poniedziałek, 16 kwietnia 2012

` 3 - Jest ideałem, ma nawet to imię, które najbardziej lubię.


 hej :*

 

bierzesz = piszesz 

 

 

Przykro mi, ale zamordowałam moje sumienie już dawno temu.


Pyta miłość przyjaźni. - A po co Ty właściwie jesteś ? Na to przyjaźń: - Osuszam łzy, które Ty powodujesz.


Szkoda że przy poznawaniu ludzi nie ma opcji "ten na całe życie" .


Wszystko jest takie proste - efekt marihuany nic więcej.


nie mów, że kochasz, bo to dość mocne słowa.


Bo prędzej czy później to się skończy, tylko nie chcę tęsknić za Tobą dziś w nocy.


Rozstanie jest zawsze przegraną i nie ważne kto powie ostatnie słowo. Przegrywają oboje: jeden przestaje kochać, drugi traci miłość.


Czytaj klisze z moich oczu.


Tak cholernie mocno chciałbym móc się już z Tobą zobaczyć.


widząc twoje brązowe oczy zacinam się jak stara płyta i ciągle powtarzam jaka piękna dziś pogoda, chociaż pada deszcz.


Nie kochaj ludzi za to co ci obiecują, kochaj za to co ci dają od siebie


Najbardziej irytuje mnie własna naiwność.


Weź mnie za rękę i zaprowadź na krawędź I stój tam ze mną, aż się zmęczę i spadnę ♥


stupid bitches .


Stało się... straciłam cię ...


Jest ideałem, ma nawet to imię, które najbardziej lubię.


-Miałeś zadzwonić przecież wiesz jak mi zależy.. -Oszalałaś.?! Po co miałem dzwonić skoro mogłem przyjśc i Cię zobaczyć.? Właśnie dlatego tu jestem -Dlaczego? -Z miłości Moja mała, z miłości..


Gdzieś pośród tego kłamstwa stoję prawdziwa ja.


Zagubiona w Twoich błędach .



---------------------------------------
 co tam ?:D 
nuda nuda nuda ! :D


pisała; Pecia :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz