piątek, 27 kwietnia 2012

` 7 - proszę Cię, kurwa błagam nie rób mi tego..


hejka :D






bierzesz = piszesz :d








siedziała na górce, w ich ukochanym miejscu. było przyjemnie ciepło, ale nie gorąco. promienie letniego słońca oświetlały jej twarz. zapomniała wziąć okularów więc przymknęła powieki. nie zdawała sobie sprawy z tego jak niesamowicie wygląda. nie wiedziała, że jej brązowe włosy nabrały złocistych refleksów. opalała się, myśląc o nim, gdy nagle poczuła szelest trawy. nie musiała zgadywać, wiedziała, że to on. czuła jego obecność. usiadł kilka metrów od niej, była zmieszana, wiec nie otworzyła oczu, ale spod jej powiek wypływały łzy, które dzięki słońcu błyszczały i stawały się kolorowe. potem poczuła delikatne usta na swoich mimo tego, że nie byli razem. kocham Cię - usłyszała. w tamtej chwili uświadomiła sobie, że miłość istnieje.



Ile można nie zasypiać, nie jeść, nie oddychać, płakać, łzy połykać. Koniec końcem, zawsze po burzy wychodzi słońce


cholera, zwątpiłam.


your boyfriend loves me .



- dlaczego mikołaj nie może miec dzieci ? - bo się spuszcza przez komin. xdd



wiesz czym różni się twoje a moje kochanie chłopczyku ? tym, że ja kocham mówię do wyjątkowych a ty do każdej.



ej koleżanko ! przesuń się, to że masz pusty łeb nie znaczy, że prześwitujący !



nie przeproszę Cię za miłość. to nie była moja wina. sam prowokowałeś.



niektóre daty są naprawdę dziwne. na przykład 'na zawsze' trwało około 3 miesięcy.



i bolało tylko wtedy, kiedy na to pozwalałam.



i co ? patrzysz w przeszłość jak spierdoliłeś ? jak mnie straciłeś ? jak nic nie zrobiłeś ? jak z nowa suką się zatraciłeś ? za późno mój drogi ;]



i co ? patrzysz w przeszłość jak spierdoliłeś ? jak mnie straciłeś ? jak nic nie zrobiłeś ? jak z nowa suką się zatraciłeś ? za późno mój drogi ;]



kochasz mnie czy moje cycki ?



słowa "wierzę ci" mają głęboki sens. Bo "wierzę ci" to już połowa "ufam ci". A zaufanie to najpiękniejszy prezent jaki można otrzymać.



kilka sms'ów przed snem, a tak wiele dawały.



gdy nad odpowiedzią na pytanie : ' kochasz ? ' zastanawiasz się dłużej niż trzy sekundy, to uczucie nie jest do końca prawdziwe. bo gdy kochasz tak szczerze, mówisz to odrazu, bez zastanowienia.



proszę Cię, kurwa błagam nie rób mi tego..



radziłabym zapomnieć o mnie i o tym co nasz łączyło. wybacz, ale mam zasadę - nie wchodzę dwa razy do tej samej rzeki, jeżeli jej nurt jest tak brutalny.



kiedyś dorwę tego chuja co tak wkręca te czupaczupsy w ten pierdolony papierek. !



płakać trzeba w spokoju, tylko wtedy ma się z tego radość.



zabawa jest wtedy, kiedy wypijesz za dużo i idziesz środkiem autostrady, nie myśląc o śmierci tylko śmiejąc się, że on ma inną.



Zaraz wyciągnę siekierę, wyjdę na miasto i będę z nią chodziła tak długo póki koty nie trafią na listę gatunków wymarłych.



a jak nie trafiam w twój gust to chuj.. z Twoim gustem... gusta bywaja prózne i puste..



powiem tu że - facet ideał ! jak odpowiesz - nie ma takich ludzi.. to Ci powiem, że on jest kurwa nadczłowiekiem.




są sytuacje kryzysowe kiedy potrzebujesz pomocy. bierzesz telefon do ręki i ani jeden numer z Twojej listy kontaktów nie nadaje się, aby pod niego zadzwonić w celu jej uzyskania




- Odeszła ! - I co ? - I już nie wróciła ... - A on ? - On ma już inną, a o niej zapomniał boobyła jedną z wielu.






---------------------








siemka :d 
coo tam ?;>
nuuuda i goraco !
nareszcie ! <3




So tell me now
If this ain't love then how do we get out?
Because I don't know
That's when she said I don't hate you boy
I just want to save you while there's still something left to save
That's when I told her I love you girl
But I'm not the answer for the questions that you still have



pisała; Pecia ;dd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz