niedziela, 2 grudnia 2012

`70 -To nie było uzależnienie. To było czekanie. Czekałam na niego. To była miłość


Siema słodziaki :*


jesteśmy tymi, którzy za dużo piją i głośno klną..


-ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"?
-bo jestem kulturalny, kurwa.


Bądźmy egoistami, bluzgajmy ile wlezie, pijmy, palmy, róbmy melanż każdej nocy. Ale nie zapominajmy o miłości


przeklinamy, palimy papierosy i pijemy alkohol w nadmiernych ilościach, ale nadal jesteśmy damami .


ciepła pogoda, błękitne niebo, zielona trawa na łące, soczysty smak arbuza, ty i ja trzymający się za ręce. czy szczęściu potrzeba czegoś więcej?


wchodzę na ten pieprzony dostępny tylko po to, abyś napisał. więc kurwa napisz.


jako dziecko lubiłam ryzyko,a teraz boję sie zagadać do chłopaka,który mi się podoba.


mina pani z biologii, gdy na sprawdzianie jako przykład reakcji bezwarunkowej wpisałam ucisk w żołądku na jego widok, a w reakcji warunkowej automatyczne zaciskanie pieści, gdy widzę jak ona się do niego przystawia - bezcenne.


w życiu przychodzi taka chwila, w której brakuje Ci kogoś tak bardzo, że chciałabyś go wyjąć ze swoich snów, aby go uściskać.



A w XXII wieku będą rozwody przez gg.


Ile bym dała , aby moje życie wyglądało tak jak w tych wszystkich zjebanych komediach romantycznych .


potknęła się o ten uśmiech , zawadziła o spojrzenie , próbowała się asekurować , ale ostatecznie wylądowała w jego ramionach.


na końcu nie było napisane "the end". białe litery na czarnym tle "to be continued".


uwierz są sytuacje, gdy myślisz na poważnie, że życie jest piękne .


muszę Ci powiedzieć, że potrzebuję Cię jak powietrza. nikt nie  może pragnąć Cię aż tak.


wiesz co jest niesamowite? to, że gdziekolwiek będziemy, będziemy mogli patrzeć na to samo niebo <3


Uważaj, mała, życie można sobie zjebać całkiem przypadkiem.


chciałabym zebyś mnie kochał, tak jak mnie nie kochasz.


nawet sobie nie wyobrażasz ile rzeczy mówię Ci w myślach.


zobaczyć ten uśmiech, który sprawia, że moje życie jest warte chwili.
  



każde szczęście ma swoją date ważności.


-Uważaj, co kochasz. I kogo. Każda osoba i każda rzecz, o które się troszczysz, to ciężar,i zgodziłeś się go dźwigać. Nie możesz go z siebie zrzucić, skoro się tego podjąłeś


-To nie było uzależnienie. To było czekanie. Czekałam na niego. To była miłość


-Potrafiłbyś przejść ze mną przez całe życie, szalejąc za mną coraz bardziej i kochając na zabój?


-Wciąż go chce. Mimo, ze składa się z samych wad, ma masę nałogów i wiele dziwnych przyzwyczajeń. Mimo, że nie jest wart tego, abym myślała o nim choćby minutę. Mimo to jest wszystkim czego teraz pragnę


-Chciałabym wiedzieć, że twoja miłość jest miłością, której mogę być pewna


-Więzi, które nas łączą są czasami nie do wytłumaczenia. Łączą nas nawet po tym, gdy wydaje się, że powinny się już zerwać. Niektóre więzi opierają się odległości, czasowi, logice. Ponieważ niektóre więzi są po prostu sobie przeznaczone


-Jego spojrzenie było figlarne, czułe, pełne pragnienia.. Te jego przejrzyste oczy , szeroko otwarte . Pełne czegoś , czego pewnie nigdy nie zrozumiem


Nieważne czy to miłość, czy przyjaźń. Pamiętaj, żeby o nią dbać.


Idealne spojrzenie nie miało błękitnych jak niebo tęczówek. Nie było piękne i uwodzicielskie. Było po prostu Jego.


jeśli ktoś jest dla Ciebie ważny,to na zawsze taki pozostanie. Nieważne ile bólu Ci przynosi.


Zawsze będę na Ciebie czekać. Jeszcze kiedyś możesz wrócić do mnie, wpaść na chwilę. Tylko nie wtedy, gdy będziesz miał problemy. Zrozum, że w takich chwilach moje drzwi już zawsze będę dla Ciebie zamknięte,tak jak Twoje kiedyś dla mnie.




- Kim chcesz zostać w przyszłości ? - Jego żoną


Przekaż amorkowi, żeby się jebał. Teraz rozum będzie decydował kogo ma pokochać serce.


chciałabym kiedyś obudzić się obok niego i móc obserwować jego twarz i zamknięte oczy, gdy nic nie mówi.


Przyjaźń - Gdy spacer z przyjacielem jest lepszy niż jedzenie lodów na Hawajach


Nie wszystko da się naprawić. Ale można wszystko zacząć od nowa


Muszę wstać na nogi i w końcu uwierzyć w to jaką wartościową osobą jestem. Trochę mnie życie zniszczyło wewnętrznie, ale nie mogę stać w miejscu... za dużo rzeczy by mnie ominęło. Samemu czy z kimś podbiję świat


- pocałuj mnie w dupee ! - To kuszące, ale obawiam się, że nie możemy sobie pozwolić na tak osobisty kontakt.


Mimo, że wiek w miłości nie ma znaczenia, to trzeba do niej dorosnąć


-------------

koniec weekendu ;ccc

a ten tydzień to masakra 5 spr -,- 

ale dobrze było dziś , wczoraj i w piątek :D 
 oby więcej takich dni :D



Girl I've been looking for you
And when I saw you I knew
That I finally found, I finally found you


pisała ; Oliwka :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz