sobota, 14 kwietnia 2012

` 2 bo każdy ma kogoś dzięki komu uśmiech pojawia się sam;*

 
siemaaa :D

bierzesz = piszesz .xdd


miłość jest jak ospa - każdy ją przejść musi .


bo każdy ma kogoś dzięki komu uśmiech pojawia się sam;*


gdy nic nie mówisz, ciągle cię słyszę gdy cie nie widzę, stoisz przed oczami gdy zapominasz o mnie, ja ciągle pamiętam pamiętaj


Bądźmy nierozłączni niczym Fineasz i Ferb. <3


Tak bardzo bym chciała byś już nigdy nie był powodem moich łez.


Mimo tylu kłótni. Mimo tylu sprzeczności. Mimo tylu niepotrzebnych słów. Mimo wszystko - Ty jesteś nadal.


Zainspirowana kolorem Jego oczu, brzmieniem głosu, zapachem perfum, dotykiem dłoni. Zainspirowana Jego obecnością.


Niezależnie od pogody, jesteś moim słońcem.


 Są rzeczy, których nie zastąpisz, są ludzi w których nie zwątpisz.


Dobra przyjaźń jest jak "Moda na sukces" - nie kończąca się historia.


Słowa kieruj z serca, a nie z google


Bez Ciebie wszystko jest dla mnie tak nieważne, naprawdę kocham Cię.. Naprawdę.


On - jedna osoba, a tyle znaczy.


I znów jesteś przy mnie, znów życie nabrało barw.


Chce żebyś był blisko i nie potrzeba mi nic więcej.


Liczysz się tylko Ty i nic więcej, nie potrafię inaczej wytłumaczyć słowa szczęście.


Nie rezygnuje się z ludzi, których się kocha.


Przecież widzisz po oczach, że sobie nie radzę. Nie bez Ciebie.


Znasz ten strach przed utratą osoby, która jest dla Ciebie kimś cholernie ważnym ?


I bądź tu obojętna, gdy On jest dla Ciebie wszystkim..


A co jeśli straciłam szansę na najwspanialszą miłość mojego życia ?


nadzieja i wspomnienia i tak będą silniejsze od teraźniejszości


Chcę żeby było jak dawniej, chcę żeby był obok


Dzień za dniem, godzina za godziną, minuta za minutą.. Boli.


Sentymentalne sranie w banie mnie nie interesuje. Potrzebuję miłości.


Zakochując się w Tobie, nawet nie zdawałam sobie sprawy jak miłość może boleć.


Czasami chciałabym nauczyć się być obojętna na błędy, które tak często popełniasz. Czasami wolałabym mieć serce z kamienia. Niż co dzień czuć w sobie, że nic się nie zmienia..


Przychodzi taki moment, że jesteś w stanie wybaczyć mu wszystko, byleby znów był blisko.


Ile razy prosiłam Boga, ile razy modliłam się i łkałam pod kołdrą, tylko po to, by następnego dnia zmagać się z Twoją obojętnością ?


To takie przykre nie móc żyć bez kogoś, kto może żyć bez nas. Potrzebować kogoś, kto nie potrzebuje nas.


Kiedy spotkaliśmy się po raz pierwszy, nie miałam pojęcia, że będziesz aż tak dla mnie ważny..


Nauczyłam się, że rok ma 365 dni, doba 24 godziny, a godzina 60 minut, ale nikt mnie nie oświecił, że sekunda bez Ciebie jest wiecznością.


Gdyby sny się spełniały, mój świat byłby idealny.


Im bardziej zależy Ci na chłopaku i czym więcej się za nim uganiasz, tym bardziej jest mu wszystko jedno.


Nie wymagam dużo, po prostu mnie nie krzywdź.


"Funkcjonuję" - czasami to jedyna odpowiedź na pytanie o moje samopoczucie.


Nigdy nie chciałam zobaczyć Cię smutnego. Myślałam, że chcesz tego samego dla mnie. 

pisała ; Oliwka :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz