poniedziałek, 30 lipca 2012

` 44 - To co trzyma mnie przy życiu jednocześnie mnie zabija.










nie żal mi wspomnień , żal mi czasu spędzonego z niewłaściwymi ludźmi .

Wiesz jaki jest najgorszy błąd? uciekać przed samym sobą Nie wiedząc nawet dokąd


nie ma tego dobrego , co by się zjebać nie mogło .

Miłość jest jak narkotyk, uzależniasz sie od swojej drugiej połówki. Gdy jej nie widzisz-cierpisz. Gdy jest blisko-czujesz ogromne szczęście, że jest obok Ciebie. Czujesz, że masz wszystko.


nie potrafię już bez Ciebie żyć . . no bo jak można żyć . . bez powietrza ?


oczy te same , płacz ten sam , ale powód zupełnie inny .


- Twoje imię pojawiło się w moim pamiętniku 149 razy . . . - To mało .. - Mało ?! Człowieku ! pamiętnik piszę od wczoraj . .


- zw . idę się zakochać . - Zaczekaj idę z tobą !

 

Jeżeli Cię stracę - rzekła półgłosem - stracę wszystko.


za każdym razem mój sen ukazuje to sano.. śmierć, moją śmierć, może to już czas na odejście?


i nie obiecuję, że Cię nie opuszczę. bo to zrobię. Ostatniego dnia mojego życia, a dokładnie, chwilę po jego końcu.


75% młodzieży jest szczęśliwa, reszta nie ma dostępu do narkotyków.


To co trzyma mnie przy życiu jednocześnie mnie zabija.


nie rób tego, czego sam nie chciałbyś być ofiarą.


chodźmy na basen, utopmy nasze smutki.


Powiedz mi jak to jest, czy można uciekać od czegoś, do czego się biegnie?


ostatnio chyba trochę za dużo myślę o przeszłości


Ile trzeba czekać na coś co się nigdy nie wydarzy ?


boli, gdy najważniejsza osoba w twoim życiu tak po prostu olewa Cie.


Niczego nie da się naprawić, wyjaśnić, wymienić


wiesz.. straciłam Go


Czasem mam takie dni, kiedy moja ochota żeby się pociąć jest tak wielka, że moje żyły aż bolą.


Nagle zdałam sobie sprawę, że tak na prawdę mnie tu nie ma, nie żyję. Nad tym ubolewał, nad moją śmiercią .

to uczucie, gdy siedzisz na śnieżnobiałej pościeli i wpatrujesz się w znajome krople krwi spływające po bladych rękach, wpatrujesz się i nie dowierzasz własnym oczom które jeszcze nigdy Cię nie zawiodły..tak to bezsilność daje o sobie znać.


kolejny związek nauczył mnie tego, żeby ślub planować najwcześniej w jego przeddzień.

 

mimo wszystkich moich wad proszę zostań ze mną, a nie będziesz żałować, obiecuje na pewno!

 

------------------------

hej, hej

jak tam?

u mnie dobrze,

pół wakacji już minęło ;/

jutro do kina z Oliwką <3

 




pisała; Pecia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz