poniedziałek, 27 sierpnia 2012

`56 Serce łobuza zawsze bije mocniej .


no cześć !



 
na tym świecie trzeba być rozważnym, wybierać tylko to co jest dla Ciebie najlepsze. czasami
trzeba być szalonym, wybawić się aby wszystkie problemy choć na chwilę ostały zapomniane. czasami trzeba mieć wszystko w dupie, żeby przemyśleć wszystko. czasami trzeba przebywać wśród przyjaciół, żeby mieć dobry humor. świat da się ogarnąć, trzeba tylko próbować.


Gdzieś poza kontrolą widzę kres , skoro Ciebie nie ma obok , nie ma łez , nie ma słów które bolą .


Lubię ten stan, rozkoszne sam na sam. Cisza i ja. Cisza, ja i czas.


Ciekawe , czy on też czasami czeka , żebym do niego napisała .


Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi, więc zawsze pamiętaj, że kiedy upadniesz, ja Cię podniosę. Jak tylko przestanę się śmiać.


Chociaż raz być suką i olewać wszystkich z góry na dół, chociaż raz mierzyć wszystkich bezczelnie wzrokiem, chociaż raz zniszczyć komuś życie, chociaż raz mieć wszystko w dupie.


Nie raz w Twoim spojrzeniu wyglądałem na chama.


jestem na Ciebie zła, ale pragnę byś podszedł i mnie przytulił. tak po prostu.


Nie zamykaj serca na miłość, nie zastąpisz ją żadną przyjaźnią.


Czas przemija , pamięć nie


I pomimo tego , że wylałam przez niego wiele łez , to jednak nigdy nie przestało mi zależeć . 



nie chciałam wiele. potrzebowałam tylko prawdy. kilku minut szczerej rozmowy - bez zahamowań, sekretów, i odwracania wzroku. czy to tak wiele prosić Cię o prawdę, po tych wszystkich nieprzespanych, i poświęconych Ci nocach? po każdej rozmowie, i każdym zrozumieniu? czy na prawdę nie zasługuję na szczerość? na kilka zdań wyjaśnień? czy na prawdę tak mało znaczyłam, by traktować mnie jak przedmiot - odstawić na bok, bo akurat teraz nie jest potrzebny?!


wybaczyłam Mu, ale nigdy nie byłam w stanie zrozumieć tego, co zrobił.


Czasami zamiast się wspinać, o wiele łatwiej jest zejść.


Faceci mogą zajmować się flirtowaniem przez cały dzień, ale zanim pójdą spać, myślą o dziewczynie, na której naprawdę im zależy.


jak to wszystko zniosłam? zaczęłam unikać - wszystkiego. każdej rozmowy na Twój temat. każdego Twojego zdjęcia. każdego wspomnienia, a nawet każdej łzy. gdy serce wysyłało sygnał: 'kochasz Go', ja to odrzucałam. włączałam najbardziej ruchliwą piosenkę, i tańczyłam, śpiewałam - zagłuszałam myśli i serce. aż zrobiłam to na dobre. bo nie pojawiasz się już w każdej sekundzie mojego życia. owszem, bywasz - ale bardzo rzadko, i tylko wtedy gdy sama zezwolę na to rozumowi, bo serce nie ma tu już nic do gadania


dzieci płaczą przez ból fizyczny. starsi o wiele więcej łez wylewają przez ból psychiczny.


Współczuje Ci, że jesteś taką chujową osobą.


Serce potrzebuje czasu, by zaakceptować wyroki losu, a gdy to się stanie, najgorsze mamy za sobą.


Wiesz co jest najgorsze ? To, że do tej pory jesteś myślą która rozpoczyna i kończy mój dzień, towarzyszy w codziennych czynnościach, a nawet potrafi obudzić w środku nocy


Nie chcę być dla Niego idealna. Chcę mieć wady, które z biegiem czasu zaakceptuje albo się do nich po prostu przyzwyczai. To będzie dowód na to, że kocha mnie taką jaką jestem.


Ociekam szczęściem na Twój widok


Bo gdy tak na Ciebie patrze to moje oczy cieszą się jak króliczki na widok marchewek.




W chuj dziwne tęsknić, za kimś kto cholernie Cię zranił


Kocham Go. On jeden dostrzega mój sztuczny uśmiech. On jeden wie, kiedy jest źle


Naprawdę potrzebuję Cię w moim życiu, bo sprawy nie idą dobrze.


Najpiękniejsza miłość to ta, która po prostu nigdy nie gaśnie


Miłość nie jest trudna, trzeba tylko o nią odpowiednio zadbać


Czasem , życie się sypie i nie możesz nic poradzić , kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna cię ranić.


Całując Go, skupiałam się tylko nad tym, żeby nie zapomnieć oddychać.


wybacz , nie przywykłam uciekać , od tego co kocham .


Dziękuje za każdy dzień, za każdą godzinę


Serce łobuza zawsze bije mocniej .


Sztuką nie jest zapomnieć i odejść. Sztuką jest wybaczyć i żyć obok tego, który potrafił Cię zranić.


Drogi Pamiętniku. To ostatnia strona, byłeś świadkiem moich chwil słabości i moich uniesień. Wiedziałeś ile On dla mnie znaczył, tylko ty wiedziałeś jak wielka była moja miłość. Byłeś świadkiem mojej pierwszej miłości. Drogi Pamiętniku - Nasza miłość dobiegła końca.


Mimo że serce zapomina są jeszcze sny...


------------------------------

 hej :*
 jak tam ?;>
u mnie luzik :) tylko koniec wakacji :( 
 dziś jak najbardziej udane popołudnie :)
pisała: Oliwka :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz