa dają ukojenia ranom. Wczoraj nienawiść wyznaliśmy koszmarną.. To dziś poranione dwie połówki znowu w tango


To niesamowite że w jednej sekundzie ktoś taki jak ty może stać się w moich oczach zwykłym śmieciem .


Wiesz co najbardziej boli? Idziesz w te same miejsca, ale bez tych samych ludzi.







pierdol to i żyj dalej, on będzie żałował, a ty pokaż mu jak świetnie się bawisz.


Są wieczory, kiedy oddałabym wszystko za choć minutę Twojej obecności, a są wieczory, gdy z takim dziwnym spokojem zasypiam, gdybym nie wiedziała kompletnie nic.


To wszystko powinno wyglądać inaczej, ale wolimy jebać wszystko, niż rozmawiać.


i miej mnie w dupie. nie odzywaj się. nie musisz na mnie nawet patrzeć… do niczego nie zmuszam, ale potem nie waż się prosić o szansę. na miłość trzeba zasłużyć.


człowiek skrzywdzony ma prawo do wszystkiego


Przyjaźń jest wtedy, gdy nic nie mówisz, a przyjaciel po prostu na ciebie patrzy i pyta co się dzieje. Zwykle ma rację.


nikt nie wydaje się bardziej obcy niż ktoś, kogo się kiedyś kochało.


prawdą jest, że to ciosy od życia i bolesne doświadczenia pomagają nam dorosnąć.


Mówi się że jak na czymś ci zależy to trzeba o to walczyć... Czasami jednak chyba lepiej się poddać i uświadomić sobie że nigdy nie było dane ci wygrać


Za każdym razem, kiedy się wahasz, powtarzaj 'żyje się raz'.






chciałabym, aby motyle, które odleciały z mojego brzucha, usiadły na Twoich powiekach i pomogły Ci otworzyć oczy, abyś zobaczył co straciłeś.


pakt z sercem wedle którego ja mam się nim kierować, a ono nie może się angażować.


Owszem, mam ciężki charakter. Tłumię w sobie wszystko, co leży mi na sercu i czasami nie potrafię wygadać się nawet najlepszej przyjaciółce. Często pyskuje i wybucham agresją, nie potrafię się powstrzymać i przestać. Zbyt często się kłócę, ranię tych, na których mi naprawdę zależy i ciągle mówię coś, czego nie powinnam. Zbyt często płacze.


nie żebym Cię nie lubiła, czy coś, ale usmaż się w piekle, skurwysynie


a przez chwilę byłam zdolna wierzyć, że mnie kochasz.


------------

siema :) 
wczoraj  <3 Gosiaaa :) to kiedy powtarzamy taką noc ;> ?

dzień nawet udany chociaż koniec to jedno wielkie: ja pierdole...

 wielki wkurw. ciekawe co jeszcze wymyślisz ? dajesz dalej chętnie posłucham. !




pisała: Oliwka <3 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz