niedziela, 10 czerwca 2012

` 24 - Znajdź byle pretekst i napisz, proszę.


hej :D










interesuje mnie twoja przeszłość i twój obłęd, i najgorsze rzeczy, jakie zdarzyły ci się w życiu. podoba mi się to, co skrywasz w najciemniejszych zakątkach umysłu, podobają mi się twoje blizny, podoba mi się twój ból.


Myślenie przed snem, powinno być surowo zakazane.


odpalam papierosa i wypuszczam razem z dymem całą nienawiść, frustrację, ból i krzywdy jakie mi wyrządzono, ale to nie pomaga, wracają z każdym kolejnym zaciągnięciem.


wiesz, boję się, że nawet jak już będziesz mój, to ja to spierdolę.


Gdyby sperma świeciła , twoja dupa wyglądałaby jak Las Vegas .


i kocham go za wszystko i za nic.



Jak na swoją rasę to szczekasz za głośno, suko.



wypierdalaj, byle komu nie będę pozwalać się wkurwiać.




mówią, że jestem bez uczuć. nie wiedzą, że wszystkie oddałam tobie.



nie jestem gotowa na bycie Twoją koleżanką.



Wiesz dlaczego tak trudno mi o Tobie zapomnieć? Bo się boję. Boję się samotności. Boję się, że jeśli nie ty, to nikt inny. Już rozumiesz?



Prędzej, czy później ta miłość sama by Nas wykończyła.



Najgorzej jest wieczorami , gdy siadasz na łóżku i czujesz , że tak na serio nic nie masz .



z miłości leczy tylko śmierć.



Pragnęła szczęścia. nie wiedziała już czy z Nim , czy bez Niego. po prostu chciała wstać nad ranem i uśmiechnąć się do siebie , wiedząc że ten dzień , będzie lepszy od wszystkich innych.



Bliższy memu sercu niż lewe płuco



Znajdź byle pretekst i napisz, proszę.



Nikt nigdy nie dał mi tego, co Ty dajesz jednym spojrzeniem, słowem, gestem.



Siebie daj mi, nie bądź taki tylko daj mi Trochę marzeń i radosnych dni Tych chwil,pięknych chwil ♥


pokochaj ten ostatni raz, a obiecuję - nie schrzanię.



Bo dziewczynki ze złamanym sercem długo śpią, mamo.



Rozstając się z Tobą nigdy nie sądziłam ze będę za Tobą tak tęsknić .



Nie ciesz do mnie mordy, bo i tak Cię nie lubię .





-----------------------
siema.
co tam ?
nuda, jutro poniedziałek, kurdę ! ;/

dedyk dla Naciaczka <3
kocham Cię mała ;p







pisała; Pecia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz