sobota, 15 grudnia 2012

` 71 - Było, minęło, nie wróci, wiesz ale ty i tak się z tym nie możesz pogodzić.





W ciągu sekundy można stracić wszystko! Ja straciłam Ciebie!

Ładnie się zapakuj,przyklej sobie kokardę na głowę i teleportuj się pod moją choinkę


Blizny po szczęsciu , oko zaszło mgłą


docenisz, że miałeś wszystko, gdy nie będziesz miał już nic.


Idę sobie zabrać lepsze życie od tego z wczoraj


A teraz jedyne co mnie boli to to, że otacza mnie tyle fałszywych ludzi.


- Szczerze? - Nie, kurwa kłam mi prosto w oczy!


i obiecuję ci że kiedy staniesz przez moim grobem , powiesz . " . tak , to ta , która kochała mnie najmocniej . "


Nie wierzę, że jestem taka naiwna i myślę, że coś dla Niego znacze. 


Ostatnio czuję się tak strasznie źle. Nie umiem oddychać. Coraz gorzej ze mną. Nie umiem żyć. Nie mam już siły. Chcę umrzeć. Teraz naprawdę tego chcę. Proszę zrób coś ze mną. Nie umiem żyć. Nie umiem. Nie umiem. Nie umiem. Tak strasznie chcę płakać, potrzebuję samotności. Muszę to zrobić, bo inaczej nie dam rady. Nie potrafię nikomu powiedzieć. Czuję wszystkie moje blizny. Dawno nie było ze mną aż tak źle. Przecież ja ledwo żyję. Przecież ja nie chcę żyć.Teraz to dopiero zrozumiałam czy to ukrywało się w mojej świadomości ? Już kompletnie oszalałam. Nie mogę jeść, nie mogę spać, nie mogę kochać, nie mogę żyć. Mam nadzieję, że moja śmierć jest już bliska, bo nie wytrzymam. Umieram. Dziś umarłam, od dziś jestem nikim. Nie mam już siły. Pozwólcie mi umrzeć, błagam. 


Było, minęło, nie wróci, wiesz ale ty i tak się z tym nie możesz pogodzić. 


tak po prostu odszedł bez żadnego wyjaśnienia, zostawił mnie samą z bólem serca smutkiem na twarzy i łzami w oczach.


tak naprawdę kochałam tylko jednego chłopaka. wszystko zaczęło się w wakacje 2010 ... ale teraz to już tylko przeszłość. trzeba iść do przodu.


Słodkie smsy, czułe zapewnienia, miłe wspomnienia, wspólne plany na przyszłość. Czego brakuje? No tak, Jego częstszej obecności. 


Chociaż chcę normalnie żyć to nie mogę. Przeszłość cały czas miesza mi w głowie


Z dnia na dzien wszystko sie pozmieniało. Czy to mozliwe? Bo do dzis w to nie wierze..


To Ty nauczyłeś mnie walczyć o to co kocham, więc nie dziw się teraz, ze próbuje rozpierdolić to co jest pomiędzy wami..


dzięki nim choć na chwilę o wszystkim zapomniałam


Błagam, nie zbliżaj się do mnie. Nie patrz, nie dotykaj, nie mów. Udawaj, że mnie nie ma. Nie zawieraj ze mną znajomści. Nie rób mi nadziei, że jednak kogoś interesuję. Później będzie mi trudno to zakończyć. Ból zacznie rozwalać klatkę piersiową z powodu jednej rozmowy. Nie zdajesz sobie z tego sprawy jak bardzo przywiązuję się do ludzi. Chociaż za każdym razem ranią. Najwidoczniej ja nie uczę się na własnych błędach. Więc proszę , udawaj, że nie istnieję.


I codziennie tu siadam, Ciebie przy mnie nie ma, otwieram wino i wracają wspomnienia. Pamiętam, mieliśmy wspólne marzenia, wspólna przyszłość, kiedyś budowaliśmy to wszystko.. Było pięknie i dziękuje za to Tobie, jednak tęsknię. Nie wiem co teraz robię.. 



------------------------
hej, sory, ze nie było notek.
miałam pisać wczoraj ale byłam zajęta.
ech... umieram. 
dobranoc wam życzę.






"I'm just a dreamer,
I dream my life away
I'm just a dreamer, 
Who dream a better days!"


pisała; Pecia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz