wtorek, 14 sierpnia 2012

` 51 - "Jedynym problemem w szkole były moje długie włosy... no i jeszcze to, że haszysz był u mnie najdroższy." ~Slash♥













Wszyscy wiele ode mnie oczekują. Ale ja nie lubię spełniać cudzych oczekiwań.


 Nie będąc sobą jesteś nikim


Coraz częściej nie rozumiem samej siebie.


Staram się nie okazywać uczuć nigdy i wiem, ze to wszystko mnie bardziej niszczy.


Ludzie się karmią tym co Ci nie wyszło I smucą tym co Ci się udało, Zauważyłeś?


Chujowe uczucie, gdy nie ma tych, na których kiedyś mogłeś liczyć, a życie pierdoli się z minuty na minutę coraz bardziej.


Ostatnio każdy dzień jest taki sam, jebana rutyna, monotonność szarego życia.


na wspólnej ławce, ze słuchawkami w uszach, z papierosem w ręku.. z jedną zmianą, bez Ciebie .


w Twojej ulubionej bluzie,która tak pięknie nadal pachnie Tobą będę szła przez świat i pierdoliła wszystkie otaczające mnie dookoła problemy.


Za bardzo wrazliwa, za mało twarda, dziecinnie naiwna, głupio uparta.


lubiała iść przez miasto z kapturem na głowie i nutą piha , która rozpierdalała jej wnętrze od środka .


Prowadzisz jakąś grę moimi uczuciami, myśląc że tego nie ogarniam wiesz Skarbie przykro mi , ale trafiłeś na inteligentną wersję blondynki.


 Na tym świecie dużo jest frajerów ale Ty jesteś jako pierwszy ..


Spojrzałeś jej głęboko w oczy które były wypełnione bólem oraz smutkiem. Bez żadnego uprzedzenia wyszeptałeś, że to koniec. Odszedłeś a ona nadal tam stała. Stała w strugach deszczu przez co jej ubrania były całe mokre. Rozpłakała się, ale nie chciałeś się odwrócić. Patrzyła na twoją oddalającą się sylwetkę swoimi dużymi, smutnymi oczami z lekko otwartymi ustami. Nie rozumiała twojego zachowania.


Dziewczyno po co ci to? On Cie wcale nie kocha, woli chlopakow z bloku i wyjsc na jointa.


Jesli urodzilas sie dziwka to ksiezniczka nie zostaniesz 


Z papierosem w ręku przeszłam odważnie obok niego. Wiedziałam że tak bardzo nienawidził kiedy paliłam... ♥


przeklinam cie w myślach, kocham w sercu


czasem po prostu trzeba zacisnąć zęby i iść do przodu nie dając tej pieprzonej satysfakcji innym, że nie dasz rady.


"Jedynym problemem w szkole były moje długie włosy... no i jeszcze to, że haszysz był u mnie najdroższy." ~Slash♥


Ból jest chujowy, ale uczy


Siadziała na korytarzu wśród kumpli z klasy. Nagle dostała sms'a "pięknie dziś wygladasz". Odpisała "kto Ty?". Po chwili dostała odpowiedź "spojrz za siebie..." siedział na ławce i uśmeichał się słodko.


Cisza to najgłośniejszy krzyk serca .


Niektóre rzeczy nie wrócą, i to boli.


Pamiętasz?Byłam twoja.


Niech się dzieje co chce. Tylko, kurwa, szybko.


Gonię za Tobą, Gonię za Twym uśmiechem i gestami twarzy. Niech ten uśmiech i gesty będą dla mnie, Ok?

Najlepsza przyjaciółka podrywająca twojego eks chłopaka. Ironia ? Nie, życie!


---------------------------
Siema.
Co tam?
U mnie na luzie, wszystko jest ok, zapominam, nareszcie.
Kiedyś trzeba. ;)
Ruda możesz być ze mnie dumna! :D
Także tego. Oliwka wyjechała <chlip> wróci niedługo :D
no więc do 22 sierpnia ja sama piszę notki :D
no więc żegnam dzisiaj, :P





muzyczka; 


Jak na deszczu łza
Cały ten świat nie znaczy nic a nic...Chwila, która trwaMoże być najlepszą z Twoich chwil...





Pisała; Pecia :D

1 komentarz: