piątek, 14 września 2012

` 64 Każdy czeka na kogoś, kto już nigdy nie wróci.


siema :D 

Wiem,jak jej okropnie źle. Jak cierpi i czeka na jego powrót. Wiem i jej całkowicie współczuje że trafiła akurat na niego. On przecież już tak ma, zostawia gdy mu się już znudzi.


Nie sztuką jest się zakochać. Sztuką jest przestać kochać wtedy, gdy serce nadal tego pragnie, a rozsądek podpowiada całkiem co innego.



mam ochotę podbiegnąć do Ciebie i przytulić, bez niczego, tak po prostu , jak dawniej ....


- Pobawimy się w Boba Budowniczego?

- Jak to?

- Spróbujmy wszystko naprawić.



`Pomalowała paznokcie , spięła elegancko włosy swoją ulubioną spinką , założyła najładniejszą sukienkę , zrobiła delikatny makijaż ... Wróciła do domu , zdrapała lakier z paznokci , rozpięła włosy , jebnęła spinką o ścianę , zdjęła sukienkę , ubrała się w dres , a makijaż sam jej się zmył od łez . `



A mówiłeś, że damy radę, bo jesteśmy ponad tą całą przeciętnością świata.


Wspominasz to co było, unosisz się w powietrzu. Chciałbyś cofnąć czas, po to by dzisiaj nic nie czuć.


Co robić, kiedy nieznośny ból rozsadza serce, kiedy dusza jest niczym pulsująca rana wciąż na nowo rozdzierana przez wspomnienia i tęsknotę?


A Gdy nagle poczujesz, ze brakuje Ci mnie, zadzwon i powiedz jak Ci cholernie zalezy, a ja jak głupia przybiegnę do Ciebie i obejme Cie najmocniej jak potrafię.



 Wpatrywała się w niego z miłością i oddaniem. Jak gdyby był całym jej światem. Może był całym jej światem i tylko tego nie zauważył.


Nagle chciała wiedzieć o nim wszystko. Z każdym słowem , z każdym dniem stawał się jej bliższy


 Mój Eden jest tam: gdzie twój rytm bicia Serca.


 Strach przed imieniem zwiększa strach przed tym kto je nosi.



Każdy czeka na kogoś, kto już nigdy nie wróci.


˙Siedząc w wannie opowiadam pralce, w jakim to dupku się zakochałam



niekiedy brak mi odwagi na wyjście między ludzi. niczym siedmiolatek w pierwszy dzień szkoły spoglądam na tłum zupełnie obcych mi ludzi z przerażeniem w oczach...


bronię się przed tym uczuciem, ale On i tak jest w każdym śnie.



˙to właśnie z Nim chcę się budzić , wtulona w jego ramiona , na polu , po ostrym melanżu . chcę trzymać go za rękę, patrzeć z nim w gwiazdy , gdyby przypadkowo się obudził przez moje dawanie mu buziaków. potrzebuję tego uczucia. potrzebuję Jego . Kocham Go
.



˙Brakuje pewnych rzeczy, tamtych chwil, niektórych osób.


˙to boli, gdy przechodząc obok Ciebie odwracam głowę w drugą stronę, bo nie wiem już nawet czy oficjalnie się znamy.


U każdego w życiu przychodzi taki moment kiedy brakuję ci tak cholernie tej jednej najważniejszej osoby, że jesteś w stanie szukać jej nawet w szafie




siema :D 
jak tam ?;p 
ja to umieram po dzisiejszym dniu -,- 



pozdro dla Kici :* 
hahha dziś było spoko :D

pisała; Oliwka :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz