czwartek, 10 maja 2012

` 13 takie tam zakochanie


siemaaaa :D

bierzesz = piszesz .xddd


Chciała tylko tego, by kochał ją nad życie..


inaczej smakują te same słowa wypowiadane przez różnych ludzi.


I w ciszy, głos jest sparaliżowany, próbuję krzyczeć z wnętrza płuc, to się staje trudniejsze i łzy spływają po mojej twarzy.


Masz mnie chcieć, masz za mną szaleć i masz mnie uwielbiać.


bo przychodzi taki czas, taki moment, gdzie zdajemy sobie sprawę, że jedyne czego potrzebujemy to tej konkretnej osoby


szybkie bicie serca, bezwarunkowy uśmiech, onieśmielenie i parę innych czynności, które dzieją się mimowolnie tylko dlatego, że widzę Twój uśmiech, który tak mocno uwielbiam.


Chciałabym powiedzieć, że tęsknie, ale już tak długo Cię nie widziałam, że szczerze pogodziłam się z tym, że Cię dla mnie nie ma.


Dlaczego o największych kretynów najdłużej walczą najlepsze kobiety ?


takie tam zakochanie



Nie wystarczy podnieść dwóch kącików ust, aby być szczęśliwym.


Kiedyś spokojna i grzeczna dziewczyna, dziś rozpuszczona i bezczelna gówniara.


Widzisz jej spojrzenie? Przesiąknięte jest smutkiem, tęsknotą i czymś, czego pragnie ponad wszystko, coś czego nigdy nie będzie miała.


Twierdzisz że przesadzam, kiedy po kłótni z nim zwyczajnie muszę troche popłakać. To typowy odruch osoby, która kłóci się z kimś, kogo naprawdę kocha. To sprawia największy ból.


A jeśli kiedyś zatęsknisz - przyjdź. Nie obiecuję, że wszystko się ułoży, że wszystko ot tak będzie dobrze, ale pokażę Ci jak nauczyć się żyć w tym bezsensownym świecie pozbawionym miłości


Wiesz? Ona Cię kochała. Byłeś dla niej numerem jeden, tym cholernym oczkiem w głowie. Jej chłopczykiem bez wad, za którego oddałaby życie. Jednak idealny chłopczyk okazał się fałszywym dupkiem. Który korzystając z pierwszej lepszej okazji poszedł do innej, nie zastanawiając się nad tym, co ona będzie czuła, że ból wyżre wnętrze jej serca. A ona, ona myślała, że to wszystko przez nią.


Mam nadzieję, że kiedyś nadziej taki moment, gdy wytłumaczysz mi po co to wszystko było. Godzinne rozmowy, sms'y, spojrzenia, gesty. Po co? jeżeli dzisiaj udajemy, że się nie znamy.


A jeżeli jeszcze raz pojawisz się w moim życiu w momencie, kiedy wszystko sobie poukładałam, to Ci zapierdolę.


Wiesz jakie to uczucie, gdy nagle uświadamiasz sobie, że byłaś dla niego nikim?


Nie jestem uzależniona od alkoholu, tylko od szczęścia, a to że, alkohol daje szczęście to już zupełnie inna sprawa.


Facet - gada, czasem wkurwia, kocha, denerwuje, całuje, przytula, daje ci powód do uśmiechu. Chcesz więcej?


Byli na imprezie. Osobno. Ona tańczyła z kim popadnie, on stał pod ścianą mierząc ją wzrokiem. W końcu nie wytrzymał, wziął dziewczynę w ramiona sycząc cicho - Jestem zły i zazdrosny. Zadowolona?- Wtuliła się w jego szyję - Bardzo. - Odpowiedziała, czując, jak coraz to mocniej przyciska ją do swojej klatki piersiowej. - Nie chcę Cię stracić, rozumiesz? - Przestając tańczyć, patrząc mu w oczy i ściskając jego nadgarstki powiedziała: -To nie trać


Wciąż uwielbiam to chamstwo w jego oczach.


Rozpuść włosy, idź pod wiatr. Miej Go w dupie.


Moja nieobecność chyba nie zrobiła na Tobie wrażenia.


Nie dotykaj, nie kuś, nie pragnij, nie wołaj, nie ruszaj, nie krzycz, nie całuj, nie łaskocz, nie proś, nie chciej, nie przepraszaj, nie myśl, nie kochaj, nie lub, zrezygnuj, nienawidź, ignoruj, zapomnij, opuść, zostaw, nie zmuszaj, po prostu odejdź, zanim do końca zniszczysz moje marzenia.


Kręcą mnie chłopcy z kolczykami w uszach xd


Patrzysz na niego z miłością ale i z obrzydzeniem . Kochasz go i nienawidzisz . Pragniesz widzieć go codziennie ale , gdy tylko zobaczysz go z kimś innym nie chcesz nawet spojrzeć w jego stronę . Miłość to paradoks .


Było w nim coś niesamowitego . Coś co pragnęła odkryć , co nie dawało jej spać . Był w każdej sekundzie , minucie i godzinie . Był zagadką na resztę życia

----------------------------------------

            siemaaaa :D

          jak tam ? u mnie luzik ;d
            jest świetnie :D 
             

                  muzyka : 
                Olejmy jutro
                pisała ; Oliwka ;p




            



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz