wtorek, 8 maja 2012

` 12 - Nie odchodź, bo chyba się zabiję. Nie rób mi tego, do cholery. Wracaj.


yo ;*






Może i nie jestem zbyt normalna. Nosze glany razem z sukienkami w kwiatki. Chodzę po drzewach i z nich spadam. Ale mimo wszystko jestem godna tego, żeby ktoś mnie pokochał



To dziwne patrzeć na swoje marzenia , które spełniają się komuś innemu .



czekam na dzień , gdzie sam napiszesz , gdzie sam wpadniesz na to że siemka na ulicy znaczy dla mnie dużo , czekam na dzień , w którym przyznasz że kochasz . ♥



Jestem gotowa zapomnieć o twoim zajebistym uśmiechu , ale pewnie gdybyś powiedział do mnie " kochanie " moje postanowienie poszło by się jebać .



Rozbiłam się o lód twojego serca i ze wszystkimi swoimi uczuciami, którymi cię obdarzyłam, jak Titanic poszłam na dno.



Życie nigdy nie było łatwe dla osób z marzeniami .



Warto cieszyć się każdą chwila , a zreszta w sumie to i tak ty każda spierdolisz .



Bij mnie, kop! wyzywaj od szmat ! mam to wszystko w dupie !


Spojrzała na niego i ból przeszył jej serce. Wiedziała, że jest dla niej nieosiągalny... A mimo to, tak cholernie go kocha...


drogi wczorajszy humorze! byłeś tak zajebisty, tak świetnie ułożyłeś mi cały dzień, że zapomniałam o NIM. proszę, wróć.


Żałuje, że mi na Tobie zależało, bo przez Ciebie mogłam stracić coś najcenniejszego


i będę jedyną , która w końcu nacieszy się Twoją osobą przy boku!


A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć.


Tak, kochanie Ty nie czujesz motylków w brzuchu tak jak ja, tylko ogromny ucisk w rozporku !


i dzięki tobie mam w nocy o kim myśleć , w dzień mam się za co modlić , a wieczorami mam przez kogo płakać .


Nie odchodź, bo chyba się zabiję. Nie rób mi tego, do cholery. Wracaj.


Byłeś pierwszym facetem, który sam powiedział, że faceci to świnie. - podziwiam Cię. - Stwierdziłam, wpatrując się w butelkę piwa, którą solidnie trzymałeś w dłoniach. - Ja nigdy nie powiedziałabym o kobietach czegoś złego, większość to błędne stereotypy. Zaśmiałeś się. Upiłeś trochę piwa i spojrzałeś mi w oczy. - Jestem świnią. Wyobraź sobie: mam dziewczynę a właśnie zakochuję się w tobie.


wracamy do normalności, nic już nie czujemy, za nikim nie tęsknimy.


Najwspanialsze uczucie na świecie ? Kiedy wtulam się w Ciebie, słuchając bicia twojego serca, a ty mówisz : słyszysz ? bije tylko dla Ciebie ♥ 


łaknęłam Jego oczu , ust , dłoni , głosu , włosów , zapachu. dotyku też. po prostu chciałam czuć że ze mną jest.


gdy pytają mnie, dlaczego taka jestem - śmieję się, bo przecież nie ma mnie już od dawna.


Chyba już nie kocham, ale w przeciwienstwie do Ciebie nadal szanuje.



----------------------------------
witam, witam :D
coo tam ?
nuuuuuuuuda ! :D jutro środa, wreszcie ! :D

pisała ; Pecia <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz