piątek, 31 sierpnia 2012

` 58 Byle dziwka nie zastąpi Ci mojej miłości.


siemaa :D







my , kobiety , jesteśmy dziś samodzielne i silne , ale pod koniec dnia , potrzebujemy przy sobie silnego mężczyzny o romantycznej duszy . '


 na zewnątrz wydajesz się opanowana , chłodna , precyzyjna , odległa i niezainteresowana . a tak naprawdę tracisz rozum .


Każda dziewczyna ma w sobie ciepłe serce dla frajera , który jej nie chce i sukowaty charakter dla chłopaka , który ją kocha.


    “Mimo to że czasami czuję że mnie zawodzisz, kocham Cię jak nikogo.”


“Nie chcę wiele. Chcę tylko, by w końcu mnie zrozumiał, by pojął moje emocje, trwając przy mnie jak najdłużej. Tylko tyle, i aż tyle.”


    “Tylko Ty umiesz tak zaczarować mój świat.”


  “Jedni potrzebują snu, drudzy pieniędzy, inni czasu, a ja potrzebuję Ciebie.”


Nie obchodzą mnie te wszystkie kłótnie, one zawsze będą. Nie obchodzi mnie zdanie innych ludzi, ktoś zawsze będzie przeciwko. Obchodzisz mnie tylko Ty i Twoje uczucia.




Wszystkie kobiety to anioły, dopóki ktoś nie podetnie im skrzydeł wtedy latają na miotłach.


Każdy ma jakieś miejsce, w którym oddycha mu się najlepiej.


Uwielbiam Twój łobuzerski uśmiech, który, mimo sprzeczności, idealnie współgra z niebieskimi jak niebo oczami. Uwielbiam każdy Twój ruch. Uwielbiam każde Twoje spojrzenie w moją stronę


Byle dziwka nie zastąpi Ci mojej miłości.


Struny głosowe bezwiednie wypuszczają z mych ust 'kocham Cię', gdy patrzę w Twoje oczy i widzę w nich miłość, której tak długo szukałam


Tylko My, nikt inny już do końca. Z Tobą chcę oglądać wschód i zachód słońca


Nie potrafię oprzeć się urokowi Jego oczu, którymi przeszywa mnie i powoduje drganie nawet najmniejszej komórki ciała


Tak naprawdę w życiu nie ma nic cenniejszego niż radość w oczach osoby, na której Ci zależy


Każde 'kocham Cię' wypowiedziane z Twoich ust nadaje mi powód do bycia najszczęśliwszą kobietą na świecie


Jego uśmiech i Jego oczy sprawiają że chcąc czy nie chcąc moje smutki mijają


Niech będzie pięknie. Ogarnijmy ten bałagan. Poczuj się bezpiecznie i pewnie. Kochaj, błagam




Sztuką nie jest zapomnieć i odejść, sztuką jest przebaczyć i żyć obok tego który potrafił Cię zranić.


 Niby nic nie czujesz, ale ciągle o nim myślisz


To przykre gdy osoba, która jeszcze w wczoraj sprawiła, że czułaś się wyjątkowa, dziś sprawia, że czujesz się jak śmieć


Czekam na faceta ktory zrobi wszystko, by byc moim calym swiatem.    


Dopóki jesteś, wszystko ma przyszłość.


 ' próbując uciec od złych myśli , robisz rzeczy z których niekoniecznie później jesteś dumny .




jak tam ?;>

u mnie giit :D tylko nudaaa -,-
niedziela Kicia :*



pisała ; Oliwka :*:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz