niedziela, 20 maja 2012

` 17 Czas leczy rany ale nie serce.

siemaa ;d


i nawet nie wiesz co odczuwam , gdy spoglądasz mi w oczy


cenię odwagę. a szczególnie, kiedy dzięki odwadze chłopaka mogę być szczęśliwa.


lubię Cię, bardzo nawet. bardzo, bardzo bym powiedziała


i choć byśmy chcieli, nie wypada nam do tego wracać.


wiesz, że ciągle jesteś w mojej głowie? że w każdej czynności zastanawiam się, co Ty byś zrobił. gdy stojąc przed jakimś wyborem, doszukuję się w sercu Twojego ruchu. gdy w jakimś geście dostrzegam, że przejęłam go po Tobie. uzależniłam się i wcale nie od Ciebie. Twoje serce przejęło całkowitą kontrolę nad moim umysłem. zawładnąłeś ciałem i bezczelnie zniszczyłeś doskonale poukładaną duszę. dziękuję.


mam Ci do zaoferowania coś dużo piękniejszego od pocałunków, przytulania czy wspólnych zdjęć. pragnę Cię kochać.



nie ma innej, porównywanej osoby do przyjaciela. przyjaciel to przyjaciel - nie kumpel, rodzic, znajomy z wakacji, ktokolwiek inny. wyłącznie przyjacielowi, kiedy będzie siedział na pogotowiu z grypą żołądkową zapewniając przez telefon, że tylko zdobędzie receptę i wraca, odpowiadasz: "popierdoliło Cię, dziwko, zostajesz w tym szpitalu, chcę przywieść Ci rosół". to osoba pod której nieobecność wysyłasz masę wiadomości a propos tego jak zajebiście jest bez niej, co jest dobrym dowodem na to, iż brakuje ci jej bez przerwy.


Olejmy wszystko, liczy się tylko to co teraz, Ty jesteś blisko, więc mogę nawet dziś umierać


jedynym lekiem jaki zaczęliśmy uznawać na grypę, ból brzucha czy miłość, była wódka.


Obiecuje Ci, że jeszcze się we mnie zakochasz i będziesz tego kurwa bardzo żałował


chodź, naprawimy to, ostatni raz, porządnie, na zawsze.


On i Ona dwa różne światy , a tyle dla siebie znaczą .


słowa to tylko słowa . dopóki nie zrozumiesz ich znaczenia .


oddaj mi część życia, kawałek serca, a pokażę ci, czym jest miłość.


Miłość bywa najboleśniejszym szczęściem jakiego można doświadczyć.


najpierw uwiodę . później się zabawię . następnie zacznę łgać , że kocham . a na końcu zostawię na środku ulicy , po obrzuceniu wyzwiskami , a odchodząc będę się perfidnie śmiać . zrobię z Tobą dokładnie to samo , co Ty zrobiłeś ze mną . szykuj się . '
  


Nie urodziłam się wredna, to świat mnie do siebie przystosował .


Sztuką jest mieć wyjebane, nawet gdy pęka ci serce .


Życie to nie bajka, życie to ciągła walka.


Ból jest chujowy, ale uczy.


szkoda, że oglądając horror nie będe mogła się do Ciebie przytulić i marudzić, że się boję...


To trochę dziwne być powodem czyichś łez, nie uważasz ?


Wilkołaków, wampirów i smoków nie ma w tym świecie, a skurwysyni będą zawsze.


Czas leczy rany ale nie serce.


Czasem tak cholernie Cię potrzebuję. Kiedy Ciebie akurat nie ma.


Każdy ma w życiu chwile, gdy po prostu w to wszystko wątpi. Czujesz, że tracisz siłę, jakby nikt już nie słuchał Twych modlitw. Musisz zrozumieć, ile znaczysz, by od dna się odbić.


Nie mogę uwierzyć, że nadal po tym wszystkim chcę Ciebie.


Chciałbym być dla Ciebie tym, czym Ty jesteś dla mnie. Wszystkim.


I mimo wszystko wciąż jesteś osobą dla której zrobiłabym dużo więcej niż dla pozostałych.




 
Życie codziennie przynosi nam nowe niespodzianki. Te bardzo szczęśliwe a chwile później, te o których nie chcielibyśmy nawet słyszeć.


Była tak zaślepiona jego osobą , że jego największe wady brała za zalety, bez których w życiu by się w nim nie zakochała.


Gdybyś mógł czytać w moich myślach, uwierz, po 5 sekundach byłbyś we łzach.


Czas spędzony z Tobą zajmuje pierwsze miejsce w rankingu moich najlepszych chwil. Chwil których nigdy nie mam dosyć.

w życiu każdego z nas jest ta jedna , jedyna osoba , którą poznajemy tylko po to , by mogła zniszczyć nam psychikę i spieprzyć życiorys ,

 -------------------------


 heeej ;]

Kicia :* dziękuje za wszystko :*
za wczoraj , dziś i wg :*

pisała ; Oliwka ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz