wtorek, 1 maja 2012

` 9 - Przestanę oddychać, jeśli już nigdy Cię nie zobaczę.


siemka :D





bierzesz = piszesz :D








Pomyśl, czy warto zjawiać się w czyimś życiu tylko po to by później odejść.


Każdy koniec to nowy początek.


Kto przestaje być przyjacielem ten nigdy nim nie był.


Nie jestem piękna, mam za krótkie nogi, wyjebane na ludzi, uważam , że zwierzęta są bardziej przyjazne niż oni, wredna i nieznośna . Nadal chcesz w to brnąć? Gratuluje odwagi, chłopcze.


Szczęśliwy nie jest ten kto ma wszystko, szczęśliwy jest ten, kto potrafi docenić to co ma.


Każdego dnia jest coraz trudniej bez Ciebie , prawda jest taka , że bez ciebie nic nie ma sensu , ale wiesz postanowiłam się ogarnąć dać spokój temu wszystkiemu i iść dalej, podnieść się , mimo że tak wiele razy mnie przewróciłeś .


Bezczelna, pewna siebie dama z pełną kulturą


Powolne samobójstwo, gdy chowasz w sobie mnóstwo negatywnych emocji i nie masz odwagi by je uzewnętrznić.


Napisz mężczyźnie , że masz ochotę . To przyjdzie szybciej niż raport .


i nie obiecuję, że cię nie opuszczę. bo to zrobię. ostatniego dnia mojego życia. a dokładnie, chwilę po jego końcu.


Szwy czasu może kiedyś zrobią swoje... może zostaną prawie niewidzialne blizny, które tylko w nocy, w idealnych ciemnościach... Znajdą odwzorowanie na twarzy...


Łzy to nie oznaka słabości . Tylko oznaka tego, że na czymś Ci cholernie zależy .


W oczach dalej mam szczerość, tylko rzadziej wybaczam.


Wiesz kiedy naprawdę kochasz? Kiedy się do Ciebie nie odzywa, odrzuca połączenia, a Ty nadal dzwonisz. Kiedy powoduje, że po Twojej twarzy spływają łzy, a Ty nadal chcesz z nim być. Kiedy budzisz się w środku nocy i masz ochotę napisać mu sms 'Kocham Cię' chociaż wiesz, że odczyta go dopiero rano.


Idziemy w stronę marzeń, a to zawsze jest dobra strona. .


najgorsze uczucie? gdy wiesz, że straciłaś najbliższą przyjaciółkę i już nigdy nie będziecie w stanie się pogodzić.


Zwątpiłam, upiłam się i przyrzekłam sobie, że już nigdy, przenigdy nie pomyślę o nim. To co było przekreślę grubą kreską, zostawię za sobą. Nie powrócę już do wspomnień. Skasowałam jego numer, usunęłam smsy. Jakby tak miałoby być prościej. Niestety chyba nie potrafię tak po prostu zapomnieć


Tak jak on nikt mnie nie zranił. Nie przespana noc, łzy i ból to codzienność.


Przestanę oddychać, jeśli już nigdy Cię nie zobaczę.


Pamiętasz? Ten parszywy ryj był kiedyś dla Ciebie wszystkim.


patrzy mi w oczy i otwiera wino, jest bardzo miło.


czas nie leczy ran. pogłębia je. z każdym dniem sprawia, że wspomnienia zamiast być mgliste są coraz żywsze. czas nie da zapomnieć.


Nadzieja . To ona powstrzymuje człowieka od zupełniej rezygnacji ..


-gdzie jest moje szczęście? -a niby po co Tobie szczęście jeśli i tak byś nie miał się nim z kimś podzielić...



----------------------
pisała; Pecia:D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz