czwartek, 14 lutego 2013

` 78 - wybieram najgorsze rozwiązania, no i co z tego ?



chyba się już odkochał, chyba już na zawsze.


I wiedz, że z Tobą pod prąd mogę iść, nawet stąd, przez tą autostradę życia. 


Jeśli chcesz być tylko na chwile, lepiej żeby nie było Cię wcale. 


Związek jest złożony z dwóch osób, ale niektóre szmaty nie umieją liczyć . 


a co jeśli Czerwony Kapturek kochał wilka ? 


i po co to wszystko ?, jak za tydzień pewnie znów nie będziemy się znać . 


i z każdym dniem moja opinia że faceci to świnie wzrasta. 


czego wciąż mi brak,przecież wszystko mam 


chciałabym budzić sie przy twoim boku . 


chciałabym wiedzieć co myślisz , gdy jesteś obok mnie. 


w dniu ich rocznicy chłopak zasłonił swojej miłości oczy i prowadził ją do swojego pokoju. te trzy lata minęły niewiarygodnie szybko. ich związek był dojrzały i prawdziwy już od pierwszych dni. nie interesowali się niczym poza tworzeniem swojego szczęścia. byli sobie nawzajem idealnym dopełnieniem. kiedy zabrał ręce, odsłaniając jej oczy, dziewczyna ujrzała tysiąc dziewięćdziesiąt pięć małych, zapalonych świeczek we wszystkich kolorach tęczy. tyle dni jesteśmy razem. spójrz na te wszystkie promyki. zobacz, ile ciepła dają. właśnie taka jest moja miłość do Ciebie. kocham Cię. powiedział sprawiając, że na jej policzkach pojawiły się kryształowe krople, w których odbijała się cała paleta barw. 


Oddajesz jej czas z nadzieją, że się zwróci, i zwraca Ci się, ale nad ranem po kłótni... 


Rozbijał moje związki do czasu gdy przyszła ona To wtedy doszło do mnie jak go nienawidzę Bo patrząc w jej oczy, widzę tam jego odbicie. 


Nie jest tak łatwo wyjść z czyjegoś życia. Spakować wszystkie wspomnienia i zapomnieć .  


Nie interesuj się moim życiem, bo może okazać się tak interesujące, że rozczarujesz się swoim. 


Lubię Go trochę bardziej niz przyjaciela. Nie nie przepraszam nie lubie Go. Ja Go kocham, kurwa! Ale nie jestem na tyle głupia zeby Mu to powiedziec i na zawsze stracić. Pocierpię w samotności 


To nie tak, że nie chcę pisać pierwsza, dzwonić, podbiegać z uśmiechem na twarzy. Chcę. Bardzo. Ale nie chcę, byś wiedział, że zależy mi tysiąckrotnie bardziej, niż Tobie 


I gdy jest już wreszcie przy tobie, chociaż jesteś zupełnie naga, chcesz – dla niego – rozebrać się jeszcze bardziej. 


wybieram najgorsze rozwiązania, no i co z tego ? 


pamiętasz mnie ? kiedyś ponoć znaczyłam dla Ciebie wszystko. 


Po co przejmować się jutrem? Jutra jeszcze nie ma.

----------------------------
hejoł <3
Jej, dzisiaj walentynki, kolejne walentynki które spędziałam sama... ;/
(Tęsknie...)
Jutro dzień singla, moje święto <3
dobra, życzę wszystkiego dobrego i dużo miłości na reszte dni w tym roku. 
papa Misiaczki :*






pisała: Pecia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz