niedziela, 29 kwietnia 2012

`8 Bardziej niż żyć, chce mi się umrzeć


siema ;d

bierzesz = piszesz xdd



No to zaczyna się kolejny chujowy dzień.Dzień bez Ciebie.


W pewnym momencie wszystko runęło, jak domek z kart, wszystko stało się nieważne, przestałam istnieć, bo Ty odeszłeś.


Bardziej niż żyć, chce mi się umrzeć


Nie przypominam sobie bycia tak martwą, jak teraz.


Słowo które pragnę usłyszeć od Ciebie to "wróciłem" no i może ewentualnie jeszcze "przepraszam" lub "tęskniłem" ale wiem że to raczej nieosiągalne marzenie.


Przepraszam, że sobie nie radzę bez Ciebie.


Nie rozumieją, że nikt nie zastąpi mi Ciebie.


Mam ochotę przedawkować wszystko. Wszystko jedno, byle tylko nie cierpieć.


Tego, jak Cię potrzebuje, nie potrafią opisać żadne słowa.


Dla mnie światem jest ten jeden jedyny człowiek.


Jakby to było, gdyby mnie na tym świecie nie było.


Tu nie chodzi o mnie czy o Ciebie-tu chodzi o nas


Zatęsknij i dojdź do wniosku, ze beze mnie nie dajesz rady


Ten ból, kiedy zdajesz sobie sprawę, że nie napisze, a nadal czekasz i co chwilę sprawdzasz tel bo może jednak.


To, że ludzie się czasem ze sobą nie dogadują, nie oznacza że im na sobie nie zależy..


Moje wnętrze, ono pustoszeje bez Ciebie.


Rozstanie nie oznacza końca uczuć.


    “Bo wiesz, jeśli naprawdę kogoś kochasz, to nie zrezygnujesz z niego nigdy. Rozumiesz mnie ? NIGDY. Choćby nie wiem co zrobił, gdzie był i z kim był.”


Wróć już. Już zrozumiałam, wycierpiałam, wypłakałam, poniosłam karę. Wróć już.


Nie umiem, nie potrafię i nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie


Tak cholernie Cię potrzebuję, że nie jestem w stanie wyrazić tego żadnymi słowami.


choć raz szczerze usłyszeć , że czyjś świat beze mnie nie miałby sensu...;/


papieros jedyny rodzaj męski który uspakaj a nerwy i masz świadomość, że będzie zawsze.


Za dużo marzeń, jak na jedno życie. ♥


Wiesz dlaczego przeważnie idioci mają najładniejsze dziewczyny?
Bo najzwyczajniej na świecie nie boją się do nich zagadać<3



Są sprawy, o których nie chcemy mówić nawet jeśli kłują nas w serce.


Żeby właśnie we mnie widział szczęście i sens życia.


' więc to był jeden dzień z tych najcenniejszych dni , które nigdy nie wracają .


Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest.


Bywają te gorsze i te lepsze dni, bywają chwile, w których płyną łzy.


Miłość to takie śmieszne coś, nie idzie tego wytłumaczyć, nie idzie tego pojąć, ale każdy to chce.


Lepiej nie obecuj czegoś, czego i tak nie masz zamiaru dotrzymać.

------------------------------


Kamila <3 dzięki :*




Żegnaj
Muszę cię zapomnieć
Autostradą wspomnień
Pędzę bezpowrotnie
Autostradą kłamstw

pisała ; Oliwka :*

1 komentarz:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥Zakochałam się♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń