piątek, 20 lipca 2012

` 40 - Pod płaszczem szczęścia ukryty jest ból







Szczęśliwy nie jest ten kto ma wszystko. Szczęśliwy jest ten, kto potrafi docenić to co ma


życie to twoja scena.


może i tak skończymy osobno, a za 20 lat nie będziemy o sobie pamiętać, ale póki co chcę, żebyś był tu ze mną.


chodź, damy rade


Porozmawiajmy o tym, jak ciężko jest zapomnieć.


Jest coś zabawnego w powracaniu do domu. Wygląda tak samo, pachnie tak samo. Tak samo się czujesz. Zdajesz sobie sprawę, że tylko ty się zmieniłaś.


Dał mi kiedyś zwykłe serduszko wycięte z karki , zawsze miałam je małej kieszeni w spodniach , gdy zorientowałam , że go zgubiłam to wszystko zaczęło się jebac ,widocznie tak musiało byc .


Ostatnio coraz częściej późnymi wieczorami siadam na parapecie i patrzę w pustą, ciemną przestrzeń. Co robię? Myślę. Myślę nad sensem życia, myślę o tym wszystkim co się teraz dzieje wokół mnie. Przeraża mnie to wszystko i boję się żyć dalej. Boję się, bo nie jestem już tak silna i nie wiem jak dalej będę sobie z tym radziła. Zastanawia mnie, dlaczego inni potrafią korzystać z życia, cieszyć się nim, a ja tego nie umiem, bo zawsze wolałam zamknąć się w pokoju, odpalić szluga i po prostu się rozpłakać. Daj mi, Boże jakiś powód do szczęścia pośród tej mojej szarej rzeczywistości, proszę.


Wiesz dlaczego tak trudno mi o Tobie zapomnieć? Bo się boję. Boję się samotności. Boję się, że jeśli nie ty, to nikt inny. Już rozumiesz?


Rzuć wszystko , pieprz odległość i chodź mnie przytul 


Chcę mieć z Tobą jak najwięcej wspomnień.


Skoro nie mogę mieć jego, nikt nie może mieć mnie.


Pod płaszczem szczęścia ukryty jest ból


stawiam wszystko na jedną kartę. moje serce, moje uczucia, honor i godność. albo, wygram i zyskam, Ciebie, albo przegram i stracę, całą siebie. Ponownie ryzykuję, życie. dla Ciebie


spoglądałam w najpiękniejsze oczy na świecie.


Dotkniesz mnie a ja zamknę oczy i znowu umrę.


a co najważniejsze Bóg,honor,rodzina.


Wiesz, rok mija i mi chyba trochę przykro, miałeś być tu ze mną, a nie kurwa wyjść stąd.


Juz mi zbrzydło to wszystko i pierdole ten kodeks, dzis przytule Cie tylko po to by zaraz odejsc .


Wiesz, jak trudno przyznać, że się kogoś potrzebuje ?


jakby został po mnie tylko zapach perfum w łazience.


Kiedy się odwróciła wziął ja za rękę. - Co robisz?- Zapytała. - Biorę to, co moje. - Odpowiedział i przytulił ją mocno do siebie.


tak bardzo chciałabym usłyszeć z twoich ust to czego nie umiesz mi przekazać patrząc mi w oczy..


I nagle nie wiadomo skąd w moim życiu pojawił się ten ktoś do kogo chce mówić te najważniejsze słowa, z kim chce być najbliżej jak się tylko da, dla kogo mogę zostawić wszystko co miałam, żeby tylko był.



-------------------
Takie tam wróciła,
wow, szał staniki latają.
tsa, wiem, że nikt nie tęsknił, no ale cóż.

na obozie było nieziemsko <3
chce tam wrócić, do tych ludzi, do tych miejsc. <3

nareszcie pojawił sie ktoś, kto maluje usmiech na mojej twarzy.

dobra dobra, nie zanudzam.

czasoumilacze:


Another head hangs lowly, 
Child is slowly taken. 
And the violence caused such silence, 
Who are we mistaken? 



















 Kupiłaś firankę, 
i nie mogę na Ciebie już patrzeć
Kupiłam firankę, 
byś nie mógł na mnie już patrzeć




pisała; pecia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz