niedziela, 17 czerwca 2012

`27 Udawany uśmiech tu w niczym już nie pomoże.


siemaaa :D


Trudno jest czekać na coś , co może nigdy nie nastąpić , ale jeszcze trudniej jest zrezygnować bo wiesz , że to wszystko czego pragniesz .


i wciąż o mnie dbasz. o 22 piszesz że mam wracać do siebie bo na rewirze teraz pojawiają się dresy. gdy pada mówisz, że mam ubrać się ciepło i zabrać parasolkę. gdy mam mieć ważny egzamin to już o 23 piszesz mi dobranoc. kiedy mam dobry humor robisz wszystko aby go podtrzymać, z kolei gdy jest tragiczny to robisz z siebie pajaca żebym tylko się szczerze uśmiechnęła. w momencie gdy płyną łzy nie dajesz chusteczki tylko bierzesz w objęcia i siadasz obok i czekasz aż się uspokoję. kiedy mówię, że kocham Ty odpowiadasz że nawet z milionem zmarszczek będę najważniejsza na świecie..


to coś w środku, wielkości pięści, bije dla tych kilku osób i tylko dla nich


Może wydać się to głupie, ale miłość nie rani, bo miłość nie jest od tego. Bo to tak jakbyś obwiniała swoje serce, że kogoś pokochało. Rani, drugi człowiek, a nie miłość.


wtedy, gdy zatonęłam w Twoich ramionach, byłam pewna, że już zawsze będziesz mój.

 
Wiem jak sie czujesz teraz, czułem podobnie nieraz.


paradoks jest w tym, że te najpiękniejsze wspomnienia zadają nam najwięcej bólu.


To co odeszło już nie wróci. Stracony czas, żałujesz? Nie musisz.


"Czemu ryczysz, gnoju? Spójrz, ja nie płacze. Świat jest piękny, świeci słońce." Tak mówiła mu za każdym razem.


Udawany uśmiech tu w niczym już nie pomoże.


Czasem w Twoim życiu przychodzi taki moment, że zastanawiasz się, co tak naprawdę jest dla Ciebie najlepsze. Czasem musisz zakończyć stary tryb życia i iść przed siebie, nie patrząc w tył. Chociaż to boli, to wiesz, że przyszłosć przyniesie o wiele więcej dobrego..


Jej usta mówiły, że ją to nie obchodzi, ale jej oczy opowiadały zupełnie inną historię


A gdyby kiedyś ktoś powiedział Ci, że wszystko straci sens, uśmiechnij się i powiedz, że wszystko jest bez sensu, ale przynosi radość.


Twoje serce powiedziało, że to je mam pokochać. No i pokochałem.


Często śnimy o tych, przez których nie możemy zasnąć.

 
Istnieje na świecie tylko jeden człowiek , którego naprawdę pokochasz , reszta to tylko zauroczenia i życiowe błędy.♥


Czasami mamy niewyobrażalne pragnienie, aby zacząć całe nasze życie od nowa.


Czasami chcę się poddać, ale mimo wszystko nie potrafię. Za bardzo Cię kocham.


nie widziały się 3 dni , tęskniły tak jakby nie widziały się 2 lata.


Wierzę w nas, czas w coś uwierzyć, żyjmy tak, jakby jutra miało nie być ♥


Tyle w niej buzowało emocji, tyle wspomnień z całego życia.


 
Ogólnie nie mam problemów z koncentracją. chyba, że zobaczę ciebie.


' Ty wiesz , że szukam pocieszenia odbijając się z ramion , do ramion . Ty wiesz , ale nie robisz nic .


Zostań towarzyszem mojego serca tak na zawsze.


Bezsilność, kiedy łzy spływają Ci po policzku, a Ty nie masz władzy i kontroli, by je zatrzymać.


Czasami osoba, od której niczego nie oczekujesz, staje się osobą, bez której nie możesz się obejść.


I proszę Cię, niech wszystko już zawsze będzie tak dobrze jak teraz, nie chcę nic zmieniać.


Życie to nie MP3, w którym możesz wybrać to, czego chcesz słuchać, tylko radio gdzie musisz zadowolić się tym co właśnie leci.


Im dłużej pozwala się kobiecie tęsknić, tym bardziej rośnie miłość. ♥


Obiecuję, że będę. Zawsze. Tylko daj poczuć, że tego chcesz i potrzebujesz.


Gdy się zakochasz wszystkie Twoje zasady i postanowienia idą się jebać.


siemaaa :D 
 jak tam ?
alee nudaaa ;x

pisała; Oliwka :d






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz