sobota, 12 maja 2012

` 14 - chcę być powodem Twoich uśmiechów, mogę ? ♥


siemka <3



Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.



stwierdzam bezsenność, bo ON.



Mów mi najdroższa .



splątane emocje na dźwięk jego głosu, brak koncentracji na jego widok ..



Twoje kłamstwa sprawiły , że stałam się chłodna.



co z tego jakie ma oczy? ważne że patrzy.



Tutaj codziennie uczę się, że nie ma uczuć. Jest tylko hajs, seks, hajs i trochę brudu.



Gratuluję głupoty, współczuję brzydoty .



chcę być powodem Twoich uśmiechów, mogę ? ♥



Nie ogarniam już siebie . Ludzi, których mi nic nie zrobili nie lubię wręcz nienawidzę, a człowieka, który zadał mi tyle bólu, cierpienia, podarował tyle niepewności kocham najbardziej na świecie .


jest mi źle. potrzebuję przytulenia!



doskonali faceci nie istnieją , ale zawsze znajdzie się jeden , który pomimo kilku wad - jest doskonały dla Ciebie . ♥


A jednak przy każdej niepewności tkwi odrobina nadziei , z której nie potrafisz zrezygnować


chcemy rozpocząć nowe życie, poznać innych ludzi, zwiedzić wiele miejsc. a wszystko po to by znaleźć szczęście, które zazwyczaj jest bliżej niż nam się wydaje.


. nie chce być wredna , ale wiesz . tak sie składa , że kocham Cię takim skurwielem jakim jesteś .


omnomnomnomn , więcej takich wieczorów jak dzisiaj.



czas nie leczy ran tylko je pogłębia. wspomnienia stają się żywsze zamiast gasnąć a my analizując to wszystko jeszcze bardziej cierpimy a przecież mieliśmy zapomnieć .


Miłość? W dzisiejszych czasach to tylko szpan i serduszka zrobione ze strzałki w lewo i cyfry trzy. Nie ma już wieczornych spacerów, wręczania kwiatów, potajemnych spotkań, gdy rodzice dają karę. Teraz pozostało palenie i picie razem.


Co mi z tego, że usunę Twój numer, skoro znam go lepiej niż swój.



Nie wiem dlaczego kiedyś byłaś moją przyjaciółką , ale całe szczęście to było kiedyś



Nie twierdze, że jesteś mój, po prostu lubię mieć Cie przy sobie.



są spotkania, które zmieniają wszystko.


-----------------------------------------
siema, siema, siema, siema, :D
co tam ?:D
u mnie Fajnie, bosko, świenie. 
dawno się tak nie czułam, Banan na ryjku :D


Dadyk dla ; Damusia <3 
rowerki dzisiaj :P 
dzięki, że jesteś :*

Muzyczka;

pisała.; Pecia :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz