piątek, 29 czerwca 2012

` 32 A miłości już podziękujemy.

siema siema :D


Czego się boję ? Boję się stracić ludzi, których kocham. Boję się, że kolejny raz mi się to przydarzy. Boję się samotności. Boję się kiedyś obudzić i zdać sobie sprawę z tego, że nikogo już przy mnie nie ma.


I mówię 'żegnaj', mimo, że to najtrudniejsze ze wszystkich słów.


tak bardzo lubiłam się z Tobą wygłupiać. lubiłam jak czasami zachowywaliśmy się jak dzieci. uwielbiałam nasze przekomarzanie się i to, że czasem po mimo tego, że coś zrobiłam ja, Ty tak słodko mnie przepraszałeś


przepraszam Cię, że nie potrafię być taka jak ona


" dlaczego gdy jest dobrze szybko przychodzi dobra koniec? "



Wszyscy kłamią, czasem otwarcie, czasem się kryją, czasem w oczy, czasem poza nie. A ja ? A ja kłamie każdego dnia, kiedy otwieram oczy i wmawiam sobie, że ten dzień będzie jednym z lepszym. Kończy się tak samo.



A miłości już podziękujemy.!

odejść dla czyjegoś dobra to jak nie zjeść kanapki, żeby jej nie skrzywdzić.


Wiedząc że muszę zapomnieć , zapamiętałam jeszcze bardziej .


Uzależnił mnie bardziej niż przewidywałam tego dnia , kiedy go poznałam


Czuję, jakby skończyło się coś co nie zdążyło się nawet zacząć.


niczego nie żałuję. przykro mi tylko, że od początku nie było Cię stać na szczerość.

coraz rzadziej ludzie doceniają proste gesty, a to właśnie one mają największe znaczenie.


Bez Niego, nie ma jej.


Nie płacz mała, Jego to nie obchodzi.


Udław się dymem ze swojego papierosa, Ty jebany egoisto.


Nigdy nie pojmiesz jak moje "zawsze" potrafi być dosłowne.


Szaleję na Jego punkcie, nic na to nie poradzę.


Możesz mi wiele zarzucić ale nigdy nie mów, że kocham za mało.


Kochanie, dostałeś się do mojego serca tak jak chciałeś i już na zawsze w nim pozostaniesz, mimo wszystko.



Nie lubię tych wieczorów, gdy skulam się pod kołdrą na łóżku, przytulam do poduszki i usiłuję opanować myśli, które rozpierdzielają mi głowę.


W tej chwili pragnę wtulić się w Ciebie i zasnąć.


Miałam nadzieję, że planujesz zostać na dłużej, najlepiej na zawsze, bo moje serce naprawdę Cie pokochało.



Nie mamy nieograniczonych szans, by mieć to, czego chcemy. Tyle wiem. Nie ma nic gorszego niż stracić szansę na coś, co mogło zmienić twoje życie.


- dziewczyno co Cię tak do niego ciągnie? - nie wiem, oczy, uśmiech, usta, styl, gadka .. to coś.


W każdym roku jest 31mln sekund. Te nieliczne, które warto zapamiętać, wzruszają nas i ranią bez końca.




no to mamy WAKACJE !!!

ogólnie jest lepiej, dobrze nawet ;)
dziś świetnie <3
no i specjalne życzenia jeszcze raz spełnienia marzeń ! 
dzięki że jesteś przyjacielu :D

aaa no i żegnam Kicie :( Mała będę tęsknić :* <3
udanego obozu no i Peci :) :P

a że zamulam sb jakoś to dziś to : 

pisała ; Oliwka :) :* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz