wtorek, 21 sierpnia 2012

` 53 - ja tylko znów chcę cię mieć przy sobie










Wiem że pachniała jak Paryż, choć nigdy tam nie byłem


wiesz... chciałabym Ci ufać, ale nie wiem jak..


zrobię wszystko aby chronić tych, których kocham.


Jakoś tak dziwnie, zimno, pusto, cicho. 


kilka ostatnich kroków by dojść do szczęścia.


znowu mam problem, włączam muzykę i piję, w życiu nie ma pięknych historyjek, jak w kinie.


Może i nie zamieniłam z nią ani jednego zdania ale i tak suki nie lubię.!


powiedz , gdzie kupujesz obojętność ? bo nie wierzę, że masz jej tyle 'od tak' 


Pomyłka ? A miłość. Gdyby nie miłość nie było by nas tutaj.


mam nadzieję , że przyjdzie taki dzień, w którym z czystym sumieniem będę mogła powiedzieć, że jesteś dla mnie nikim i żałuję tego jak bardzo mi zależało


cześć, to znowu ja. umarłam. bez odbioru.


uzależniasz, brązowooka cholero.


nie ciesz do mnie mordy, bo i tak Cię nie lubię.


Jeśli ktoś odważy mi się powiedzieć, że będzie dobrze, to strzele mu liscia w twarz drzwiami.


ja tylko znów chcę cię mieć przy sobie


zastanów się, czy lubisz osobę którą się stajesz.


Nigdy nie wyobrażałam sobie, że skończymy w taki sposób


Chciałabym z czystym sumieniem, spojrzeć Ci w oczy, uśmiechnąć się i głośno oraz całkowicie szczerze oznajmić że już mi nie zależy. Chciałabym.


Wielu na mój temat, to wie więcej ode mnie. 


-Zrobię wszystko żebyś wrócił. - A co zrobiłaś żebym został?


szczerość jest najlepsza na bezsenność. dlatego ludzie piszą blogi nocami. kiedy nastaje cisza, nagle głośne staje się to, co w nas.


jeżeli nie możesz pogodzić się z odejściem drugiej osoby oznacza to, że wcale nie jesteś silnym człowiekiem.


gaz z pepsi kiedyś znika. ulubione perfumy się kończą. najbliżsi odchodzą. a miłość umiera.


Jeśli facet kiedykolwiek powie Ci abyś nie paliła lub nie piła, wiedz, że na pewno mu zależy.


straciłam to co w moim życiu było najważniejsze


catch me. feel me. love me. kiss me. hug me. fuck me. lick me. fool me. suck me. free me. lose me. kill me. rescue me. hate me. marry me. bury me. need me. fear me. live me. thank me.


nadal pamiętam każde twoje słowo wypowiedziane do mojej osoby.



--------------------
siema :D
jak tam?
u mnie pozytywnie :P
Nareszcie mam aparat :D
Gorąco! :(
nie chce do szkoły!
Udaje, że wszystko jest spoko, może nikt się nie zorientuje, że jest inaczej.

no to chyba tyle :d
dziękuję za uwagę :D 


muzyczka: 


So nice to see your face again
Tell me how long has it been
Since you've been here
(Since you've been here)
You look so different than before
You're still the person I adore
Frozen with fear
All out of love but I take it from the past
All out of words cause I'm sure it'll never last







pisała; Pecia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz