wtorek, 11 września 2012

` 63 - ile bym dała żeby choć na moment wrócić do niego .








pierwsza zależność jaka powinna zniknąć z tego świata, a mianowicie to, że zbyt często jesteśmy nikim dla tych, którzy są dla nas wszystkim.



czasami zastanawiam się co myślisz, gdy na mnie patrzysz.


jest miliony chłopaków na świecie, a ja akurat wybrałam Ciebie, więc mógłbyś się bardziej postarać i jakoś odwdzięczyć.


Miłość cierpliwa jest, miłość nie zna końca.


Kręta droga i nie wiesz kiedy wyhamować.


Któregoś dnia wierzyłam, że będzie pięknie. Tego się trzymam i nigdy nie wymięknę.


Najgorzej jest wieczorami, gdy siadasz na łóżku i czujesz, że tak na serio nie masz nic .



Chamska? Nie. Po prostu szczera. I to cię boli.


Ale kiedy się ktoś rumieni, to jakby mówił "tak", prawda?


może zbyt szybko się przywiązuję do ludzi ? Zdecydowanie za szybko..


Mamy siebie jeszcze, czy powoli nas nie ma?


jesteś tu i teraz, na zawsze


Spójrz mi w oczy i powiedz, że jestem Ci obojętna.


idziesz na dno, bezradność z beznadzieją chodzą w parze


Związek na odległość : samotność na pół etatu .


Są utwory przy których inni świetnie się bawią, a Ty stoisz nie mogąc wydobyć z siebie żadnego gestu - tak, to te które kojarzą Ci się z najpiękniejszymi chwilami życia, które minęły.


Nie powiem Ci jak mi Ciebie brak, bo nie ma takich słów.


Ciężko jest oddychać, gdy nie ma Cię obok. To już nie to samo powietrze, nie ten sam tlen, gdy nie dzielę go z Tobą.


jeśli ktoś złamie ci serce to przyjeb mu twarz. poważnie, po prostu przyjeb mu w twarz i idź na jakieś lody.


Już się tak nie podniecaj, buziak to nie sex.



ile bym dała żeby choć na moment wrócić do niego .


mój chłopak jest jak trampolina, nie mam trampoliny.


Boisz się że samotność będzie towarzyszyła Ci przez całe życie. Starasz się wszystko robić by tak nie było.


Należę do ludzi, którzy szybko się przywiązują. Więc wiesz - uważaj na słowa, gesty i te sprawy.


A jeśli wróci? Jeśli spojrzy Ci w oczy i powie, że Cię kocha? Wymiękniesz.


wy ludzie, jestescie kurwami, nie zdajecie sobie sprawy, jak mozecie kogos zranic. ja pierdole, niech do was trafi, ze kazdy odbiera wszystko tak samo, zanim cos powiecie, kurwa, postawcie sie na miejscu tej osoby i zastanowcie sie jakbyscie wy takie cos przyjeli. a krytyke, szanowni panstwo, bede przyjmowac z wysoko podniesionym....srodkowym palcem! 


Zapomnieć znaczy nie kochać, jeśli kochasz nie zapomnisz.


Jestem nieznośna, marudna, niezdecydowana i smutna. Jestem jakby coraz mniej sobą. Przyjdź, przytul, a obiecuje, że wszystko wróci do normy. 


Nie chcę być zabawką na pięć minut, ani pierwszą lepszą alternatywą. Nie chcę być Ci potrzebna tylko w tych momentach, w których potrzebujesz czułości. Chcę być ważna, najważniejsza. Na zawsze.


Nie umiem znaleźć sensu życia, gubię się i tonę. 






---------------------
cześć.
co tam?
u mnie norma, wszystko się jebie. 
318 dni, jest gorzej niż było na początku.
myślałam, że będzie łatwiej. 
Ciekawe kim byłam w poprzednim wcieleniu, ze teraz muszę tak cierpieć?






muzyczka:



" A miało być tak pięknie, 
miało nie wiać w oczy nam 
i ociekać szczęściem,
miało być sto lat, sto lat."



pisała; Pecia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz