sobota, 14 lipca 2012

`38 I pomyśleć, że Bóg stworzył człowieka by ranił.

Heeeeeeeeej ! ;)


I wiesz co? Mimo wszystko byles najlepszym bledem w moim zyciu.


Niektóre drogi trzeba pokonywać samotnie


To uczucie kiedy zostałaś zraniona.Tobie wali się świat a osoba, któta Cie zraniła ma Cię w dupie i sie jej wszystko układa.


chciałabym namieszać ci w życiu, ale nie będę taka jak Ty.


Mówiłeś, że kochasz- a mnie zostawiłeś, mówiłeś, że tęsknisz- a z inną już byłeś


Poświęć trochę więcej uwagi miłości.


Codziennie upycham tysiąc słów pod poduszką i zalewam łzami. `


Często mam ochotę się do kogoś przytulić, czemu zawsze pierwszą osobą którą mam na myśli jesteś ty?


Pisk opon nie robi na mnie wrażenia, w przeciwieństwie do cichego odgłosu buziaka w szyję.


I pomyśleć, że Bóg stworzył człowieka by ranił.


On mnie kurwa niszczy.


Wszyscy mówią, że Disneyland jest najszczęśliwszym miejscem na Ziemi. Widocznie nigdy nie byli w Twoich ramionach.


Jeżeli będę miała syna, wychowam go tak, aby wiedział, że żadnej kobiety nigdy w życiu zranić nie można.




Szczęście przyszło i zwaliło mnie z nóg zanim zdążyłam odklepać.


Jesteś ważny, cholernie mocno. Nie spieprz tego, proszę.


przyspieszone bicie serca, spokojny oddech, Jego niebieskie oczy - szczęście.


los udowodnił że uwielbia wyzwania, zwłaszcza jeśli chodzi o pokazanie nam, że jednak może być gorzej


są serca, które nie chcą zapomnieć, serca, które nie potrafią przestać kochać


a zaczniesz czuć cokolwiek, dopiero gdy sobie na to pozwolisz


jakim cudem tak delikatne usta wypowiadają tak raniące słowa?


skreślmy siebie nawzajem, nasze spojrzenia już nigdy się nie spotkają w niemym porozumieniu, uśmiechy będą wyblakłym wspomnieniem, a wielogodzinne rozmowy - daleką przeszłością


Coraz częściej myślę, że nie jestem tu już potrzebna.


Chciałabym się czasem wylogować z tego świata i zapomnieć do niego hasła.


Wiesz jakie to uczucie, gdy rozumiesz, że znaczysz mniej niż kiedyś ?


To jak naprawdę jest na świecie, wiedzą najlepiej Ci, którzy mają w nim najgorzej.


Nie głoś mi farmazonów, legend czy innych bajeczek o miłości, po prostu daj mi ją poczuć.


Nie możemy ciągle udawać, że jest dobrze.




 
Nie ma sensu być kompletnym na zewnątrz, gdy jesteś rozbity w środku.


To uczucie, gdy chcesz mieć całkowicie wyjebane, ale jednak Ci zależy.


Nie wiem jak Ty to robisz, ale gdy na Ciebie patrze serce mi bije jak szalone, miękną mi kolana i nie wiem co mam ze sobą zrobić. Swoją obecnością sprawiasz, że czuje się jak na haju.


Moja wyobraźnia widzi Cię co chwila, moja osoba się od Ciebie już uzależniła.


Miłość to wręczenie komuś broni wycelowanej we własne serce i nadzieja, że nigdy nie pociągnie za spust.


Nie potrafię kochać Go zwyczajnie, muszę bardzo mocno.


Nie zostawię Go. Nie ma takiej możliwości. Nie dzisiaj, nie teraz i w ogóle nigdy.


Gdy z każdym dniem kochasz Go coraz bardziej, chodź wiesz że bardziej się już nie da.




I w pewnej chwili stałeś się całym światem.


Wiem o Nim wszystko, a mimo to i tak uważam, że jest doskonały.


Bo depresja jak Tyfus, niszczy społeczeństwo.


Znów mi się śnił . Urzekał mnie swoim cudownym uśmiechem , który był kierowany tylko do mnie . Jego zajebiście niebieskie oczy wpatrywały się w moje . W tym śnie mnie kochał . Nie chciałam się obudzić


Kiedy kogoś kochasz, myślenie o nim jest jak oddychanie. Robisz to bez kontroli i robisz to cały czas.


W jej oczach można było dostrzec, jak bardzo jest jej potrzebny. ♥


Każdy dzień, spędzony daleko od Ciebie, rani moją dusze.


heej ;d
co u Was  ? ;p


nie jest dobrze. jest fatalnie.



pisała ; Oliwka .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz