poniedziałek, 25 czerwca 2012

`30 Nie ma większej siły niż prawdziwa miłość.


siemaaa xD 


On kochał piwo, ona raczej wódke. Przejmował sie chwilą, ona raczej jutrem. On kochał piwo, ona raczej wódke. Przejmował sie chwilą, ona raczej jutrem.


Chcę być Jego żoną i mieć wytatuowane na nadgarstku Jego imię.


W tym wszystkim, w całym moim świecie tak naprawdę tylko jedną rzecz mogę określić niesamowitą i wyjątkową - jego obecność.


Boje się, że przestanie się o mnie starać. Że zrezygnuje, bo tak trudno mnie zrozumieć, bo jestem taka uparta i taka trudna.


Szukam leku na smutek, ból i cierpienie. Tylko proszę, nie mów mi, że to miłość. Miłość rani najbardziej.


I nigdy nie ogarniesz ile oddałabym, żeby jeszcze raz zobaczyć Twój uśmiech. Uśmiech, który rozwalał system. Uśmiech, który potrafił sprawić, że najgorszy dzień w historii stawał się absolutną bajką.




Nie wybieraj tego, który jest piękny. Wybierz tego, dzięki któremu świat staje się piękniejszy


Pamiętaj tylko, że związek ma wznosić, a nie rzucać w Ciebie cegłami.


Ja nie jestem silna, ale mam motywację, o którą chcę walczyć do końca.


Nie ma większej siły niż prawdziwa miłość.


Obgadując mnie dowodzisz, że zajebiście mi zazdrościsz


Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz. Ma wiele wad ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić. ♥


Myślę , że miłość jest wtedy , gdy zobaczymy w drugim człowieku to , czego nie powinno się zobaczyć . I to zaakceptujemy . <3








Czasem brak jednej osoby sprawia, że świat staje się wyludniony.


Nie warto myśleć ile trudnych chwil przeżyliśmy, lepiej pomyśleć ile szczęśliwych jest jeszcze przed nami.


Przyjaciele są jak gwiazdy, nie zawsze ich widzisz, ale wiesz, że są.


Doceń to co masz, zanim czas sprawi, że docenisz to co miałeś.


Żyję tylko po to, by rano wstać i zobaczyć Twój prześliczny uśmiech.


Ranek. Południe. Wieczór. Noc. Nieważne. Kocham Cię zawsze.






Od kiedy wiem jak masz na imię, tak nazywa się całe moje życie.


Gdybym naprawdę powiedziała to wszystko, co chcę powiedzieć, dopiero wtedy wszyscy by mnie znienawidzili.


Jeżeli ktoś sprawia, że się uśmiechasz to nie udawaj, że to nic nie znaczy.


W pijaną noc , pijani my , ręka za rękę będziemy szli . <3


Tak , to prawda - są takie piosenki , przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz , albo do oczu podchodzą łzy.


Oto jest miłość. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem,
a okazuje się, że czekali na siebie całe życie. ♥




siemaa ;d
jak tam ?;d
dzień spoko ;dd
już niedługo wakacje ;ddd<3
 


pisała ; Oliwka :D 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz