piątek, 3 sierpnia 2012

` 46 - potrzebuję Cię ostatnio troche.









Potrafisz oddychać ale nie potrafisz żyć.


Chciałabym żebyś był tu teraz obok mnie. Żebym mogła się do Ciebie przytulić.


mogłabym wysłać Ci takiego smsa: "przepraszam, nie mogę teraz pisać, niestety potrącił mnie samochód, wybacz, naprawdę tego nie chciałam. już nigdy nie będę mogła chodzić. pa". ty i tak napisałbyś: "spoko, pa."

wiesz, mam kurwa ochotę pewnego dnia nie obudzić się nad ranem. nie pytaj mnie dlaczego, weź tą pierdoloną flaszkę i po prostu nalej.


Związek to sojusz w którym obie strony muszą dokładać wszelkich starań, by utrzymać pokój.


Będę Cię kochać, choćby miał walić się świat.


Budzę się z Tobą w myślach, sercu, przyszłości.


Rzeczywiście mieli rację, chwilę po tym jak przestałam oczekiwać na cokolwiek - dostałam wszystko.


kocham Twój uśmiech kiedy się denerwujesz, nie dziw się, że Cię prowokuję.


rzuciłam alkohol i palenie, to było najgorsze 20 minut mojego życia.


- Macie łazienkę? - Nie kurwa , sramy na dworze.


jak dużo można wybaczyć osobie, którą się kocha?


Powiedz mi jaka byłam i jaka jestem.


spierdalaj, znajdę sobie lepszego.


Potrafisz uzależnić, że przez ciebie jestem ćpunem, szaleje w euforii przez twój każdy pocałunek.


i nigdy nie przestanę kochać , nawet jak umrę .


a weź tak przy mnie stań i stój cały czas.


potrzebuję Cię ostatnio trochę.


Gdybyś kiedyś w siebie zwątpił - pamiętaj, że dla mnie jesteś najlepszy.


Niechcący to można strącić szklankę ze stołu, a nie kogoś zranić.


pamiętam te słowa, które zabolały mnie tak strasznie. co czułam? nie pytaj. nie ważne.


Miłość nie zna słowa "odległość"


i chyba miałabym złamane serce, gdybym je w ogóle miała.


wolę cierpieć niż nie czuć nic. pustka zabija.


Roznosi Cię gniew, ale jesteś spokojny.


Nie masz nic do stracenia, gdy nikt nie zna Twojego imienia.


Ciężko mi to pokazać, ale naprawdę chcę być lepsza.


Każdy kocha tak jak chce.


Nie możesz teraz mnie całować! Krzyczę na ciebie!


wiesz, bo to wszystko chyba już umarło w nas.


wewnątrz czuje zamach na pewność siebie, w zamian nie mam nic dla nas, prócz chwil, które, doskonale znasz sama


--------------------
hej, hej :D
jak tam?
u mnie dobrze, ;p
2 złota dla Polski, oby tak dalej <3



muzyczka; 





pisała ; Pecia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz