wtorek, 7 sierpnia 2012

` 48 - Przeszłość wraca, by skręcić Ci kark.





już naprawde nie wiem kim jestem, podaj mi rękę, pokaż, że umiem kochać jeszcze.


Nie ogarniam siebie. Gdy mam cię blisko jesteś mi obojętny, ale gdy cię nie ma brakuje mi ciebie.


Młoda dziewczyna potrzebuje trochę czasu, by znaleźć sobie mężczyznę na całe życie.


mam radę jedną. napij się, napierdol i odpłyń ze mną ..


Tęsknię. Wiesz, jak to jest? Wijesz się i szukasz wyjścia, na siłę poszukujesz zastępcę człowieka, którego tak cholernie Ci brakuje. Chcesz zszyć łzami swoje serce, które rozrywa się samoistnie wewnątrz. Krzyczysz szeptem i nie wiesz, dlaczego tak się dzieje. Przecież miałaś wszystko pod kontrolą. A jednak uzależniłeś się. Domagam się uwagi, jakiegokolwiek znaku życia, oddechu, tego, że jeszcze o mnie nie zapomniałeś.


wiem, że pochodzimy z dwóch różnych stron, ale może moglibyśmy spotkać się w środku?


Wiesz, rok mija i mi chyba trochę przykro, miałeś być tu ze mną, a nie kurwa wyjść stąd.


miłość? to akceptacja drugiej osoby taką, jaką jest. to wzajemna pomoc w każdej potrzebnej chwili. to bezgraniczna opieka nawet w niepotrzebnej sytuacji. to strach przed wielką utratą. to coraz szybciej bijące serce, z którego wycieka uczucie. to motylki w brzuchu, których niczym nie da się uspokoić. to nieokreślone piękno, którego inni nie są w stanie pojąć. miłość to ciągła walka o drugą osobę. to pragnienie bycia lepszym i chęć udowodnienia swoich uczuć. to sytuacja, w której słowo 'kocham' oznacza wieczność.


nie powiem, jak mi Ciebie brak, bo nie ma takich słów.


To, co miało ocalić Nasz związek, zniszczyło go.


mówisz, że magia nie istnieje ? popatrz w jego oczy , analizując każdą ich plamkę . spójrz na jego uśmiech . poczuj jego usta , na swoich .gwarantuję , że zmienisz zdanie.


mam seksualne podejście to tego chuja - pierdolę Go.


jest gorzej niż źle.


Dzisiaj w Twoim sercu nie ma miłości do mnie, ale wiem też, że pewnego dnia tam będzie. Na pewno. A ja będę czekała na ten dzień. Bo wiem, że on nadejdzie. Dzisiaj, musisz zaufać mojej miłości. Starczy jej Nam obojgu.


mianownik : chłopak. dopełniacz : chłopaka. celownik : chłopakowi. biernik : chłopaka . narzędnik : ( z ) chłopakiem. miejscownik : ( o ) chłopaku. wołacz : O Ty jebany , pierdolony skurwielu bez mózgu !


Wbrew pozorom, samotność najbardziej boli wśród ludzi.

Coraz bardziej zawodzą Ci najważniejsi.


Były momenty gdy tak cholernie Cię potrzebowałam, gdy cały ten ból skupiał się w klatce piersiowej i przygniatał nie pozwalając oddychać. Nie było Cię wtedy, nie było w tych najgorszych chwilach, gdy wypuszczałam z rąk swoje życie. Co robiłeś kiedy ja wytyczałam na nadgarstkach kolejne ścieżki bólu? O czym myślałeś wtedy kiedy ja leżałam nago na zimnych płytkach łazienki i próbowałam się przekonać, że to wszystko ma jednak sens, a pragnienie śmierci to tylko przejściowy okres. Nie słyszałeś mojego płaczu przeplatanego z krzykiem. Zabrakło Cię, a teraz wracasz ,gdy już nauczyłam się być silna. Nie po to umierałam kilka miesięcy temu żebyś teraz to spieprzył.


rób wszystko. kradnij, pij, ćpaj. tylko nie kłam, gdy mówisz o miłości.


najgorsze jest to gdy zaczynasz wszystko od nowa, by znów popełnić te same błędy


odezwij się, bo tęsknię.


Przeszłość wraca, by skręcić Ci kark.


Znów zaciskam pięści, głęboki oddech i do przodu.


kiedy ktoś odchodzi, to nie po to, abyśmy za nim szli.


Żadna miara czasu spędzona z Tobą nie będzie wystarczająco długa, ale zacznijmy od wieczności.


Rozłąka sprawia, że serce kocha bardziej.


to zabawne, że ktoś może złamać Ci serce, a Ty nadal go kochasz tymi połamanymi cześciami.


co z tego, że przysięgał iż mówi prawdę, a w rzeczywistości i tak kłamał. co z tego, że obiecał się nie spóźnić, a i tak to zrobił. co z tego, że całował usta, a mimo to nadal zdradzał. co z tego, że kochał, skoro i tak odszedł. 



nie śmierć rozdziela ludzi, lecz brak miłości.


przecież kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.


oczy można zamknąć na rzeczywistość. ale nie na wspomnienia.


nigdy nie jest za późno, aby być szczęśliwym.


szanuj wspomnienia. nigdy nie wystawiaj ich na próbe, bo tylko one nie odchodzą tak, jak ludzie


Mama Ci mówiła, będziesz przez Niego płakała.


Nie wiesz, jak bardzo pragnę, abyś zawsze było obok mnie.


------------------------
Siema, hej co tam?:D
u mnie dobrze :P
pierwszy raz od dłuższego czasu mam dobry humor. :D
lalalalal :D 
Nareszcie idę do fryzjera niedługo :D
dobra nie zanudzam :d
Piątka :D



Muzyczka; 


You can take everything I have 
You can break everything I am 
Like i'm made of glass 
Like i'm made of paper  
Go on and try to tear me down 
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!














Slash
Kocham Cię 















pisała; pecia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz