środa, 29 sierpnia 2012

` 57 - Daj mi to, czego inne będą mi zazdrościć. Daj mi siebie.




Znów to robie . Zatracam się w przeszłości .


jeżeli dzieje się źle, ale mimo tego masz do kogo wtedy przyjść. masz szczęście.


Pomimo tylu gorzkich słów, jeszcze nie przestałam wierzyć w nas.


I nie chodzi mi wcale o żadną miłość... Są gorsze rzeczy przez które nie można spojrzeć sobie w twarz myjąc rano zęby i zerkając w lustro. To zniechęca do nowego startu każdego dnia. Znowu złapała mnie w swe sidła własna podświadomość.


Czy to już jest koniec nas?


Trzeba być świadomym, że w pewnym momencie niektóre rzeczy mają prawo się po prostu skończyć.


Najbardziej ranią te najprostsze gesty.


  • Bądź moim przeciwieństwem. - A dlaczego ? - Bo przeciwieństwa się przyciągają.


Zagryzają nas wątpliwości, rozszarpują dylematy, zjadają mysli.


Jak masz robić sceny, to tylko te z komedii. Nie przepadam za dramatami.


Po pierwszym pocałunku wiedziałam, że już nigdy nie chcę całować innych warg.


Gdy wsłuchasz się w mój oddech, przekonasz się, że brzmi jak Twoje imię.


miałem Ci o tym nigdy nie mówić, ale życie mnie przerasta wolałbym stracić pamięć


Stoisz między ludźmi udając szczęśliwego człowieka, a w głębi samotność bestialsko rozdziera twoje serce, dusze i umysł.


I nieważne jak bardzo będziesz się zapierać i mówić, że już nie pamiętasz. Zawsze jakaś cząstka Ciebie będzie wspominać, marzyć i tęsknić.


To, że wspominam o nim coraz rzadziej nie znaczy, że o nim zapomniałam. On nadal jest w moim sercu, zawsze tam będzie.


Daj mi to, czego inne będą mi zazdrościć. Daj mi siebie.



nigdy nie panujesz nad tym jak się od kogoś uzależniasz.


nie, ja nie śpię. zamykam tylko oczy, bo tylko wtedy idealnie wyobrażam sobie Jego. 


jutro może być za późno. 


nadal są rzeczy, które nigdy się nie zmienią.


nie chcę budzić się ze snów w których jest On.


dzień się dłuży, minuta jest jak godzina. 


Wiesz o czym marzę ? o tym, żeby znajomi nie odwrócili się ode mnie. Nie, nie marzę już o Tobie. Chcę, żeby jakaś inna laska miała szczęście - miała Ciebie.


------------------
hej, co tam?
nuda!
nie mam co robić! ; O



pisała; pecia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz