środa, 5 września 2012

` 60 i mimo wszystko chciałabym kiedyś usłyszeć od Ciebie , że żałujesz .



heeeej ! :D 


Moim jedynym życzeniem jest zostać na zawsze w Twoich silnych ramionach.
Od dnia, w którym Cię poznałam, nie trafił się jeszcze taki, w którym bym o Tobie nie myślała.



Facet powinien być dupkiem, bo kobiety kochają dupków. Powinien być przystojny bo takich uwielbiamy. Przede wszystkim jednak, powinien być kochający, bo bez tego nigdy nie będzie idealny



Tylko do Ciebie należy moje serce. Chciałabym być Twym dżinem, lecz nie zmieszczę się w butelce


To w Jego oczach widzę siłę, radość, pożądanie. To Jego dłonie trzymają cały mój świat w garści


Kocham gdy patrząc na mnie się uśmiechasz sprawia mi to ogromną radość


 ' może to jest egoizm , może po prostu lekka wada .



Moje zapotrzebowanie na twój uśmiech wzrasta.


Struny głosowe bezwiednie wypuszczają z mych ust 'kocham Cię', gdy patrzę w Twoje oczy i widzę w nich miłość, której tak długo szukałam


Nawet nie jesteś sobie wstanie wyobrazić ile dla mnie znaczysz


Wybrałam Ciebie. Z jasnym umysłem, sercem i głową wybrałam Ciebie. Gdybym musiała zrobić to jeszcze raz, też zdecydowałabym się na Ciebie, bez wahania.



 i mimo wszystko chciałabym kiedyś usłyszeć od Ciebie , że żałujesz .


Są rzeczy, których chciałbym nie pamiętać , ale żadnej z nich nie chcę się wyrzekać.'


widzę, słyszę, rozumiem, a wierzyć mi się nie chce.


tak dobrze czuję się, gdy jesteś obok.


Obdarował mnie jednym ze swoich najpiękniejszych łobuzerskich uśmiechów, i wtedy zakochałam się w nim kolejny raz.




Nie potrzebuję kogoś. Potrzebuje by ktoś potrzebował mnie ♥


Szczerość może i boli, ale przynajmniej wiesz na czym stoisz.


Wiesz, czego pragnę ? Byś mnie potrzebował, ale potrzebował tak naprawdę. Chcę, byś gryzł się z myślami z moją główną rolą i ,żebyś nie zapomniał o mnie nawet na chwilkę. Byś oddał całego siebie, wraz z sercem, za moją miłość i mnie nazywał swoim szczęściem .


Wiesz czym jest miłość? Dla każdego z osobna to inna definicja, ale moją definicją miłości jesteś Ty.


chciałam o tobie zapomnieć, ale gdzieś na dnie serca leży okruszek miłości, kropelka nadziei, milimetr szansy, deczko wiary, grosik wspomnień, sekunda tęsknoty.



Nikt tak skutecznie jak Ty mi  nie potrafił przywrócić uśmiechu.


słowa,które z Twoich usta zabolały najbardziej ? było ich wiele,


Spójrz Mi w oczy i powiedz, że się nie poddasz.


Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziałam, że tak potrafię.


Jego oczy nie od dziś są mi bliskie. Jego zapach zawsze będzie ponad przeciętność. Jego usta graniczą z cudem. On sam jest całym światem.


pozwolę Ci na wszystko, ale nie pozwolę Ci odejść.


mam wiele słabości - Ty jesteś najważniejszą .


 ona uwielbiała z nim pisać po nocach, a on uwielbiał robić jej nadzieję.


Najgorsze jest to, że nie panujesz nad tym, jak się od kogoś uzależniasz.

-----------


hej :*

jak tam pierwsze dni w szkole ?;>
u mnie spoczko nawet :)
Kici :* hahah uwielbiam lekcje z Tb <3

coś dla Kicia : 


pisała : Oliwka :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz