wtorek, 3 lipca 2012

`34 Miał dać jej siłę, okazał się jej słabością.

SIEMA :D

Możesz cierpieć, możesz stać się najgorszym człowiekiem, ale po chuj? Podnieś się, weź głęboki wdech, zatrzymaj powietrze w płucach i pomyśl: ktoś kto ma gorzej daje radę, więc czemu nie ja? Wypuść powietrze, uśmiechnij się i spełniaj marzenia, bo do tego zostaliśmy stworzeni.


Nie mam żalu do niego o to, że coś zrobił lub czegoś nie zrobił. Mam pretensje do siebie, że byłam na tyle głupia żeby się czegokolwiek po nim spodziewać.

           
życzę ci tylko tego, aby ktoś potraktował cię tak, jak ty mnie.


zatracając się w szczęściu pamiętaj, że wszystko się kiedyś kończy.


bądźmy egoistami , pijmy , bluzgajmy , palmy , róbmy melanż każdej nocy , zapomnijmy o miłości .


Może i nie byłam jakoś strasznie dojrzała i idealna, ale kochałam. Kochałam cię całą swoją niedojrzałością.



Gdy rozstaniesz się z druga osoba, W koło słyszysz zawsze, daj sobie spokój, znajdziesz fajniejszego, on nie był Ciebie wart, co ty w nim widziałaś. ale nikt nie zapyta co czułaś przy nim ,że tak cierpisz bez niego.


Budujące uczucie, gdy wiesz, że wprowadzasz do czyjegoś życia choć mały promień słońca.


Nie potrzebował pistoletu by mnie zabić, wystarczyło, że odpowiednio dobrał słowa.


Czasem nie da się powiedzieć komuś co się czuje i ten ktoś po prostu odchodzi bo nie wie, że powinien zostać.


Czasem nie mam pojęcia o czym mówisz, ale uwielbiam Cię słuchać.♥


Nie jestem zajebiście idealna, popełniam błędy, krzywdzę ludzi, ale kiedy mówię "przepraszam'' lub ''kocham'' mówię serio.




 

Chcesz być szczęśliwym przez chwilę? Zemścij się. Chcesz być szczęśliwym zawsze? Przebacz.


Tak łatwo można się uzależnić od drugiej osoby. tak łatwo można przejąć jej nawyki. i nagle nie ma powodu, żeby wstać łóżka. i dzień przelatuje przez palce. nie ma nic.


Żadna wielka miłość nie umiera do końca. możemy do niej strzelać z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć.


Każdy z nas był zakochany w kimś kto nie zasługiwał na to uczucie.


Nie możesz się poddać, nie pokazuj słabości, żyj, tak, abyś mógł później powiedzieć, że jesteś szczęśliwy.



 

- rób jak uważasz. ja dam radę, jak zawsze - będzie dobrze, zobaczysz - co masz teraz na myśli? - zgadnij - nie wiem... już się w tym gubię - kocham Cię.


bo mama nie nauczyła, że wspomnienia bolą, faceci ranią, a przyjaciółki są fałszywe. Dlatego cierpię


Nazywasz go szczęściem , chociaż to on przynosi Ci najwięcej bólu.


i nagle rodzi się ta pieprzona potrzeba, żeby z kimś być, bo samemu nie daje się rady.


są tacy ludzie , którzy zadali najwięcej bólu , a za którymi spoglądając rano w lustro najbardziej tęsknię .


dziś w nocy siedziałam na parapecie patrzyłam w gwiazdy i zastanawiałam się czy on wie , że pokochałam Go na dłużej niż kilka dni…




 

Pokłóciłam się ze szczęściem, nadzieję kopnęłam w dupę, miłość wyzwałam od szmat, a ze smutkiem piję wódkę.


Czasami w nocy stawała przy otwartym oknie i patrzyła, patrzyła na te piękne, z daleka tak maleńkie i lśniące gwiazdy z myślą, że i może on patrzy.


ona posiada już wprawę w pożegnaniach i zakończeniach. z rozczarowaniem, zawodem i gonitwą uczuć


Zwykle opowiadając o barwie Twoich inspirujących oczu, dostaję słowotoku, mówię i mówię, aż do utraty tchu .


Miałaś tak kiedyś, że płakałaś za każdym razem kiedy go widziałaś, że odwracałaś wzrok, kiedy szedł obok Ciebie? że kiedy się do Ciebie uśmiechał Ty śmiałaś się w duchu? że kiedy kładłaś się spać miałaś nadzieję że tym razem szloch nie przeszkodzi Ci zasnąć, że kiedy się budziłaś patrzyłaś na ekran komórki, z nadzieją że może coś do Ciebie napisał? nie? to nie pieprz mi że czas leczy rany.


Miał dać jej siłę, okazał się jej słabością.


Mam tylko jedną prośbę. Przytul się do mnie, choć na 5 sekund. Poczuję Twój zapach, dotknę Ciebie, przez chwilę będziesz mój. Potem, obiecuję już nie przeszkodzę Ci w życiu.






heeeej :D 
jak mijają wakacje ?:D 
u mnie spoko :D 
humorek nawet dopisuje :D 


pisała ; Oliwka :*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz