wtorek, 12 czerwca 2012

`25 Człowiek, który ma marzenia, nigdy nie straci nadziei.

no cześć :D 


 Jakoś nie mam ochoty bawienie się w uśmiechy, gadanki czy jakieś tam spacery. Jak na jakiś czas, starczy mi wrażeń po ostatniej zabawie.


Kurwa mać, nigdy nie myślałam, że ktoś aż tak zakręci mi w głowie, otworzy moją duszę,i zrobi burdel w moim sercu.


tak trudno napisać.. bo boje sie odpowiedzi. :c


jedna kreska za MIŁOŚĆ druga za PRZYJAŹŃ.


-Ulubiony kolor.? -Niebieski. -Jak niebo.? -Nie, jak jego oczy.


nawet nie zdajesz sobie sprawy jaką ja mam ochotę się do ciebie przytulić i tak siedzieć, chociażby do końca świata.


Dwa słowa wypowiedziane przez ukochaną osobę, mogę odmienić całe życie.


Muzyka to ogólnodostępny balsam leczący złamane serca,smutek i depresje.


Spełniłeś jedno z moich marzeń - kochasz mnie.


Czas pokazuje, komu można ufać, a kogo bezpieczniej jest mieć w dupie.


Przepraszam, ale czasami zachowujesz się tak, jakbyś chciał mnie stracić.


Najczęściej poruszają nas słowa, które ktoś powiedział niechcący, mimochodem. Nie o tym myślał, nie o to mu chodziło, a to trafiło.


To było tylko twoje jedno krótkie spojrzenie , ale wystarczyło bym nie mogła przestać o Tobie myśleć . ♥


On nie kierował się rozumem , czy sercem . Kierował się tym co powiedzieli mu 'kumple' .


zakochując się , cierpienie dostajesz gratis ..


Ona miała tylko ochotę sięgnąć z nim gwiazd .


rzecz jasna chłopcy wolą blondynki a mężczyźni mają wyjebane na kolor włosów.


Rany po szczęściu goją się najdłużej.
Niestety blizny zostają.


Nastolatki wszystko robią na przekór. Nie zakładają kurtki gdy jest zimno, piją alkohol gdy nie wolno. Nawet facetów kochają 'nie tych'


Chcę być dziewczyną, która zmieniła wszystko. Dziewczyną, która ma znaczenie. Dziewczyną która dała Ci historię do opowiadania naszym dzieciom.


Nikogo nie wyobrażam sobie u mojego boku oprócz Niego.


Patrzę na Niego i wiem, że jest wszystkim czego potrzebuje do życia.


Ciesz się każdą chwilą, abyś potem nigdy nie żałował, że utraciłeś młodość.


Jesteś powietrzem, którym oddycham. Jesteś miłością,której potrzebuję. Po prostu Cię kocham.


Cierpienie uczy odróżniać rzeczy istotne od nieistotnych.


Każdy kolejny dzień to nowa szansa na dokonanie czegoś wielkiego.


Nigdy nie rezygnujmy z nadziei, bo czasem tylko dzięki niej udaje nam się coś osiągnąć...


Bo przecież nie musi Cię kochać cały świat , tak naprawdę wystarczy tylko jedna osoba.


Nieszczęścia są po to, aby pokazać nam jak ważne jest życie.


Zbyt długo żyjemy tym, czego już nie ma.


- Obiecaj, że w przyszłości zaprosisz mnie na swój ślub.
- Ślub bez panny młodej się przecież nie odbędzie. ♥


Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha, to wciąż popełnia jeden i ten sam - ufa, choć już tyle razy się zawiódł..


Lubię wierzyć, że kiedyś wreszcie się odnajdziemy. Przestaniemy się tak bezsensownie mijać i w końcu uda mi się złapać Twoją dłoń.


Jeśli ktoś powie o Tobie "przyjaciel" - doceń to.


Poznajemy tysiące ludzi i nikt nas nie wzrusza. Aż w końcu pojawia się ta jedyna osoba. I odmienia nasze życie. Bezpowrotnie.! <3


Chce poznawać Cię co dzień od nowa z góry na dół. Jesteśmy jak planety - nic nie zakłóci układu.


Niee liczy się too jak wyglądasz ,lecz to co czujesz . ♥


` nie rozumiem ludzi , dla których frajdą jest rozpierdolenie komuś życia .


Człowiek, który ma marzenia, nigdy nie straci nadziei.


Los decyduje kto pojawi się w twoim życiu, ale to serce zdecyduje kto w nim zostanie.


szczerze , brakuje mi tego Twojego "dobranoc" szeptanego do telefonu każdego wieczoru.


Dzisiaj kolorowo jest jedynie w telewizji.


największy lęk człowieka? przyznanie się do miłości przed samym sobą i uświadomienie sobie potęgi tego uczucia


'na Jego widok zapiera mi wdech w piersiach, a mój wyrafinowany sposób mówienia staje się nadzwyczaj chaotyczny.


jeśli nauczyłam się czegokolwiek o miłości, to tego, że była nietrwała i mogła się skończyć w każdej chwili, jak wiele innych rzeczy w życiu .


cenię jak chłopak mówi o swoich uczuciach wprost .

-------------

siema ;dd
jak tam ?:D
aj świetny dzień <3 

pisała ; Oliwka <3 







1 komentarz: