czwartek, 17 maja 2012

` 16 - kotku, mamy siebie. mamy tak wiele



siemka :D













Nigdy nie jesteś wystarczająco dobra, wystarczająco piękna, wystarczająco wystarczająca. Zawsze znajdzie się jakaś lepsza od Ciebie.


Po prostu idź za nią, nie zastanawiając się, przecież mówiłeś, że Ci zależy, że jesteś do niej przywiązany, a tera chcesz ją zostawić? Stracisz największy w życiu skarb jaki posiadałeś. Przecież ona Cię kocha, przestań być egoistą i rusz tą zasraną dupę


I obiecuje Ci , nawet jeśli jutro będzie tak cholernie padać . Nawet gdy będzie wiało tak , że o mało mnie nie porwie . Obiecuje - przybiegnę choćby boso .


Niektórzy stawali na głowie by mnie uszczęśliwić i im się nie udawało. Ty wystarczy, że na mnie spojrzysz, jestem najszczęśliwsza na świecie. : )


Mała, otrzep się z kurzu tamtych wspomnień przeszłość nigdy nie wraca .


Ostatnio nic nie jest tak samo jak było, ja nie jestem taką jaką byłam. Na wszystko patrzę inaczej, wszystko jest inne takie.. obce, niezrozumiałe, gubię się w tej czarnej otchłani i nie potrafię się stąd wydostać choćbym chciała. Nie potrafię wrócić do tego co było, do tego jaka byłam. Nie, nie przystosuję się do życia, to jest zbyt trudne. W głowie mam ciemny scenariusz w którym się gubię i jestem w tym wszystkim sama. Proszę wyciągnij mnie stąd, zrób tak by było jak kiedyś.


czym jest miłość. ? - według matematyki problemem . - według historii wojną .- według chemii reakcją . - według sztuki sercem . - według mnie Tobą .


"Dopóki czuję, że jesteś, lepiej smakuje powietrze."


zaufałam - aż głupio mi przyznać, że byłam taka naiwna


Uzależniłeś mnie od siebie w takim stopniu, że już nie potrafię zasnąć bez Twojego 'dobranoc'. Jeśli po przebudzeniu nie zobaczę od Ciebie wiadomości, w której życzysz mi miłego dnia, nie umiem normalnie funkcjonować.


są rzeczy, o których nie mówi się nawet najbliższym przyjaciołom. czasem zresztą nie trzeba mówić, bo oni i tak wiedzą.


Nie obchodzi mnie co myśli ślepo hejtujący półmózg.


kochanie, nie uśmiechaj się tak do mnie, bo będę się tym jarać przez cały tydzień.


poddajemy się, ale to wcale nie oznacza, że przestało nam zależeć..


Każdy z nas ma te dni, chce tylko palić i pić Drapać rany do krwi, bezwiednie krzyczeć i wyć.


Taaak nie wierzyłam, że to właśnie może być uczucie braku ciebie, zamiłowanie. Myślałam, ze to tak po prostu chwilowe zauroczenie, że przejdzie. A ta tęsknota długotrwała, odbiera mi spokój. Czy to rzeczywiście Ty? Ten jeden ?


kotku, mamy siebie. mamy tak wiele


rzucić, to wszystko i uciec. zacząć żyć od nowa. z nową etykietką. bez opinii, na starcie. bez ludzi, którzy kładą Ci kłody pod nogi. bez problemów, bez rutyny. bez abstrakcyjnej nadziei na lepsze jutro. chcę uciec. ale nie mogę. dalej tkwię, w tym zakichanym, szklanym, pudełku, zwanym życiem. stąd, nie ma wyjścia. nawet śmierć, jest zbyt bezszelestna, by pomóc.


Naznacz mnie malinką i podpisz się na brzuchu. Chcę należeć do Ciebie.


czasem na tej ziemi rzeczywistość jest okrutna..


kiedy trzymasz moja rękę, czuję że mogę iść wszędzie, a poczucie bezpieczeństwa będzie przy mnie cała drogę


ona lubi usiąść na swoim parapecie, wsadzić słuchawki w uszy i myśleć o Nim


Co jest mała? Płaczesz? Przecież lubisz udawać silną.

----------------------------
siemka :D


 muzyczka :




pisała ; Pecia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz