piątek, 21 grudnia 2012

` 72 Potrzebuję kogoś kto mnie przytuli. Zgłaszasz się na ochotnika ?



siema :**


Kocham nasze rozmowy na każdy temat, buziaczki i smsy, długie oczekiwanie na słodkie 'dobranoc' grubo po północy .


miłość to spędzanie życia z kimś kogo czasem chcesz udusić, ale nie zrobisz tego, bo za bardzo by ci go brakowało


doszłam do wniosku że "zależy mi" brzmi jak "kocham Cię" , warto na takie wyznania odpowiadać: " miło mi"


- Masz za­miar ją przep­ro­sić?
- Nie? Ni­by dlacze­go miałbym ją przepraszać?
- Bo jes­teś fa­cetem.
- Ale nie zro­biłem nic złego.
- Więc zde­cydo­wanie po­winieneś przep­ro­sić. Za każdym ra­zem, kiedy fa­cet myśli, że nie zro­bił nic złego, to znaczy, że zde­cydo­wanie zro­bił coś nie tak


Pewnego dnia będziesz chciał wrócić , a wtedy ja powiem : chcieć to sobie możesz .


ja chce po prostu być przy Tobie ..czuć Twój oddech na mojej twarzy , dotknąć ręki , wpatrywać się w błękit Twych oczu.


Potrzebuję kogoś kto mnie przytuli. Zgłaszasz się na ochotnika ?


Nie przepłyniesz oceanu dopóki nie odważysz się stracić z oczu widoku brzegu.





Przyjaźń jest jak słońce. Czasem coś ją przysłoni, lecz nigdy nie gaśnie.


Siedzę na niewidoku, tylko po to, żebyś zatęsknił i napisał od razu, kiedy pojawi się żółte słoneczko.


Do miłości potrzebne są dwie osoby, nie jedna i nie trzy.


ja nie oczekuję od Ciebie, abyś dzwonił do mnie co 30 minut i pytał mi się co robię i z kim jestem? nie oczekuję od Ciebie codziennych spotkań. nie oczekuję, abyś mnie pilnował jak małą dziewczynkę. i abyś namawiał mnie do picia, bądź palenia.. ja jedynie oczekuję od Ciebie tego, abyś mnie kochał i abym wiedziała, że zawsze będziesz przy mnie. już na dobre i na złe.


A kiedy się uśmiechasz , po prostu świruję.


i za każdym razem gdy Cię widzę, serce krzyczy:''powiedz co czujesz'',a rozum odpowiada: ''chyba Cię pojebało''.


nie mów mi o rzeczach które mnie nie interesują i o których nie mam w ogóle pojęcia .. tylko powiedz , że mnie kochasz i pocałuj.









Lubię go, lubię bardziej niż powinnam, bardziej niż mi wolno.


Tak bardzo się boję, że przyjdzie dzień, gdy już Ciebie nie zobaczę, że znikniesz jak każdy, kto był dla mnie ważny.


I po jaką cholerę dawałeś mi to poczucie bezpieczeństwa, ciepła i miłości, skoro na drugi dzień musiałam znosić Twój widok z inną panną u boku?!


Nawet się nie domyślasz ile razy dziennie patrze na telefon , żeby zobaczyć czy przypadkiem nie napisałes


Mamo , jesteś tam? Czy mimo odległości jaka nas dzieli słyszysz moje wołanie? Potrzebuje Cię. Proszę, przyjdź, bo zawiodłam się na życiu, o którym tak dobrze mi kiedyś mówiłaś.


Przyjaźń to pierwszy i ostatni krok w miłości .


a gdybym była chłopakiem to byłabym tym jedynym , słodkim ideałem , którego każda pragnie . i odebrałabym ci każdą , z którą miałbyś ochotę się przelizać


"Kiedy Ciebie przy mnie nie ma czuję że mam miłosnego kaca. Brakuje mi Twojego dotyku i głosu."


Kiedy jesteś przerażony to nawet nie zastanawiasz się,czy coś Cię boli tylko biegniesz przed siebie by jak najdalej uciec od tego koszmaru.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa


Już nie usłyszymy od siebie nawzajem żadnego z tych słów, które niejednokrotnie pomiędzy nami padały. Już za sobą nie tęsknimy, prawda? Bo i po co, za czym? Nie warto. Już się o siebie nie martwimy, nie chcemy wiedzieć, co u nas słychać, praktycznie nic o sobie nie wiemy, znowu. To, co się wydarzyło, wydaje się być tak odległe, że aż nierealne, prawda? Już nie pamiętamy, prawda?


Kiedyś będą pisali o nas książki, o tej miłości co nie miała szans, o miłości w nas, o tym jak mimo przeszkód, pokonała czas.
  


------------------------------

 hhahhaha no to jakoś nie wyszedł im coś ten koniec świata xD 

no a w poniedziałek już święta *.* 

w szkole luzik :) testy dobrze :) 

pisała ; Oliwka :*


i coś na święta : 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz